Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychologie nevědomí a kvantová fyzika z kolekce Věda&Hermetismus&Alchymie
Autor: Miloš... (Občasný) - publikováno 10.6.2004 (15:44:38)
další v kolekci>


Miloš... (Občasný) - 26.7.2004 > O podstatu toho co píšu, se nehodlám jen tak povrchně a bezcílně dohadovat (chceš-li ze Srdce, zavedu tě k jeho z zdroji pod slupkou tvé osobnosti ega a poznáš sám...), neboť to vychází přímo z mého nejhlubšího a nejsilnějšícho prožívání, díky němuž má můj život hodnotu, kterou těžko co kdy může z venku ohrozit. Ale hájil to budu (jestli za život nepoznám, že je to jinak) vlastní Duší, i tělo za bych za to dal do ohně, jako třeba Galileo, který hájil jako důkaz osobní zkušenost, či J. Hus. Leč díky Bohu školy na to nemám (jinak bych měl zřejmě patřičně zformované myšlení a tím i vnímání) a revoluci sám uskutečnit nemohu a ani nehodlám, vím že lidé mají a žijí takovými názory a poznáním, které jest toliko na jejich úrovni a porušovat zákony podobnosti jest tresné. IMHO, nechci upírat vědě její místo, jen chci trochu zviditelnit na čem je postavená a jaké má vlastní omezení, přes které se nemůže dostat, sebevíc se bude snažiti. Jinak ji beru za každé jiné rovnocenou cestu k podstatě této virtuální reality, dle mé zkušenosti tvořenou-zapříčiněnou Absolutnem. Jen je na můj vkus dogmatická jako Papež, podřízená více svým chlebodárcům, nežli svému účelu a myšlenkově rozplyzle dalekosáhlá jak věčnost, a pro intuitivně tvořivého člověka stravitelná jako dannone jogurt se šváby.-)))
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Miloš...
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter