Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Nebe nad Berlínem z kolekce SubKol
Autor: sirka (Občasný) - publikováno 23.4.2002 (09:26:35)


centaur (Občasný) - 24.4.2002 > Arizona Dream jsem viděl asi před rokem v Aeru a líbil se mi víc (ale na Lynche nikdo nemá :-), krátký film byl výborný, i když stále u mně vede předfilm striptýz, který jsem na FELu viděl asi před rokem a půl? nevím.
Miloučký je příběh artistky tak, jak ho poznává anděl, miloučké jsou některé myšlenky, miloučký je lehce se chvějící hlas Als das Kind Kind war... oder ... nur zum Schein, Peter Falk byl dobrej. Miloučké bylo zkrátka všechno jímavé na povrchu (a toho byla většina)
A smysl filmu, no zkrátka vyznění, nějaká vůdčí myšlenka. Jenže je tu příběh anděla, kterému se zachce být člověkem, příběh artistky na výsluní a hned zase na sídlišti, je tu zeď a nacistická minulost. Něco za tím? Není to ani pohled do nitra duše, je to taková mozaika, koláž myšlenek, příběh anděla, který diváka stimuluje k silnému prožívání emocí, k úctě k citu, k lásce, k humanismu. Ale jak jednoduše je to naservírováno... takhle to ale přece nefungujue nebo ano? A pohádka to přece také není...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli centaur
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 (5)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter