Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce sněhurka a já z kolekce pohrabáč
Autor: :21 (Občasný) - publikováno 31.12.2004 (00:09:09)


 pořezaná_sluncem (Občasný) - 2.1.2005 > leave_low> promiňte, se mi jen zdá, že že jsou básně, které vzniknou rychle, -během pěti minut sonet (jsou autoři, co to s přehledem zvládnou, když je situace)... a potom, potom (třeba ti samí autoři, jen v jinou chvíli) jsou schopni napsat takovou promyšlenou básničku, kde třeba hledají jedno slovo celý den... a zrovna tahle básnička, tou promyšleností, zdá se mi, že v ní ani slovo není navíc... při každém dalším přečtení, si dokážu asi vlastní fantazií doplnit další obrazy.. je to v kombinaci se mnou, jako čtenářem, tedy (alespoň pro mě) bohatá báseň. právě proto, že do ní tolik může přidat moje obraznost... ale moje obraznost potřebuje ten odrazový můstek.... tahle básnička je proto cenná, že tímhle můstkem dokáže být.. nebo ne?
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli pořezaná_sluncem
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
3 4 5 6 (6)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter