Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
caj - koreni pohody z kolekce stavarna
Autor: freejay (Občasný) - publikováno 14.2.2005 (15:03:25)
další v kolekci>

undefined

 

 

 

                                        mam to prinyst na prijimacky na stavarnu (obor architektura) ... ?

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
TRMAN (Občasný) - 14.2.2005 > No tak na tendle obor co píšeš bych asi něco inýho
<reagovat 
Tom.Black (Občasný) - 14.2.2005 > (upřímnost nadevše!!) Tak to si to radší udělej ješte tak 30X !! 
<reagovat 
penguin (Občasný) - 14.2.2005 >
Přinést jim to rozhodně můžeš.
Ale mám ten dojem, že architektura se už nějakou dobu dělá pomocí ArchiCadu nebo lépe Nemetschkem.
Možná raději zkus tyto nástroje + průlet kolem budovy v 3DMax.
:-)
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 14.2.2005 > penguin> ó, nikoliv.
<reagovat 
 penguin (Občasný) - 14.2.2005 > pořezaná_sluncem> Mám zkušenosti se strojnickými CADy.
Tam je to trochu jinak.
Asi mají architekti pravdu, ruka je přece jen dobrý nástroj.
Tak freejay snaž se ... a hlavně .. u přijímaček přeji úspěch .. (ne)zlom vaz.
:-)
<reagovat 
čtenář zabicka - 15.2.2005 > na architekturu jsou take talentove zkousky... takze tam s ruznymi PC nastroji asi ne-e. Predpokladam, ze svuj prispevek chces tedy ukazat porote a doufas, ze na zaklade neho te prijmou. Pochopila-li jsem tvuj dotaz dobre, tak ti uprimne reknu: nevezemou. A moje rada? Podle casu ktery na to mas - jestli dlouho, zacni chodit co nejdriv na nejake kurzy, jestli kratko tak si aspon precti neco o perspektive a zkus mene upatlane a vice ciste kresby treba ulice nebo neceho takoveho. Ale je od tebe pekne, ze nepouzivas tuzku a snazis se neco vytvorit podle skutecnosti. Fotku a tuzku zadna porota nema rada. Doufam, ze ti muj delsi prispevek pomuze a nerozladi popr neurazi.
<reagovat 
freejay (Občasný) - 15.2.2005 >

no na obyc architekturu me nevezmou... na stavarne uz tak prisny nejsou (co se tyce kreseb)...... todle jim teda taky ukazovat nebudu.. ale zajimalo me, jak daleko je to od kresby, ktera uz by jim prisla dobra a co konkretne se tomu da vytknout.

 

rikas perspektiva... tak mi rekni, co je tam spatne...


<reagovat 
 Čtenář - 16.2.2005 > freejay> perspektiva: predni a zadni strany krabicek jsou stejne velke - mely by se zmensovat podle spolecneho ubezniku. O perspektive toho bylo napsano strasne moc, najdes to vsude.
<reagovat 
 freejay (Občasný) - 16.2.2005 > čtenář> 

ale kazda ta krabice je jinak natocena...


<reagovat 
vomi (Občasný) - 17.2.2005 >

je vidět že se lepšíš. Kresba je až příliš černá. S perspektivou mají ostatní pravdu. Nevím jak dalece ji u přijímaček budou vyžadovat. Nakresli si pomocné čáry a snaž se pomoci ní nasměřovat zmenšování proporcí ve vstahu k vzdálenosti a úhlu pohledu. Kdysi jsem si cvičil ruku podle knihy kreslení pro architekty. Zkus si nějakou sehnat, byla to velmi dobrá průprava k pochopení problematiky a zákonitostí perspektivy.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 3 5 6 7
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter