Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Barča
(žena)
Občasný
Na Totemu: 51424x
Napsat zprávu

Moje básnění je čistě amatérské. Mám ráda básně spíše dramatické, epické, a snad spíš optimistické ... Jakýsi varovný pesimismus považuji spíš za optimismus .... Též se mi líbí černý humor.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Mlčení
Barča (Občasný) - 6.8.2007 >
U příspěvku: NĚCO JAKO STÍN ...
Barča (Občasný) - 6.8.2007 > Joockey>  Tos mě potěšil, díky ......
U příspěvku: VÝŠKA
Barča (Občasný) - 6.8.2007 > GabrielRonay>  Díky, muzikante, potěšils mne. Občas ráda napíšu něco srozumitelnějšího ..... a také snad optimističtějšího .... ---- .... ---- ........ . . . .
U příspěvku:nora
Barča (Občasný) - 5.8.2007 > Prosté, upřímné ....
U příspěvku: VÝŠKA
Barča (Občasný) - 5.8.2007 > Judith>  Dík za komentář, já ale v tom vidím víc optimismu -- s "ptačími křídly" (což je však nadlidsky těžké ) se dá dosáhnout mnohého ........ Třeba i něčeho úplně jiného, než co člověk původně zamýšlel ....
U příspěvku:Proměny
Barča (Občasný) - 3.8.2007 >
U příspěvku:kůlový blesk
Barča (Občasný) - 2.8.2007 > Myslím, že tahle je jedna z nejhezčích .... Není tak překomplikovaná .... krásně se čte. ..... stravenek ---- svěšeni v spánku na nitích ------- !
U příspěvku:o malých holkách
Barča (Občasný) - 2.8.2007 > Dýchá z toho léto ...
U příspěvku: NĚCO JAKO STÍN ...
Barča (Občasný) - 2.8.2007 > pmach>  Vidíš, to mě nenapadlo, ale mohl by to být drak ! Ale takovej smutnej, pro děti asi ne ...... Jako vzpomínka dospělých na draka, když bylo všechno na draka ....
U příspěvku: NĚCO JAKO STÍN ...
Barča (Občasný) - 2.8.2007 > zanzule>  Taky Tě opět zdravím ! Vzpomínám na Tebe často, a začíná mě možná inspirovat Tvoje složitost .... I když u mne to vyzní spíš primitivně .................... Bolí mě oči z počítače, tak tu moc nejsem ... --- ... --- ... --- ...
U příspěvku: NĚCO JAKO STÍN ...
Barča (Občasný) - 2.8.2007 > Raimund>  Stín na zdi a ještě i jiné stíny a splíny .... Nic si z toho praporu nedělej, fórum je fórum a básně jsou básně, a hotovo !!!
U příspěvku: STAROVĚK
Barča (Občasný) - 2.8.2007 > ultrainfernal>  Jojo, právě Egypt (výstava ) mě inspiroval .... Díky.
U příspěvku: PÍSEŇ NAVIGAČNÍ
Barča (Občasný) - 31.7.2007 > ariel>  Ten proužek tajemství beru, mohlo by to být i tak, ale proč vaginální ? To zas Ty bereš asi až příliš jednostranně .... mužsky .... moc natvrdo ....

Jinak mě to vůbec neuráží, spíš rozesmává. Jsi asi moc materialista --- přátelské, společenské a různé platonické touhy asi nebereš vážně (?) Ale neberu Ti to.
U příspěvku: DOKUD JSEM MLADÁ
Barča (Občasný) - 31.7.2007 > ouvej>  Ahoj, žlutovlásko s mašličkou ! Od Tebe mě to zvlášť těší ......
U příspěvku:Hliněný měsíc
Barča (Občasný) - 29.7.2007 > Trochu vyumělkované, poskládané z klišé ....
U příspěvku:Skákání přes kyvadlo
Barča (Občasný) - 29.7.2007 > Myšlenkově moc pěkné, škoda, že poslední řádek druhé sloky vypadl z rytmu .....
U příspěvku: NENÍ TOTIŽ NIC ...
Barča (Občasný) - 29.7.2007 > Trochu jsem to snad vylepšila ....
U příspěvku: PŘED SVÍTÁNÍM
Barča (Občasný) - 28.7.2007 > holger>  Díky, máš pravdu, trošku jsem to opravila ...
U příspěvku:Vlasta - haiku
Barča (Občasný) - 20.7.2007 > Posledních pět řádků je vtipných .....
U příspěvku:Peleš lotrovská
Barča (Občasný) - 20.7.2007 > Inu, středověk máme v lecčems, stále a stále ..... Vtipně i upřímně drsné .... zhuštěné, prostě zdařilé !
U příspěvku:zlom důslednosti času
Barča (Občasný) - 20.7.2007 > První dvě sloky --- nádhera !( Za ty Dé ... )" Vlnéčky " !!! Má to i zpěvnost .... Ironie úsměvná .... laškovná .... Potom už to nějak narušuje původní svěžest ..... komplikovanost se sem už pak nehodí ....( ? )
U příspěvku:Prosektura (b)
Barča (Občasný) - 14.7.2007 > Poslední tři sloky docela zajímavé ... 4 -- 5
U příspěvku:to zdá se mi
Barča (Občasný) - 14.7.2007 > Myšlenka pěkná ....
U příspěvku:...
Barča (Občasný) - 14.7.2007 > Výstižné, originální ....( Nejen Ariel má konkurenci ....)
U příspěvku: NEMEHLO
Barča (Občasný) - 14.7.2007 > Lyryk>  Dík za stručné vystižení --- rozvernost = nerozvernost --- to je moje vácheň !


( Marně se ale snažím dostihnout chytrou horákyni ....)


U příspěvku:Vzpoura doutníků!
Barča (Občasný) - 14.7.2007 > V básních ale by mělo být mnohem víc tajemství, rizik a dobrodružství, než v těch nejzdařilejších receptech geniálních kuchařů --- tohle srovnání trošku podle mne pokulhává .... Báseň není jen souhrn zkušeností ... Báseň nemůže být pro autora syreček, který nemůže cítit ... Ale celkem chápu Tvé nadsázky ...i humor ...
U příspěvku:Tři sudičky stály na stupínku vítězů
Barča (Občasný) - 14.7.2007 > Viz šedé ! Cítím v tom např. dítě, s jeho samozřejmou, nevinnou "agresivitou" .... i s radostmi ..... a zároveň s prudkou změnou v životě dospělého ....
U příspěvku:poplakávající tmou
Barča (Občasný) - 14.7.2007 > Nakvap připravená volnost --- to mluví za všechno .... Tragická báseň o současném kočování různých tlup ( i názorů .... atd. .....) O prázdných slovech nemůže být ani řeč ! Zejména ne u Tebe, myslím ....
U příspěvku:Vzpoura doutníků!
Barča (Občasný) - 14.7.2007 > ryzí peří>  Futurismus je v tom taky, to máš pravdu --- proto to na mě asi působí trochu jako mišmaš ... promiň ! Taková všehochuť ....


Báseň může vyznít i úplně jinak, než ji autor, byť i hluboce upřímně, cítí ... V tom je i trochu záhad , napětí, náhody, riskování, dobrodružství ...... štěstí i omylů nechtěných ... atd. ....
U příspěvku:O synech a domech
Barča (Občasný) - 13.7.2007 > První a poslední báseň nádherná ! Tu prostřední bych úplně vynechala .... asi .....Rozmělňuje mi to ...
U příspěvku:Rámování
Barča (Občasný) - 13.7.2007 > Moc hezké ... prosté, nenásilně zní ..... A v té silně zhuštěné zkratce tolik nápadů !
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter