Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Normální cesta vlakem...
Sia (Občasný) - 4.6.2003 > Lian> Já nad tím taky uvažovala a přiznávám,že jsem dospěla taky ke stejnému názoru ... I když kdo ví,třeba touha k životu by byla silnější a třeba bysme bojovali všichni...
U příspěvku:Normální cesta vlakem...
Sia (Občasný) - 2.6.2003 > Leora> Jo, taky mi to došlo po všech vašich připomínkách... Je pravda,že kdybych si ten text přečetla víckrát, tak vychytám i jiné nedostatky ...
U příspěvku:Normální cesta vlakem...
Sia (Občasný) - 2.6.2003 > MZF> Možná máš pravdu, že to měla být spíš úvaha ... asi jo, učím se psát a tak mě třeba i tvoje kritika posune dál ...

já je nelitovala (je mi líto,jestli to tak vyznělo z textu), spíš jsem se zamýšlela nad tím,že oni ten život mají těžší už jenom díky tomuhle ...

ale díky za připomínky:)
U příspěvku:zkouška
Sia (Občasný) - 31.5.2003 > Okino> Jaká je pravda? Jsem spíš taky "hujer", skoro pokaždé se na zkoušku naučím a pak mě štve, že potom taky hodně věcí zapomenu, ale snažím se,abych přeci jen zůstala tím předmětem aspoň trochu "poznamenaná".
Neučím se na předměty jako je informatika-programování a podobné zvrácenosti, protože prostě na to nemám,abych to pochopila. Jsem antitechnik, ale zato humanitní předměty mě ohromně baví. Přijde mi, že bohužel na našich VŠ je dost předmětů, které jsou pro daný obor zbytečné (i když zase si říkám, že jeden nikdy neví,kdy se mu co bude hodit) ...
Přiznávám se, informatiku se mi povedlo kompletně opsat... ale příběh jsem vztáhla na statistiku (na kterou jsem sice taháky taky měla-jen na vzorečky, ale jak uvádím v povídce-NEUMÍM opisovat, podaří se mi to jen kdyby nás hlídal slepý nebo velmi tolerantní vyučující... spíš jsem se snažila zachytit ty pocity třesoucího se studenta ...

Souhlasím s Tebou, že pokud udělá někdo výšku jen díky tahákům, je to vlastně jako by na ní ani nebyl a pak když se dostane do praxe, kde by měl své "znalosti" zúročit a nic přitom neumí, tak je to ostuda ....
U příspěvku:zkouška
Sia (Občasný) - 31.5.2003 > MZF> ... jé je ... vidíš, toho jsem si ani nevšimla, nějak se mi horší zrak ... to bude asi těma tahákama:)

Díky za připomínky.
U příspěvku:zkouška
Sia (Občasný) - 31.5.2003 > fungus2> ... děkuju :) ... přenesla jsem sem trochu školní reality :) ...
U příspěvku:Proč?
Sia (Občasný) - 25.4.2003 > Quotidiana> Neberu to jako útok, kritkou svůj literární třeba zlepším, pokud k tomu mám vlohy. Nic nejde dělat násilně, ani psaní. Proto se o něco pokouším pokaždé, když mě něco ovlivní, žážitek druhých či osobní zkušenost. Přijímat kritiku je těžké, ale jak říkám, může to být i přínosné.
U příspěvku:K internetové próze
Sia (Občasný) - 25.4.2003 > Taky se mi to líbilo. Myslím, že Okino to vystihl a rozhodně mě to k něčemu i navedlo. Jelikož se psaní věnuju málo a beru sebe za težkou začátečnici, tak si myslím, že pro mě tahle úvaha má cenu. Alespoň si ji přečíst a zamyslet se nad ní.
I já musím dodat,že to bylo hezké.
U příspěvku:Herešova krčma III.
Sia (Občasný) - 24.4.2003 > Jsem zvědavá na pokračování ...
U příspěvku:Herešova krčma II.
Sia (Občasný) - 23.4.2003 > Líbí se mi,jak si hra s jazykem ... libi se i to cele. Zitra si urcite prectu dalsi dil.
U příspěvku:Žít či nežít?A pokud ano,tak jak?
Sia (Občasný) - 23.4.2003 > Filip Sklenar> Já netvrdím, že mám absolutní pravdu,jen jsem se zamýšlela nad pohodlností lidstva a nad jeho špatnými stránkami, kterých je asi jěště o hodně víc ...
Jsem asi hodně pesimistická.
Navíc kdyby byli všichni lidé jen "malí", jak píšeš, asi ještě skáčem po stromech:) (otázkou je, jestli by nám nebylo líp) ...
U příspěvku:Žít či nežít?A pokud ano,tak jak?
Sia (Občasný) - 23.4.2003 > Kelly> Jen na nás záleží jací budeme a co(koho) ze sebe uděláme ... to jo,ale spíš jsem se snažila popíchnou tu lidskou lenivost a pohodlnost.
U příspěvku:Žít či nežít?A pokud ano,tak jak?
Sia (Občasný) - 23.4.2003 > Okino> ... nepsala jsem o sobe, svůj volny čas trávim aktivně .... a navíc se snažím byt užitecna, nebo aspoň se tak cítit ... :)

ale s tím dovětkem máš pravdu, nemužou být všichni ti hybatelé ...
U příspěvku:KONEČNĚ SAMI
Sia (Občasný) - 23.4.2003 > Líbilo se mi to. Zároveň jsem se lekla,že bych tak za 20 let mohla žít. Sakra, nechci takhle skončit. Ležet na zádech a přemýšleet o nových tapetách, o receptech v Ženě a život o nové barvě na vlasy? Nechci, aby to takhle skončilo. Možná už tohle stačí, abych se tomu vyhla nebo i ona nechtěla a stejně je tam kde je? ...
U příspěvku:Proč?
Sia (Občasný) - 23.4.2003 > fungus2> ... tak já příště budu veselejší, když už tu máme to jaro:) a všechno je tak pozitivní, proč být pesimistická, že? ...
U příspěvku:Proč?
Sia (Občasný) - 23.4.2003 > Okino> jo jo ... máš pravdu, souhlasím, ale jako žena můžu říct, že tohle probíhá uvnitř většiny nás (ženských) a občas se z toho člověk musí "vykřičet" i když ohraně (a přeci jinak)...
U příspěvku:Proč?
Sia (Občasný) - 23.4.2003 > Rawen> ...tak nějak ... vlastně jsi shrnul pár slovy, co jsem asi chtěla říct davům :)
U příspěvku:Láska?
Sia (Občasný) - 22.4.2003 > Fakt pekny. Moc hezky napsane. Libilo se mi to. Myslim,zes popsala presne to, co jsem si kdysi myslela a ted jsem si to precetla "cerny na bilym" ...
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter