Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Couvert z kolekce Sešit v tvrdé vazbě
Autor: miroslawek (Občasný) - publikováno 3.1.2005 (10:09:26)
další ve sbírce>


 miroslawek (Občasný) - 3.1.2005 > Natasha_> 

Abychom se pochopili, nevadí mi nepochopení a klidně jej přijmu, co nepřijímám jsou výtky a hodnocení na základě principiálního nepochopení... a to i hodnocení pozitivní. Nemluvě o známkování, které skutečně neberu od nikoho, koho jsem zde zatím potkal.... a klidně si mysli, že jsem pyšný namyšlený blb, třeba jsem... snad jen vnímám to trochu jinak, než to vyzní tomu, kdo stojí na určitém jiném místě... napíšu-li to jakkoliv.

 

Pochopení nejen mé poezie není jen o snaze v případě jednotlivého textu nebo o inteligenci, která je v jisté míře nutná, ovšem nikoliv postačující.

 

Jakékoliv strukturované pokusy o názor, byť s nimi mohu polemizovat jsou pro mne cenné a podnětné. Bohužel je jich málo.... a já jsem za tvé příspěvky rád, přestože by mne v jistých momentech svým způsobem někdy i rozčilovaly nebýt toho, že jsem už pochopil, že to patří k přirozenému řádu věcí... a zvykl si.

 

Vysvětlení ti neposkytnu, neboť kdybych mohl a uměl vyjádřit, co jsem chtěl básnickým jazykem vyjádřit, nepotřeboval bych ho a mohl bych se vyvzdělit prózou, i pro tebe smysluplně a uchopitelně. Mohu tě pouze nasměrovat. Smysl tam není jen jeden. Nejde o popis nějakých fyzických dějů a skutečností, ačkoliv emoce a duševní stavy o něž ve skutečnosti jde, z nich přirozeně vyvěrají. Toto započal už kdysi dávno Mácha a mé texty stojí (momentálně) na konci určité dlouhé vývojové řady. Jedná se o určitý záměrně vícevýznamový symbolismus, kde se slova splétají v paralelní vzájemně se obohacující řetězce a přitom jsou různě, snad nikoliv protipřírodně obnažována na nezvyklých místech tak, aby byly vidět věci, které v sobě všichni máme a známe... jen pojmout a pojmenovat je nedovedeme... a vidět v úplnosti jen v určitých excitovaných okamžicích vnitřních doteků... mými texty tam snad lze nahlédnout, jen se umět tou škvírkou podívat. Uvidíš ne nutně to samé, co já.

 

Zkus si nejen přečíst, ale hlavně vstřebat Halase, Holana, Skácela, Šiktance... nebo třeba i Demla... a další... třeba to pak přijde...


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli miroslawek
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 (22) 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter