|
nin-ex (Občasný) - 16.9.2003 > tohle je jedna ze tvých věcí, který mám úplně nejradši. křehký a tak... bohužel mám vyčerpanej počet D, tak se sem vrátím zítra...
a fotečka mýho oblíbenýho parku mě taky hned přilákala
| Body: 5
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| stanislav (Stálý) - 17.9.2003 > Delight> díky moc...
jsem ji taky tehdy smažil dost samá vize samej ten cit a tak... :o)
poslední předělávka je nejúspornější, a to mi tak nějak sedí nejvíc...
| | | <reagovat |
|
|
|
|
| stanislav (Stálý) - 17.9.2003 > Pescatore> dík :o)
já těm svejm věcem neříkám básně, v tom to bude, o zvukomalebnost a jakýkoliv pravidla mi nikdy nešlo... :o)
a to slovo by šlo klidně nahradit slovem "čistá" a nebo tak, a bylo by, jenže to bych to nesměl smolit já... :o)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| stanislav (Stálý) - 20.9.2003 > Přáníčková víla> díky moc, básnit neumím, to vím, jen se snažím některé věci si zmapovat, zaznamenat je jak do deníku...
někde Hiršal říkal, že poezie není o zjištění věci, analýze, popisu, a tak když bych ho bral vážně, jakože proč ne, tak nikdy s poezií nebudu mít nic společného, protože já od psaní čekám pravý opak, v asociacích, příbězích něco najít, něčemu přijít na kloub, že se to zadaří málokdy, jestli kdy vůbec, je věc jiná... :o)
| | | <reagovat |
|
|
| stanislav (Stálý) - 20.9.2003 > Přáníčková víla> každý rád slyší lichotky, dík... :o)
psaní beru jako terapii, jakési pokračování si v přemýšlení a rozvzpomínání, že nemám žádné jiné ambice, myslím není vůbec od věci... :o)
Bukowski je jeden z lidí, kteří se s tím nemazlí, snaží se pojmenovat, dostat se k tomu, nelhat si... asi?
když jsme u těch amíků: co miluju velice velmi je R.Brautigan, jeho "Potrat - historická romance 1966", nejde o poezii, ale je to něco na jejím pomezí, čistá beletrie to není, jestlis to nečetla, zkus to někdy, je to podle mě hodně silný...
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|