Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:co to je ?
geiamas (Občasný) - 26.6.2005 > Co to je???
U příspěvku:dítě v hi-tech zátiší
geiamas (Občasný) - 22.6.2005 > klon> 

jukni se na jeho stranky:) myslim, ze www.giger.com   stoji to za to:)

U příspěvku:POJĎ...
geiamas (Občasný) - 22.6.2005 > Kombajn> Kombajne, reknu Ti to takhle. Ja proti kritice nic nemam, pokud ji clovek nejakym zpusobem poda. Zacit prispevek vetou: "tomu rikam vysmech tomuto serveru" neberu jako kritiku toho co jsem udelala a rozhodne me to nemotivuje pokracovat dal. Cenim si sice toho, ze jsi u mojeho prispevku stravil cas a zamyslel se nad nim - zrejme by vycet chyb byl dlouhatansky, ale jak rikam, ja o tom nemam ani paru. Napsal si rusive elementy, bohuzel nevim, jake myslis.Takze vlastne z te kritiky nic nemam, coz samozrejme neni Tva chyba.Mozna proto me reakce na Tve komentare byly takove jake byly. Sbirat body od kamaradu neni muj stezejni cil (a hlavne krom xiayou tu nikoho neznam), takze pokud myslis, ze hucim do kamaradu, aby mi sem davali body, tak..:))a lidi, kteri nerozeznaji dobrou fotku od spatne? To jsou podle me lidi jako ja:) - proste, co se jim libi, to se jim libi a na technickou stranku se nedivaji.
U příspěvku:dítě v hi-tech zátiší
geiamas (Občasný) - 21.6.2005 > klon> no mne tam zase to pozadi prijde naprosto dokonaly (pokud jsi byl na Gigerove vystave pochopis:)
U příspěvku:západ
geiamas (Občasný) - 20.6.2005 > je to krasny, na to bych se vydrzela divat hodiny:)
U příspěvku:rána
geiamas (Občasný) - 20.6.2005 >
U příspěvku:rána
geiamas (Občasný) - 20.6.2005 >

taky se pripojuju, nijak me to nenadchlo.mas i lepsi fotky......

U příspěvku:Proč mě nikdo nemá rád?
geiamas (Občasný) - 20.6.2005 >
U příspěvku:Teplárna
geiamas (Občasný) - 19.6.2005 > to kombajn > V nedokonalosti je krasa.
U příspěvku:POJĎ...
geiamas (Občasný) - 19.6.2005 > Mishka> To je od Tebe cest!!!!!!Diky!!!
U příspěvku:POJĎ...
geiamas (Občasný) - 19.6.2005 > skleněnka> 

 DIKY za pochopeni

U příspěvku:POJĎ...
geiamas (Občasný) - 19.6.2005 > Kombajn> A proc tu teda ztracis cas??????
U příspěvku:ZIMA V LETNÍCH BARVÁCH
geiamas (Občasný) - 19.6.2005 > Kombajn> Jsem rada,ze Ti doslo, ze v rubrice Architektura asi tezko bude kresba. Taky me tesi, ze na teto diskusi mas tak diametralni nazor (zatim) jen Ty. Nepochybuji o tom, ze Tve fotky jsou technicky dokonale - dobre vim, ze do toho mam hodne daleko, ale mym cilem neni technicka dokonalost. Umeni je podle meho nazoru hlavne to, jak na Tebe ta fotka pusobi a co v tobe evokuje a o to mi jde predevsim.
U příspěvku:NO Dirk Aites Bohemia
geiamas (Občasný) - 19.6.2005 > Perfektni, podle meho laickeho nazoru je to uplne bez chybicky.moc povedene.
U příspěvku:ZIMA V LETNÍCH BARVÁCH
geiamas (Občasný) - 19.6.2005 > Emmet_RAY> diky vsem:)
U příspěvku:VYSMATEJ PES
geiamas (Občasný) - 19.6.2005 > Kombajn> A vis ze jo! Diky za tip, kam to poslat! Mimochodem Tvuj vytvor Always Coca Cola bychom na ftipky.cz mohli poslat taky, co rikas????
U příspěvku:dítě v hi-tech zátiší
geiamas (Občasný) - 19.6.2005 > To je hooodne povedeny! a mimochodem to je H.R.Giger....kdyz uz je to tady vo slovickareni
U příspěvku:ZIMA V LETNÍCH BARVÁCH
geiamas (Občasný) - 19.6.2005 > Kombajn> Podle Tvych prispevku mi prijde, ze jsi tak sectely, ze bys to poznat mohl.
U příspěvku:Psí život
geiamas (Občasný) - 18.6.2005 > uklidnujici barvy, pekna fotecka:)
U příspěvku:VYSMATEJ PES
geiamas (Občasný) - 18.6.2005 > Mishka> diky i za tuhle pripominku.Mobilem to foceny neni.Jak uz jsem napsala, kvalita zadna, to priznavam, ale uz je tady nekde vyfocenej pes, co se smeje???:))
U příspěvku:VYSMATEJ PES
geiamas (Občasný) - 18.6.2005 > Fredy_Brown> diky:)
U příspěvku:Mr.Absinth
geiamas (Občasný) - 17.6.2005 > xiaoyu> Ponožtička nebyla...však víš že ulítávám jen na těch tvojich:D doufam, že dnes sraz na yahoo brejličko??paa
U příspěvku:Deny-rotwajler
geiamas (Občasný) - 15.6.2005 > to je bozansky foto:)
U příspěvku:Mr.Absinth
geiamas (Občasný) - 15.6.2005 > Teda tak to je vybornej napad s tim Absinthem:))))pet bodu za originalitu!!!!
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter