Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Lukáš
(muž)
Občasný
Na Totemu: 1144x
Napsat zprávu

Mám rád parní lokomotivy, rád čtu, ale nepíšu. To poslední se snad někdy změní.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 
 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Benátky
Lukáš (Občasný) - 22.7.2002 > Pěkný, nebylo moc světla nebo je ta "šedivost" skenováním?
U příspěvku:Vážka
Lukáš (Občasný) - 22.7.2002 > za ostrost 2, jinak pěkný.
U příspěvku:Jak ve mně umřel básník
Lukáš (Občasný) - 26.6.2002 > Dobry. Ale s tim papirem to opravdu vyvolava "divne" asociace... ;-)
U příspěvku:Rozchod v nádražní hale
Lukáš (Občasný) - 26.6.2002 > Pěkný! Ale starý mašinky jsou krásný :-)
U příspěvku:Slzy moře
Lukáš (Občasný) - 26.6.2002 > No to je Něco, naturalisticky vidím ty rybáře a přitom cítím bolest... a i to pozadí je jak moře...
U příspěvku:Nezapomeň
Lukáš (Občasný) - 26.4.2002 > Jejda, to by se mi taky líbilo, kdyby by někdo určitý napsal mě...
U příspěvku:Ve světle
Lukáš (Občasný) - 26.4.2002 > Tak tohle je fakt skvěle napsaný.
U příspěvku:Puzzle
Lukáš (Občasný) - 17.4.2002 > Ach, někdy život člověka pořádně "protáhne" a pak je opravdu těžké být součástí společnosti a nepřipadat si vytrženě...
U příspěvku:Vyvržení
Lukáš (Občasný) - 17.4.2002 > Jsou to "jenom slova", ale jaká!!! :-) Móóóc pěkný!
U příspěvku:Dost!
Lukáš (Občasný) - 2.4.2002 > Těžká a smutná záležitost...
U příspěvku:Střípek
Lukáš (Občasný) - 27.3.2002 > Tohle je snad nejsilnější výpověď co jsem na Totemu četl! Pěkný, pěkný, pěkný... ale asi je Ti těžko...
U příspěvku:Ta cesta nemá název...
Lukáš (Občasný) - 18.3.2002 > Ano, myslím, že se Ti to povedlo...
U příspěvku:Krvavé bdění
Lukáš (Občasný) - 18.3.2002 > Tyhle obrazy dokážou vyvolat dost silné emoce...
U příspěvku:...
Lukáš (Občasný) - 1.3.2002 > Konečně na Totemu taky trošku něco lehčího, co má šmrnc! A z těch čtenářů-anonymů bych si hlavu nedělal.
U příspěvku:Vážně...
Lukáš (Občasný) - 1.3.2002 > Moc pěkně řečeno,. Až to bolí, jak je to pravdivý. Ale nedá se dělat nic jinýho, než se ho snažit přežít :-))).
U příspěvku:Ticho v rovnovaze
Lukáš (Občasný) - 6.2.2002 > Ta iluze skla je skvělá.
U příspěvku:Mrtvá sezóna
Lukáš (Občasný) - 6.2.2002 > Zvláštní směs reality a neskutečna...
U příspěvku:Ta cesta nemá název...
Lukáš (Občasný) - 6.2.2002 > Pěkně vykreslené, elegantně a jednoduše... :-)
U příspěvku:Hříchy Krista
Lukáš (Občasný) - 30.1.2002 > Tu písničku znám, ale nepmatuju si jak se jmenuje, a obraz se k ní bezva hodí! Škoda, že se k němu nedá na Totemu pustit...
Opravdu líbí.
U příspěvku:Spirála zrození
Lukáš (Občasný) - 23.1.2002 > Nezvyklé zpracování tématu zrození...
Ten "pracovní" název je výstižný! :-))))
U příspěvku:Bez názvu...
Lukáš (Občasný) - 23.1.2002 > Člověk by se neměl vinit ze svého štěstí, ale měl by mít soucit a udělat aspoň to, co může. Pěkný :-) Čtení velkých písmen dává také zajímavý smysl - to byl záměr, že?
U příspěvku:ALDAK
Lukáš (Občasný) - 16.1.2002 > Dobrý :-), Márty a Martina maj´ podle mě pravdu, v tu chvíli totiž o něco jde a život jen tak lehce neklouže...
U příspěvku:Prázdnota
Lukáš (Občasný) - 16.1.2002 > Taková odcizenost a vykořeněnost ze světa... Brrr.
BTW: Dobrý přirovnání: život - podivný ples.
Pěkný, pěkný, ale ten smutek... No, třeba bude příště něco radostnějšího... :-)
U příspěvku:Bezmocná
Lukáš (Občasný) - 14.1.2002 > Opravdu dobrý...!
A tak pravdivý, až to bolí...
U příspěvku:Without future
Lukáš (Občasný) - 14.1.2002 > Proč podruhé? - viz. 13. 1.?
U příspěvku:Brány světla
Lukáš (Občasný) - 14.1.2002 > Vážně moc dobrý! :-)
U příspěvku:Ikona
Lukáš (Občasný) - 9.1.2002 > Majka> Nikdy bych neřekl, co všechno může být v tak zdánlivě jednoduché kresbě.
U příspěvku:Pod hladinou
Lukáš (Občasný) - 9.1.2002 > Zvláštní svět pod hladinou... :-) Taky se mi hodně líbí.
U příspěvku:Myšlenky
Lukáš (Občasný) - 9.1.2002 > Moc pěkné, pro mě ten prostředek představuje tu jasnou myšlenku, která se vylíhla z okolního chaosu, který mám jinak v hlavě...
U příspěvku:Otázka
Lukáš (Občasný) - 9.1.2002 > Bobr> Proč drsně ;-) ? Máš pravdu - každý po svém - mohu přemýšlet o čemkoli a nemusím o tom psát, ale asi bych tohle SVOJE stanovisko tolik neprotlačoval :-).
BTW: Neposouvá Ti tahle nechuť k určitým tématům hodnocení k odmítavosti (kýč, opakovanost...) a nebrání Ti vidět upřímnost pokoušející se dobrat se pravdy? Ona je totiž někdy velice prostá...
U příspěvku:Otázka
Lukáš (Občasný) - 7.1.2002 > Moc pěkná úvaha :-). Líbí se mi jak se snažíš lásku "uchopit" a přitom nespoutat. Držím palec, aby se Ti to podařilo tak, jako se Ti povedla tahle úvaha. :-)
Bobr: A jak se o lásku, o víru podělíš jinak, než pomocí slov či obrazů? Nebudeme-li se pokoušet o sdělení "nesdělného" nikdy na ten "správný" výraz, formulaci, větu atd. nepřijdeme!
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter