Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Herečka
annandale (Občasný) - 27.8.2010 > Quotidiana> Tybrďo tady je to nějaký hustý!:-)))
Všechno je tady nějak špatně a na všechno je nějaké ale.

Já jsem ráda, že jsme ze sebe něco vymáčkla a nemůžu za to, že mi to píše zrovna takhle. Prostě umím leda tak vycházet ze sebe a odhazovat při tom svoje slupky. Asi ti to přijde neakademický, že jsem se před psaním nezamyslela nad nějakou novou formou, která tady ještě nebyla. Se teda "vomlouvám."

Učí mě scénáristka, která už toho napsala a zfilmovala dost na to, aby mi nemazala nazdařbůh med kolem huby. Což teda obvykle nedělává. Nevím, třeba si to vytiskla, nebo je to tak dementní, že nad tím zlomila hůl...? Zeptám se jí. Jméno své učitelky ti předhazovat nebudu, protože mám pocit, že jsem vlezla do lesa plnýho hladových supů a pouze by posloužila jako kořist tvým nabroušeným drápkům:-) Ale budu ji od tebe pozdravovat!

A nešlo o stylistické cvičení. A zadání vůbec to není "nic horšího než..." Naopak je to docela zábavné.

Ano, není to dokonalé, vím. Kdyby to tak bylo, nedávala bych to internet. :-)
Díky za názory.

U příspěvku:Herečka
annandale (Občasný) - 26.8.2010 > Bajata> Uau, nádherná kritika. Ostrá až to řeže, ale ... nádherná.Jak má být aby se autor zastavil a...volil další kroky.

... chlape ty seš normální magor:-)))
U příspěvku:Herečka
annandale (Občasný) - 26.8.2010 > Bajata> Bajata> Vy jste se tady tedy vyřádil! :-)

Ano, zamyslím se nad sebou a spolu s vámi pevně věřím, že se polepším budu usilovat o občasné kopance, abych se zlepšila. Zůsťaňte v tom prosím mou oporou. Jste velmi moudrý.

Jinak - bez ironie, kdybych si byla jista že je to dokonalé dílo k zfilmování, tak to přece nebudu dávat na internet. Tvorba je proces a to ví i moje vážená úča.
U příspěvku:Herečka
annandale (Občasný) - 26.8.2010 > Quotidiana> Děkuji za podrobnou kritiku. Je zvláštní vidět reakce čtenářů...
Jen na vysvětlenou - zadání byl filmová povídka na 6 stránek bez dialogů. (...a další kritéria)která jsme se pokusila naplnit.

Není pravda, že jsem nevěděla kudy kam - znala jsem ten příběh od A do Z než jsem napsala první větu.
Hodila jsme to sem ještě než jsem to dala přečíst mé profesorce, která, jak se dnes ukázalo, má úplně odlišný názor - nemá jedinou výhradu... ba vidí to dost pozitivně.
...a dám spíš na její názor, neboť je to píšící, učící autorita z oboru...
Ale děkuji, je zajímavé vidět tak diametrálně odlišné názory vedle sebe...
Svatba a předání peněz? Musí se vše polopaticky vysvětlovat a popisovat? A taky sis možná při čtení nevšimla, že změnila identitu i co se dokladů týká... jen to není dost polopaticky popsáno...:-) Není to přece realismus.
Viscontiho považuj za náhodu, Nováků jsou taky mraky... A Dallas jsem nesledovala, takže netuším, která bije...
U příspěvku:skleněnky
annandale (Občasný) - 26.3.2006 > jeee, sklenenky!
U příspěvku:Viktorka a Budha
annandale (Občasný) - 26.3.2006 >
U příspěvku:K. jako ... (druhá část, sobota - neděle)
annandale (Občasný) - 26.3.2006 > Trosku toporne dialogy, a mohl bys ucesat cestinu ale jinak moc povedene.
U příspěvku:pohřeb
annandale (Občasný) - 17.3.2006 > rajta> uz tu tvoji poznamku necetla, nezajima me to, mej se.
U příspěvku:Úsměv slečny Huang
annandale (Občasný) - 15.3.2006 > sibyla> ...mezi tema dvema. Zitra mam s Vicky spicha, jen tak mimochodem. A diky za reakci;-)
U příspěvku:Fragmenty
annandale (Občasný) - 15.3.2006 > MiKa> diky...
U příspěvku:pohřeb
annandale (Občasný) - 15.3.2006 > nech to uz bejt, proboha! Stejne jsi nepochopila o co go..., rozhodne ne o to, kdo co vyprovokoval nebo kdo za co muze. Na me je tohle opravdu malicherny. Ale to je jedno. A ta debata je stejne prehazena... musela bys to cist cely, a jeste se doptavat, ale doufam ze na tom nejsi tak spatne, ze by se ti chtelo. Vsechno co tady v souvislosti s timto rikam, se obraci stejne pro ti me, ale takova je proste komunikace na netu, takova je tady spolecenska dynamika, bulvarni, pavlacova - jak jinak, ja tohle nemusim, nesedi mi to, nechci do toho bejt vtahovana a jaksi jsem se nechala. Opravdu muj problem.
U příspěvku:pohřeb
annandale (Občasný) - 14.3.2006 > Ztratila> To jsi spatne pochopila, ja nehodlam resit rajtu ani tuhle debatu. Aani na ni upozornovat. Vazne me nebavi tri tydny otevirat schranku s avizy na tuhle debatu. Cele to vzniklo pro jednu mou vetu. Pak jsem nad tim stravila dalsich deset clanku vysvetlovanim a ted jeste tohle... Dekuji Ti.
Ta otazka do fora byla obecna. Proste mi tady vadi hrubost. Nevim jak se mam branit. Nemyslela jsem zle ani tu prvni poznamku pod timkto textem, ani forum. Priste ho asi mam napsat pod nejakym alternickjem, ne? Nebo co bys doporucila?
U příspěvku:pohřeb
annandale (Občasný) - 14.3.2006 > Ztratila> Ztratilo, uz toho nechte... ja jsem se to snazila vysvetlit, ale vsichni jen vidit tu prvni poznamku. Nechtela jsem se k tomu vic vyjadrovat ne proto ze bych byla lina to rozvinout, ale pro ten ton, s jakym rajta okamzite vystartoval. Proste nemam chut se bavit s nekym, kdo hulaka jak buran a nehodla se mirnit. Nicmene i tak jsem mu nakonec naznacila jak jsem tu poznamku myslela - ze je to jako napsat povidku o tom, jak se mi nekdo nelibil, a vyresil jsem to proste vrazdou. Bez souvislosti, vnitrnich rozporu, boju, zasazeni do pribehu, v nemz to ma smysl, atd... Jako priklad jsem uvedla Betonovou Zahradu. Rajta to asi nepochopil, nechtel premyslet, a vidi stale jen tu prvni poznamku, a svuj ton nehodlal zmirnit a jak vidim nehodla ani ted. Jsem proste blba krava a basta.
U příspěvku:Když hledíš mi do očí
annandale (Občasný) - 14.3.2006 > Lola> No, vzdyt ano, popsala jsi to, co sis predstavovala, ze tam vidis. Sentiment, nostalgie.
U příspěvku:Když hledíš mi do očí
annandale (Občasný) - 13.3.2006 > Ja to vnimam jako tri pribehy bez dejove souvislosti, spojuje je pouze tema - extremni emoce. A v tom vidim kamen urazu - totiz voleny jazyk a styl - ktery je sice esteticky, ale nepravdivy (neadekvatni k tem emocim). Popisovat emoce nerealne, jaksi krasne, jemne, snove - jak Lola nekde vysvetluje svuj umysl- to uz pak nejsou skutecne prozite emoce a city ale jejich predstavy. Tomu se rika SENTIMENT - nahrazka za skutecne city. A to nema daleko do cervene knihovny. Proto se mi tenhle kus opravdu hodne nelibil.
Tolik k jazyku.
Nicmene popisy, schopnost popsat dej - ten Lolo zvladas dobre, rozhodne na to, ze je ti trinact.
I k tomu veku a nasbiranych prozitku tenhle jazyk koneckoncu muze patrit, takze uz mlcim.
U příspěvku:Prázdné město
annandale (Občasný) - 13.3.2006 > ...obrazy pekne, ale sebevrazedna pointa zklamala. V mnoha povidkach na Totemu hraje roli zapesti a strep (pro zpestreni nekdy i ziletka) a me uz to -uprimne - nebavi.
U příspěvku:pohřeb
annandale (Občasný) - 13.3.2006 > čtenář> ja myslim, ze byste meli usporadat schuzi a probrat to cely od zacatku, jeste jednou...
no nevim, pripdate mi trochu nemocny... ze porad dokola resite jeden muj vyrok, ktery uz jsem asi trikrat vysvetlila, posilate mi zpravy jeste nekolik tydnu pote... atd... anyo a rajto, me je to vazne jedno, vase myslenkova zacyklenost me nezajima, jsem jinde, nereste to se mnou. Uz mi nepiste, neposilejte avuiza, Dekuji.
U příspěvku:Léčitel
annandale (Občasný) - 9.3.2006 > fajn, pekny.
U příspěvku:pohřeb
annandale (Občasný) - 2.3.2006 > Rabb> Dekuji za zastani.
U příspěvku:Výňatek ze Školního slovníku vesmírného
annandale (Občasný) - 28.2.2006 > annandale> zapomela jsem
U příspěvku:Výňatek ze Školního slovníku vesmírného
annandale (Občasný) - 28.2.2006 > ha. ha. ha.
U příspěvku:pohřeb
annandale (Občasný) - 25.2.2006 > rajta> Je ryze moje osobni vec, co napisu pod dilo a nejsem povinna se ti zpovidat a vysvetlovat. A uz vubec ne podruhe tu samou vec.
Nemusela jsem odpovidat vubec, presto jak vidis, jeste s tebou komunikuju, ackoli jsem mohla delat neco pro mne prinosnejsiho.
Jsi stale arogantni a drzej, skutecne jsme kazdy jinde, ja nemam za potrebi vyhledavat lidi, kteri se neumeji chovat a ani s nimi debatovat. Snazila jsem se jednat s tebou slusne v domeni, ze mas dostatecne vyvinuty cit, a prizpusobis se. Zrejme ale porad nechapes. Pokud hledas diskutery se kterymi by sis rozumel a ktere budou bavit tve urazky, hledej je na sve urovni.
Pokud nejsi schopen respektovat, ze k tobe nemam zadne povinnosti, pokud nemuzes pochopit, ze me tve dilo nezaujalo a nechci se o nem bavit hloubeji, protoze mi to nestaci, pokud nejsi schopen prijmout odkaz na jine dilo, ktere by ti mohlo ukazat jiny pohled na tve tema, pak asi nebude problem ve mne.
Mas-li s hodnocenim del ci s chovanim ctenaru na Totemu nejaky problem, zkus na toto tema vyhlasit forum, treba s odkazem na toto dilo, uvidis, jak budou reagovat druzi.
Timto koncim, uz odepisovat nebudu.
U příspěvku:pohřeb
annandale (Občasný) - 25.2.2006 > rajta> Dobre- naposledy- ja svou odpoved trozsirila na to, ze neni problem psat o nezakonnych vecech, nybrz ze jako pointa je to slabe a pro me bezpredmetne to hodnotit. Nemam co priznavat a nevim, proc bych se mela nebo nemela ponizovat. Proc z toho delas takovou bojovku, proboha...Draku. Tve osobni projekce, vypady a agresivita sem nepatri. Bav se tady o litereture a dilech.
U příspěvku:pohřeb
annandale (Občasný) - 25.2.2006 > rajta> Dobre rajto, nebudu prekrucovat. Omlouvam se, ze je moje hodnoceni nedostatecne a ze jsem jej jeste doplnila o tip, ktery by ti mohl pomoci. Je to moje chyba. Preji hodne stesti v hledani schopnych ctenaru a hodnotitelu a mej se pekne.
U příspěvku:pohřeb
annandale (Občasný) - 25.2.2006 > rajta> No, rajto, muzu se pochopitelne mylit, ale moje intuice funguje docela dobre. A na tvou otazku ti mohu odpovedet: Za anonymni ctenare se autor muze vydavat a neco si sam pod dilo napsat. Treba i ve skrze kladne hodnoceni. I to se deje. A ptas -li se proc... pokud ses nad tim jeste nezamyslel, tak yti to rajto povim...proto, ze autor potrebuje posilu a zastani zvenci. A kdyz se mu nedostava, tak si ji vyrobi sam. A vis proc? Protoze autor je krehky, jesitny, zraneny, nasrany a neunasi to.
U příspěvku:pohřeb
annandale (Občasný) - 24.2.2006 > rajta> Obavam se, ze jsi to spatne pochopil. Neni spatne o tom psat. Pis si co chces. Pro me bylo bezpredmetne to hodnotit. Ta myslenka je slaba. Nerozvedena. Precti si Betonovou zahradu. Pochopis, o cem mluvim. Zrejme tech, co tve dilo nezaujalo, bude vic. Nikdo na to dosud nereagoval. Takze pis si co chces a nezapomen, ze to mozna neni moje myslenka, co je tady trhlyho.
U příspěvku:pohřeb
annandale (Občasný) - 24.2.2006 > rajta> Obavam se, ze obchody ti moc nevychazeji. Tady si muze kazdy cist co chce a vubec nemusi hodnotit. Nemuzes nikoho nutit, aby hodnotil tve dilo, a kdyz se ti pozmaka pod dilem nelibi, byt sprosty.
Prosit pochopitelne nemusis. Ani obrazne ani doslovne. Mas-li rad obchod, jdi do skoly tvurciho psani a zaplat si. Mozna za ty penize privrou oko i nad tvou neurvalosti.
U příspěvku:pohřeb
annandale (Občasný) - 24.2.2006 > Rajto, cituji tva slova:
chovám se jako hulvát? A kdo na mě vyjel slovem Doprdele? (ještě blbě napsané) Já sem v klidu a jestli se ti kurva nelíbí...

Odpovidam:
Slo o preklep slova Dobre. Nejsem vulgarni, narozdil od tebe.
U příspěvku:pohřeb
annandale (Občasný) - 24.2.2006 > rajta> No nevim, "ctenari Anyo". Nechce se mi verit, ze by nejaky ctenar Anya prisel zrovna pod tve dilko se te rovnou zastat a pouzival tva nejen tva slova, ale i dikci. Dila hodnotim a rada.
P.S. "Tohle je obchod holka," ... tak to promluvil opravdu nekdo na vysi.
U příspěvku:Záhada Trubojedukrub
annandale (Občasný) - 23.2.2006 > Zvlastni. Jako by to byl opravdeu tvuj sen. Dobre napsano.
U příspěvku:pohřeb
annandale (Občasný) - 23.2.2006 > rajta> Ahoj Rajto, blbe je myslenka, jak uz jsem rekla. A ted se mi pro zmenu vubec nelibi tvuj ton s jakym se mnou mluvis. Chovas je jako hulvat a mel by sis uvedomit ze hodnoceni del je tak trochu dar, ochota a dobra vule tech, kteri si dilo precetli a travi tim svuj drahoceny cas. Neni moje povinost cokoli hodnotit a uz vubec ne ridit se tvymi nehorazne pridrzlymi poznamkami. nauc se chovat a priste slusne popros.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter