Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Future hex
Marcello (Občasný) - 5.11.2006 >

Líbí. Dobrá je barva, atmosfera, mé oko snad jen vidí trochu jiný výřez.

Jakožto president SFD gratuluji, odlož pro květnovou výstavu.

Zdravím.

U příspěvku:Vzkaz
Marcello (Občasný) - 19.5.2005 >

Líbí se mi to, mám rád stylizované snímky s atmosférou. Jen bych nahoře oželel z důvodů kompozice asi cenťák těch, jinak krásných, mraků.

Ale to je jen subjektivní pocit.

U příspěvku:Byl jednou jeden dům
Marcello (Občasný) - 14.4.2005 > moogen> ...a v tom domě podivní tvorové, kteří na mě hrozili pěstmi, když jsem to fotil. 
U příspěvku:To není Aneta ...
Marcello (Občasný) - 14.4.2005 > drfaust> Jaká Katka?
U příspěvku:Abortus
Marcello (Občasný) - 3.4.2005 > Zajímavá fotka, dobrý název, i když poněkud morbidní a hromadný.
U příspěvku:bez názvu
Marcello (Občasný) - 30.3.2005 > Líbí.
U příspěvku:mešita
Marcello (Občasný) - 29.3.2005 > Barevnost je úžasná. Líbí.
U příspěvku:...
Marcello (Občasný) - 29.3.2005 > Sallome> 

Záběr fajn, fotka dobrá, ale také mi trochu vadí ty nohy. Asi bych je neřezal, to by byla škoda, ale třeba překřížil. Bylo by to víc sexy.

Až ukecám nějakou pěknou modelku, přidám se k tématu také.

U příspěvku:Světelné ventilátory
Marcello (Občasný) - 29.3.2005 > asiJa> Je to stropní zářivkové osvětlení jednoho vídeňského podchodu. Také se mi líbila ta čistota kompozice a barev.
U příspěvku:Světlopád
Marcello (Občasný) - 29.3.2005 > Absolute> Je to skutečně jen fotka bez úprav ( jen odbarvená). Zachycuje podhled obrovského skleněného svítidla složeného z tisíců skleněných kroužků po obvodu a vnitřní konstrukce s žárovkama. Toto dílo zdobí foyer jednoho ostravského divadla a je dlouhé odhadem tak 5 metrů. Okolní návštěvníci na mě koukali jak na blbce, kam tu hlavu s foťákem strkám .
U příspěvku:Věrný přítel
Marcello (Občasný) - 28.3.2005 > Janahe> 

Poslouchám, registruji, ale stejně si to zachytím a upravím vždy tak, jak to budu cítit já.

Ale díky za připomínky.

U příspěvku:L7167
Marcello (Občasný) - 26.3.2005 > Tahleta "krevní sraženina" je moje krevní skupina. Gratuluji!
U příspěvku:Žďorby
Marcello (Občasný) - 26.3.2005 > Fotka se mi líbí, žďorby mám rád. Zrovna včera mě vyhodili ze skládky kovového šrotu, kde jsem se chystal pár snímků pořídit. Zřejmě si mysleli, že jdu dokumentovat kradený kanály, kolejnice a pod. Nevadí, zkusím to příště přes plot.
U příspěvku:Kuk
Marcello (Občasný) - 26.3.2005 > ariel> 

My géniové jsme byli za života téměř vždy nepochopeni a vysmíváni.

A protože si to dobře uvědomuji, čelím těmto invektivám 

s čelem hrdě vztyčeným a slovy: "Jak lvové bijem o mříže ..." na rtech.

A pokud má někdo něco proti mým "teplákům",

osobně si to s ním vyřídím v pondělí, kdy budu po okolí

pobíhat s dvoumetrovým klackem a vejci !!!

U příspěvku:Zasněná
Marcello (Občasný) - 17.3.2005 > Líbí, jen znovu prosím o rozměry a techniku. Odhaduji to na pastel.
U příspěvku:BASS RELIÉF
Marcello (Občasný) - 17.3.2005 > čtenář> "4xF" beru, na ostatní s...
Ale ne, jen jsem se neubránil rýmu.
Díky, budu se snažit i nadále.
U příspěvku:Jazzová eufórie
Marcello (Občasný) - 13.3.2005 > toono> Když já si potrpím na kvalitu :)
U příspěvku:Světlo
Marcello (Občasný) - 13.3.2005 > Zajímavá fotka, ale s nešťastně zvolenými filtry.
U příspěvku:Nedělní ráno
Marcello (Občasný) - 13.3.2005 > Líbí se mi to i s šuplíkem.
Naopak, myslím si, že to fotku kompozičně vyvažuje.
U příspěvku:Jazzová eufórie
Marcello (Občasný) - 13.3.2005 > toono> Tvůj rádoby intelektuální a verbální průjem mne nechává chladným Jen já vím, kolik času a námahy mi dalo vybarvit tento snímek. Spotřeboval jsem na něj 3 sady pastelek po 26 Kč. Tak si příště ty jedy nech.
U příspěvku:Jazzová eufórie
Marcello (Občasný) - 13.3.2005 > lennelka> Nebylo, zkoušel jsem.
U příspěvku:Švarný šohaj
Marcello (Občasný) - 11.3.2005 > Džungi> Promiň, neuvědomil jsem si to. Podělím se s tebou o honorář :)
U příspěvku:Klíčovou dírkou
Marcello (Občasný) - 9.3.2005 > Sám PICASSO by blednul závistí! :)
Doporučoval bych uvádět také techniku a rozměry originálu, pro lepší představu. Jinak super.
U příspěvku:Uzardění
Marcello (Občasný) - 9.3.2005 > xmark> Díky, nevím, jak se to v "makru" ocitlo. Zřejmě selháním lidského faktoru (pravděpodobně mého). Myslel jsem samozřejmě na přírodu, ale asi mě ruka neposlechla :).
U příspěvku:Stopy ve sněhu
Marcello (Občasný) - 7.3.2005 > toono> Ano, ty stopy vedou skutečně všemi směry!? A možná i od nikud nikam!? Jsem rád, že mi to konečně někdo takto vysvětlil. Je vždy poučné vyslechnout si názor někoho inteligentního. Díky!
Jedna úvahy, charakterizující abstrakci říká:
"Malíř má malovat to, co cítí. Pokud necítí nic, musí malovat to, co vidí." Chápu, že Tobě tohle nic neříká. A je mi to skutečně úplně jedno.
U příspěvku:Běžky
Marcello (Občasný) - 7.3.2005 > Udělal bych jiný výřez, ale jinak pěkný.
U příspěvku:.: PODZIM V PRAZE :.
Marcello (Občasný) - 7.3.2005 > Paráda
U příspěvku:Mezi knoty
Marcello (Občasný) - 7.3.2005 > Tod> Ten člověk je můj syn a faktem je, že moc neváží :).
U příspěvku:Fujavice u měsíce
Marcello (Občasný) - 7.3.2005 > Mishka> Díky, tvého hodnocení si cením, stejně jako tvého vidění reality. Tvé příspěvky mají duši.
U příspěvku:?
Marcello (Občasný) - 6.3.2005 > Super, to je moje krevní skupina.
U příspěvku:Fujavice u měsíce
Marcello (Občasný) - 5.3.2005 > tomash> Prozradím, ale jen když mi slíbíš, že to také vyzkoušíš. Věř mi, že reakce všech "dokonalých a neomylných" pak stojí opravdu za to (tímto zároveň děkuji všem tolerantním a trpělivým).
Tedy, tajemství mého originálního přístupu spočívalo v tom, že, jakožto počítačový analfabet, jsem nevkládal do rubriky "Vložit foto/obraz" ale do rubriky "Vložit příspěvek". A to ani nejsem blondýnka, přestože jsem se tak v mém úvodním příspěvku presentoval (také ale všichni nepochopili, že jde o recesi :). Věřím tedy, že jsem své "porodní bolesti" překonal a že se recidivy nedostaví.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter