Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Elfí příběh... z kolekce Můj svět
Autor: wiwinka (Občasný) - publikováno 14.1.2003 (18:14:19)
další>


wiwinka (Občasný) - 20.1.2003 >

je mi 14 let.nechci se samozrejme chlubit tim,ze deti v mem veku neco takoveho nenapisou.Taky sem si vsimla,ze je to dost podobne Tolkienovi.Ale v tom to je.Zacinam mou spisovatelskou karieru a tudiz po me nechtejte nejake zazraky.protoze jeste numim psat jen tak "z hlavy",vsechny me knizky se opiraji o jeden dulezity bod.V tomto pripade je to Tolkien.Z jeho dila jsem nektere veci prebrala a upravila jsem si je k obrazu svemu.A to vse vlozila do Elfiho pribehu.Velka pismena jsou proto,ze vyjadruji uslechtilost a vznesenost Elfu.Opravdu,v tomhle pribehu jsou vyliceni lide jako zla stvoreni.Stejne jako v Tolkienovi.Tam ale existuje kralovska linie,ktera sice zkomira,ale je!Chodec, v mem pripade Iligorn.

Diky za kritiku,urcite si z ni neco vezmu.Bohuzel jeste nejsem na te vysi,abych si vymyslela vlastni svety,ale pokus to je.Ahoj!


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli wiwinka
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 3 4 (5) 6 7 8 9 10 11
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter