Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychologie nevědomí a kvantová fyzika z kolekce Věda&Hermetismus&Alchymie
Autor: Miloš... (Občasný) - publikováno 10.6.2004 (15:44:38)
další v kolekci>


 Zefram (Občasný) - 12.7.2004 > Miloš...> Ano, ja tez nejsem odbornik na kvantovou fyziku, coz se mozna jeste zmeni :))) Vim tez, ze nase teorie maji trhliny a jednotny system nebyl jeste nalezen. Kdybych vsak neveril v jeho moznost, asi bych sel na truhlare, je to fajn prace se skvelym materialem, anebo bych se zabyval strojarinou. Je to jen vira, ale kdyby ji alespon nekteri nemeli, nehnuli bychom se nikdy z mista. Je mi jedno, ze nikdy neuchopime realitu tak, jak je, protoze to, co muzeme ziskat, je neuveritelne skvele, trebaze ne dokonale. Je to intelektualni dobrorodruzstvi a nejlepsi vec na nem mozna prave je to, ze nema zadny jasny konec, ze vzdy mozna budou otazky, anebo nalezneme posledni a srpavnou pravdu, presto si vsak nikdy nebudeme jisti, ze je to prave ona, a budeme zkoumat, jak tomu s ni tedy skutecne je. Vis, Boha k tomu neni treba. Anebo je, ale takoveho, ktery je Realitou, Buh je pro mne synonymem prave pro Skutecnost, Svet, Realitu. Jini Bohove vypadaji jak antropocentricke pohadky bez vetsiho intelektualniho nabohe. No nic, tohle je muj posto. Nechapu vsak, jak ty tady muzes publikovat nejaky clanek a kdyz ti ho clovek napadne, okamzite zpochybnit vlastni erudici a nasledne i erudici kohokoliv jineho. Tak bud neco noveho vis, anebo jsi alespon dobre shrnul, co je znamo, anebo kecas a nemas nic. Tak si vyber. Je to proste. Bud budes sve myslenky hajit, anebo se priznas, ze je sam nemuzes brat vazne a stat za nimi. To je myslim slusnost a ja se ji vzdycky snazim dostat. Tak jak si vyberes???
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Zefram
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter