Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Nera
(žena)
Občasný
Na Totemu: 361x
Napsat zprávu

Hraju si se slovíčky, se mnou si hraje život. Mé kuríkulum: Moje osoba byla narozena ještě ve druhém tisíciletí. V současné době se pokouší studovati běh dějů minulých na jisté nejmenované fakultě, ale poněkud jí činí potíže na přednášky se dostavovati, neboť ty se konají zásadně přes den, obvykle v časných ranních hodinách (tj. od osmi do dvou), kdy není možno mou osobou zastihnouti, neboť tou dobou si dopřává své nejoblíbenější a nejčastější činnosti, to jest spánku. Pokud se má osoba nenachází ve svém loži nebo za svým stolem - v ruce brk, pod nosem pergamen -, a nepáchá nějakou literární čmáranici, potom pravděpodobně bude bloumat v blízké knihovně, kde si napůjčuje horu knih, aniž by většinu z nich dočetla anebo bude vysedávat v hospodě - rovněž blízké, ve společnosti jí podobných individuí. Má osoba miluje jakékoliv červené tekutiny (kromě jahodového Jelcina) a nemiluje zubaře (bez výjimky). Na netu můžete najít pár paskvilů z brku mé osoby pošlých; ta se obvykle stydí něco pojit s vlastním jménem, čili jí nezbývá než se uchýlit ke schovávání se za pseudonymy - v oblibě má mimo jiné přezdívku ,,Mrakula".

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Víla školou povinná 11
Nera (Občasný) - 30.6.2005 >

Pěkný, jen ty polibky smrti a hedvika sou jako z potříka. Ale těšim se na další. 

U příspěvku:Múza
Nera (Občasný) - 22.6.2005 > Nic jiného sem od Tebe zatim nečetla, ale tohle se mi moc líbilo, mám podobné pohádečky v oblibě, navíc se to trochu tvářilo jako ,,magický realismus" a univerzitní prostředí včetně ,,vstupů" knihovny mě pobavilo. Je dobré, když člověk čte o něčem, co poněkud zná.
U příspěvku:Vlak do Flavminalu 8 - závěr
Nera (Občasný) - 13.6.2005 >

Bezva, čekám

U příspěvku:Vlak do Flavminalu 8 - závěr
Nera (Občasný) - 11.6.2005 > Konec je hodně dobrej. Bylo to vtipný a mělo to spád, snaha o originalitu se taky cení. A žádní elfové, jupí! Nerous se těší na další Tvůj kousek.
U příspěvku:Vlak do Flavminalu 7
Nera (Občasný) - 11.6.2005 >

„Já jsem vlemdynec jako všichni ostatní! Ty sis myslel, že jsem člověk?“
hláška za všechny prachy

(Jinak blef-mudla, bacha na to.)

U příspěvku:Vlak do Flavminalu 6
Nera (Občasný) - 11.6.2005 >
U příspěvku:Vlak do Flavminalu 5
Nera (Občasný) - 11.6.2005 >

Já Pračeta moc nečtu, ale nějak mi z toho vykoukl; jenže Pračet nějak podprahově vykoukne z každé trochu povedené humorné fantasy. Je to kapku parodie, což neva. Tenhle díl byl zase o něco lepší než minulý. Vlak duchů, paráda. 

(Jaruška by asi o své nevzhlednosti nepoužila výraz ,,hnusná", to je moc drsný.)  

U příspěvku:Otevřte světu Kamelot, odcházím
Nera (Občasný) - 2.6.2005 > ??? (Asi mi k najití záliby v podobnou poézii chybí žblabuňky)
U příspěvku:Plachetnice
Nera (Občasný) - 2.6.2005 > Pěkný plachtění
U příspěvku:Zlaťák
Nera (Občasný) - 26.5.2005 > Chybky? To nevim, co myslíš. Ehm, sou tam hrubky?
U příspěvku:Svatební
Nera (Občasný) - 25.5.2005 > Ten Tvůj styl má něco do sebe
U příspěvku:"Vlak"
Nera (Občasný) - 25.5.2005 > Jako návrh obálky by to nebylo špatný 
U příspěvku:Vlak do Flavminalu 4
Nera (Občasný) - 25.5.2005 > Bezva; taky mě napadl HP a ,,shrekovský" humor. Tenhle tip fantasy se mi moc líbí, fůj trpajzlci, blé hobiti...
U příspěvku:Vlak do Flavminalu 3
Nera (Občasný) - 25.5.2005 > Taktak, je to čím dál lepší, jen bez těch kakovtipů by se to možná obešlo (Prdel, šuky... přišlo mi to trochu násilné.) Ale pokusy o originalitu vždycky beru, a máš plus za to, že tam zatím nejsou žádní elfové, skřeti a podobná verbež
U příspěvku:Vlak do Flavminalu 2
Nera (Občasný) - 25.5.2005 > Je to pěkný, jenom věta ,,vzhledově sice nebyla nic moc" - fuj.
U příspěvku:restauracím a jídelnám
Nera (Občasný) - 25.5.2005 > úlety jedou...
U příspěvku:Přenášení andělů do bezpečí
Nera (Občasný) - 25.5.2005 > Je to docela zajímavý, hlavně metaforky líbily.   
U příspěvku:Variace na ,,T"
Nera (Občasný) - 25.5.2005 > Páni, obdivuji ty, kdož zvládají páchat podobné úlety, ne já na tohle prostě nemám, dokonce ani se slovníkem...
U příspěvku:POVÍDKA O MARNOSTI
Nera (Občasný) - 25.5.2005 > Jejda, to neni povídka, dokonce ani mikropovídka, ale esemeska:o) Což zevést novou kategorii, myslíte, že by to prošlo?
U příspěvku:Zlaťák
Nera (Občasný) - 25.5.2005 >

Dovolím si též cosi poznamenat: 

 

ad styl - nesnažím se o archaismy, rozhodně ne záměrně, jen nemám ráda moderní sloh o esemeskovitých větách s heslem čím víc cizích výrazů tím líp, vybrousit to ale potřebuje, to určitě, klišé taky nemusím, občas mi ale nějaké uklouzne. 

 

ad ,,vůl" - nepíšu kde se příběh odehrává (ceny se mění s místy i dobou) a ono není kůň jako kůň (i rytíř múže mít herku, viz Tři mušketýři), což takhle pár tažných volů proti koni, to by snad šlo, ne?

 

Jinak děkuji všem za připomnínky.

U příspěvku:Vlak do Flavminalu 1
Nera (Občasný) - 25.5.2005 > Mě to docela hodně zaujalo, zítra si přečtu pokračování. Někdo, když se chce někam přemístit, vleze do skříně, jiný použije teleportu, další ťukne do zdi, projde zrcadlem nebo ho vcucne televize; ale vlézt na záchod a najednou být fuč, to sem ještě nikde nečetla ani nividěla, bomba. Právě ten ,,syrový" přechod se mi líbil, ve fantasy je to běžný prvek. Jak jinak by také šlo dostat se do nereálna?    
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter