Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<Zpátky Tiší z kolekce Terra
Autor: Perchta (Občasný) - publikováno 3.11.2003 (00:00:11)
Pokračování>

   Kálí byla rozhodnutá planetu zničit. Letěla mezihvězdím jako o život. "Vždyť jsem si odskočila jen na nějakých sto tisíc let, byla to jen chvilenka, jinak by to tam přece všechno shořelo, potřebovala jsem se provětrat!" Je naštvaná, její dětičky si na Olympu trochu pohrály a začali se rodit zrůdy. A tu nejhezčí zrůdu si vzaly mezi sebe, Hermouška. "Tu panenku má jako živou!" smály se šťastně, "šklebí se skoro jako ta pravá!"

   V Čechách zasedá sněm, situace je opravdu vážná. Moše si myslí, že nejlepší by bylo zastavit čas, to by pak nic nezmohla ani Kálí. Jenže to nejde, tohle umí jen ona. Co takhle čas alespoň pustit pozpátku, vždyť to je jen pár tisíc let, než ta sanice doletí. A ten její čas už bude navždy pryč. Ale jak na to? No začneme teď psát pozpátku. A číst taky?

   Skupina fanatických zachránců světa se ustavila rychle, jenže se ukázalo, že tou svojí zpáteční řečí prostě nemůžou mluvit, obrací se jim proudy v mozku a lebka se chce rozskočit. Mohli jenom číst a psát. Takže jim začali říkat Tiší. Jenže oni si to museli zase převrátit: Židi.

 

to be continued

 



Poznámky k tomuto příspěvku
fungus2 (Občasný) - 3.11.2003 > Hm. Zajímavé. jsem zvědav co bude dálr.
Body: 4
<reagovat 
 Perchta (Občasný) - 3.11.2003 > fungus2> Díky za body, no přece konec světa :)
až najdu sílu
<reagovat 
 fungus2 (Občasný) - 3.11.2003 > Perchta> Není zač
<reagovat 
čitatel (Občasný) - 3.11.2003 > napínavé .-))
<reagovat 
 Perchta (Občasný) - 3.11.2003 > čitatel> jo, je to těžší než skládat cihly.
<reagovat 
 čitatel (Občasný) - 3.11.2003 > Perchta> není to doufám narážka na moji stavební profesi .-))))) ??
<reagovat 
 Perchta (Občasný) - 3.11.2003 > čitatel> o tvojí profesi jsem nevěděla nic,
a ani teď si nejsem jistá, že něco vím :P
<reagovat 
 čitatel (Občasný) - 3.11.2003 > Perchta> dělám mimojiné stavební dozor, dohlížím, jestli někdo složil správně cihly, a potom to přenáším sem do poezie .-)))))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
1 2 (3) 5 6 7 8 9 10
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter