Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Majka
(žena)
Občasný
Na Totemu: 627x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Život je šance...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 
 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Máchovi...
Majka (Občasný) - 7.4.2004 > :)take nevim, jak na to ER prisel. Dnes je take zasmusile pocasi, ikdyz jarni:), autorkA pise o subj. zazitku...dokazi si to predstavit:)
Jen mi tam vadilo hodne vet zacinajich na a- (:)
ja to take hodne pouzivam:). Precetla jsem si to bez "a" a libi se mi to vic.
U příspěvku:Něco se ztratilo
Majka (Občasný) - 19.7.2002 > KSTK::)tak jsem to puvodne mela-ale opravila jsem-ze by nekdo mohl namitnout, ze je to nespisovne:).
U příspěvku:QMSong
Majka (Občasný) - 15.7.2002 > dobře, ráda si pak poslechnu.
U příspěvku:Takový můj tajný sen
Majka (Občasný) - 15.7.2002 > Tak to nevím, jak u mne-Mne totiž vozí z cest kamínky kamarádi.
U příspěvku:Intence samoty
Majka (Občasný) - 14.7.2002 > Ze zacatku se mi zdala basen dost "ekologicka":), ale kdyz jsem cetla vicekrat, je v ni schovano asi mnohem vic...proto muj smajlik
U příspěvku:Něco se ztratilo
Majka (Občasný) - 14.7.2002 > :)to je mozne...a za uprimne poznamky se clovek omlouvat nemusi:).
Je to muj pocit...
Nadpis jsem chtela puvodne "Bez vášně" -ale co se ztratilo ani sama nevim.
U příspěvku:Tulipán a pán
Majka (Občasný) - 13.7.2002 > :)detske rikanky jsou take hezke, ale chtelo by to mozna delsi, nebo "hepik".
U příspěvku:Z jiného soudku: Judy Frankel
Majka (Občasný) - 13.7.2002 > opravdu z jiného soudku, ale libi se mi to moooc:). Je to tezke a zajimave snazit se porozumnet teto, pro mne zvlastni, hudbe:)
U příspěvku:QMSong
Majka (Občasný) - 12.7.2002 > Martino, ne, nic opravdu neslysim:)
U příspěvku:Praha těchto dnů :-)
Majka (Občasný) - 1.7.2002 > Je, to mi připomnělo Carmen, na které jsem teď byla:))
U příspěvku:Žena s dítětem čeká na vlak
Majka (Občasný) - 28.6.2002 >
U příspěvku:Střípky duše
Majka (Občasný) - 28.6.2002 >
U příspěvku:Oáza
Majka (Občasný) - 15.6.2002 >
U příspěvku:Oáza
Majka (Občasný) - 15.6.2002 > Ten čtenář jsem byla já-Majka. Ono se mi to samo odhlásilo:(.
U příspěvku:Melodrama
Majka (Občasný) - 4.6.2002 > Konec se mi líbí- pekná myšlenka.
U příspěvku:Jaký je NÁŠ přístup k BIBLI?
Majka (Občasný) - 30.3.2002 > :)tak jsem to přelouskla a docela dobře jsi to shrnul. Zaujala mne věta "Neignorovat neznamená věřit, ale zkoumat".
U příspěvku:Tibetský buddhismus
Majka (Občasný) - 30.3.2002 > centaur to asi vystihl:). farišta: a víš, že buhdisté mají stejné ba přísnější zásady jako katolíci? A to křestany někdo pro toto kritizoval,ale s budhisty sympatizoval. Je zajímavé, že tyto východní nauky jsou tu "atratktivní" Debatu ve Foru bych také uvítala. Malina: poslední věta docela mne blízká:) Ale upřímné hledání...
U příspěvku:Efekt
Majka (Občasný) - 21.3.2002 > :)to mi něco připomíná.
(K povídce- možná bych jen místo prvního slova "drápalo ke stropu"- napsala něco o záclonách nëbo tak-aby pak ten konec "Na strope" vyzněl)
U příspěvku:Samota
Majka (Občasný) - 2.2.2002 > Pocit pěkně vystižený - ale asi by to něco chtělo.
U příspěvku:Kate
Majka (Občasný) - 2.2.2002 > Stíny divné,ale asi to byl záměr. Líbí.
U příspěvku:QMSong
Majka (Občasný) - 2.2.2002 > ja tu mam asi chybu- neni tu kde si to stahnout...
U příspěvku:IRA
Majka (Občasný) - 2.2.2002 > Teď sladbičku poslouchám a libí se mi.Zajímavé zvuky-V druhé půlce se mi líbí ty cinkavé
U příspěvku:Lodička
Majka (Občasný) - 26.1.2002 > No, já nejsem odborník na fota:),JIko. Ale fotka se mi líbí, jako bych na té vodě byla...
Kompozice- možná by bylo pěkné, kdyby i ta třetí loďka připlouvala od zapadajícího slunce..ale to si fotograf někdy zařídit nemůže:)
A barva se mi líbí moooc.
U příspěvku:Lodička
Majka (Občasný) - 20.1.2002 > :)Tak na toto bych se vydržela dívat minuty a minuty...Má to pěknou, uklidňující atmosféru.
U příspěvku:Osamele detstvi...
Majka (Občasný) - 17.1.2002 > Ta moucha je dokonalá:). Působivé.
U příspěvku:Otázka víry
Majka (Občasný) - 17.1.2002 > cantaur:Ano, z vericiho se muze stat neverici-Ovsem nevim,zda je to pak neverici nebo "antiverici":). Proste se da "svest" jinymi hodnotami, nez ktere vyzaduje "ziti" s Bohem v pohode.Taci lide jsou pak pry horsi nez kdyby nikdy nebyli verici. Asi proto,ze vedome vzdoruji Bohu.
A jak porad pisete, ze poznat Boha znamena nejak se zdokonalit , poznat....to je podle mne hloupost-neb Boha muze poznat kazdy-nevzdelany, vzdelany, mlady,stary...
Ovsem vychodni filozofie (rikaji nabozenstvi) mluvi o necem jinem...
Verit- to neni jen pocit , to je proste"jistota", kterou nedokazes vysvetlit.A muze to byt dlouhodoby proces nebo mzik.
U příspěvku:V chrámu svatého Víta.
Majka (Občasný) - 11.1.2002 > Zajímavá báseň, četla jsem ji několikrát. "Provazy", "obtěžkané větve..když nevíme o tom" - líbí!
U příspěvku:Labutě
Majka (Občasný) - 6.1.2002 > No, pak to musely být divoké husy-ale v Praze?
U příspěvku:Ikona
Majka (Občasný) - 5.1.2002 > Davam smajlika za napad. Jezis v jeslickach -narozeni je dulezite.Ale dulezitejsi je pro krestany Zmrtvyvstani a proto je tam (asi) zobrazen jako dospely.
Jestlicky -tvar trojuhelniku-ale i Trojice Bozi...Pulkruh-jako zacinajici i nekoncici-jako Buh (narozeni-proto zacina u jeslicek,ale pak vede nahoru.)
Ty kruhy okolo Jezise-jako Buh a Duch sv. Me se to libi:).
Ale chapu, kdo neni krestan,asi mu to nic moc nerekne:))
U příspěvku:Ikona
Majka (Občasný) - 5.1.2002 > keporkak::)no, evangelicka cirkev uz ma nejake obrazy,ale spise ne.Katolicka ma uz i moderni:) pojeti-zaspal jsi dobu:) (zajdi do nove postavenych kostelu).
TH: Podle mne, co vim, tak ikona je- obraz Krista nebo svatych malovany na kovove desce nebo drevene.A ma to Pravoslavna cirkev nebo reckokatolicka?..
S tema "konma" teda nevim:)-To,ze se narozeni Jezise slavi misto uctivani slunovratu (u pohanu)-to jsem slysela, ale tohle jeste ne.A mazanice bych ikonam take nerikala- vetsinou jsou to pekna dilka.
Ja jsem slysela,ze ikono- pochazi ze slova "eikon" -coz znamena obraz.Pochazi z rectiny.
U příspěvku:Labutě
Majka (Občasný) - 3.1.2002 > Pěkné.Teď jsi mi připomněl/a -viděla jsem z auta letící ptáky.Je možné,že labutě létají v seskupení podobně jako divoké husy? Bylo jich asi 20.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter