Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
sibyla
(žena)
Občasný
Na Totemu: 18670x
Napsat zprávu

Píšu převážně pro svoje přátele. Do psaní dávám část sebe samé a mohu při tom odkládat svoje masky. Pojďte se mnou a naslouchejte šepotu ranních hvězd. Těším se na dobu, kdy už žádné masky potřeba nebudou a z každého vykoukne vybroušený diamant.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Duchaření.
sibyla (Občasný) - 19.6.2013 > Jen drobná vsuvka...jelikož o tomto tématu něco vím...pokud byla v ohrožení, tak jen tímto by to rozhodně nepominulo....možná to pak chtělo rozvést a dát tam i návštěvu faráře apod....jelikož jsem četla původní verzi, tak tohle...no fakt nevím...zda to bylo na místě měnit konec :-(
U příspěvku:Vzpomínky na Indii.
sibyla (Občasný) - 19.6.2013 > Tohle je moc pěkný. :-)
U příspěvku:Duchaření.
sibyla (Občasný) - 19.6.2013 > Ahoj, tak si nakonec změnil konec? Nevím, zda to tedy tady je úplně na místě....někdy není dobré realitu asi měnit...:-) Osobně mám sice ráda dobré konce, ale možná žes to tady měl nechat v té původní verzi.
U příspěvku:Bolest
sibyla (Občasný) - 24.5.2013 > Pokud to bolí ....není to láska...což mnoho lidí nechápe ...
U příspěvku:Chci se milovat s tvojí duší
sibyla (Občasný) - 24.5.2013 > Pěkné.
U příspěvku:Frajer.
sibyla (Občasný) - 6.5.2013 > Nevím přesně jak byla ta kletba pronesena...z toho co píšeš v té povídce, tak toto by nemělo mít tak velký vliv. Ono i proklít se musí umět...a taky záleží jak je silný člověk co nekoho prokleje... já tedy vždy radím lidem, aby nikoho neprokleli, jelikož se to vždy vrátí k nim. Naštěstí většina lidí nemá tu sílu a neví jak se to dělá...já to tedy vím, ale v tomto není o co stát...
U příspěvku:Frajer.
sibyla (Občasný) - 6.5.2013 > lada34> No s těma kletbama dost opatrně... pokud někoho prokleješ je to velmi silné a pak to jde i do rodu daného člověka.
Myslíš, že u tohoto kluka měla vliv kletba? No je to možné... já vím jak to funguje, ale...rozhodně bych si s tím nezahrávala...ona kletba v konečné fázi se vždy otočí proti tomu, kdo jí vyslal.
U příspěvku:Koleje.
sibyla (Občasný) - 6.5.2013 > lada34> Já duchy nevidím, ale vnímám a cítím je. Každý má jinou schopnost, takže já třeba nevidím obrys, ale vnímám... což je nakonec jedno. A vnímám i jiné věci.
U příspěvku:Koleje.
sibyla (Občasný) - 6.5.2013 > lada34> Piš, já myslím, že píšeš hodně dobře a umíš věci dobře popsat. Negativních poznámek si nevšímej...ono nikdo se nezalíbí všem. :-)) Tak se tím nenech odradit. Co píšeš je život...:-)
U příspěvku:Koleje.
sibyla (Občasný) - 3.5.2013 > No ti co vidí ovlivňovat nesmí... i když takto se to říci nedá, je to vždy na každém co se rozhodne říci a co ne. Nicméně jít proti Božímu řádu se nemá...já tedy většinou co vím a vidím...říkám :-).
U příspěvku:Koleje.
sibyla (Občasný) - 3.5.2013 > :-)) Samozřejmě, že je to pravdivý příběh...a děje se to asi často...sama duchy vnímám...:-) Pro mě je to tak trochu už "normálka", vnímám tedy plno věcí nejen duchy...
U příspěvku:Frajer.
sibyla (Občasný) - 3.5.2013 > lada34> To ne upravovat ne, když se to stalo takto... a asi to tak mělo i být...
U příspěvku:Frajer.
sibyla (Občasný) - 2.5.2013 > Velmi silný příběh, taky jsem netušila, že se tenkrát něco takového stalo...
To ano, je dost takových příběhů...toto mě přišlo až moc, že přijít o tu nohu nemusel...ale těžko říci...no...
U příspěvku:Příběh jednoho života
sibyla (Občasný) - 26.4.2013 > Moc pěkné :-)
U příspěvku:Sortorikorie
sibyla (Občasný) - 24.4.2013 > Moc krásný, miluju tyhle příběhy. I my můžeme být architekti svého života a stvořit si svoji pohádku. :-))
U příspěvku:Podivně levný dům.
sibyla (Občasný) - 22.4.2013 > No to chápu, to by mě taky dost vadilo...stříbrňáci myslím zkoumali lidi apod...to že vám nic neudělali, tak to jste ještě měli podle mě dost štěstí...:-)
U příspěvku:Podivně levný dům.
sibyla (Občasný) - 22.4.2013 > Ahoj, no ale duch a stříbrňák je docela rozdíl...
odvést ducha umím...:-)
U příspěvku:Splněný sen
sibyla (Občasný) - 19.4.2013 > Opravdová nádhera a pohladí to po duši. :-))
U příspěvku:Podivně levný dům.
sibyla (Občasný) - 19.4.2013 > Dobrý, no ale měli si pozvat mě, umím odvést duchy :-D
U příspěvku:Venuše.
sibyla (Občasný) - 19.4.2013 > Opět moc krásná povídka. :-))
U příspěvku:Kde sídlí láska
sibyla (Občasný) - 25.3.2013 >
U příspěvku:Zimní ráno
sibyla (Občasný) - 25.3.2013 > Opravdu moc pěkný...dojemný...
U příspěvku:MUDr.Vágner
sibyla (Občasný) - 22.3.2013 > lada34> Jj, to je mi jasný, že píšeš ze života, tato tvoje povídla se mě hodně líbila...
možná i proto, že má pozitivnější závěr :-)
U příspěvku:MUDr.Vágner
sibyla (Občasný) - 21.3.2013 > Tak tohle je opravdu moc pěkná a dobře napsaná povídka...:-) chválím :-)))
U příspěvku:Tajemné dveře.
sibyla (Občasný) - 14.3.2013 > Jj, myslím, že tyto časo-prostorové vstupy jsou na Vyšehradě a pak na hradě Houska...no určitě není dobré do toho vstupovat....
U příspěvku:Tajemné dveře.
sibyla (Občasný) - 14.3.2013 > Tento příběh je opravdu moc pěkný...četla jsem a byla dost zvědavá...co a jak :-)))
U příspěvku:Úvaha o lhaní.
sibyla (Občasný) - 11.3.2013 > lada34> Hele, piš o čem chceš a co potřebuješ....:-) Ono nejde se zavděčit všem a my co už jsme tu déle jsme to taky prožili a zažili :-)))
Pokud tě to baví a rád píšeš...piš a piš...:-)) Jak už jsem ti myslím psala, píšeš dobře, styl dobrý a fajn se to čte.
U příspěvku:Průměrnost.
sibyla (Občasný) - 9.3.2013 > No ale zjistila jsem, že se léta pohybuju trošku v jiné skupině lidi - naštěstí ...:-)))
U příspěvku:Průměrnost.
sibyla (Občasný) - 9.3.2013 > Dobrý, trefný....nicméně....dovolím si opět vsuvku :-))
Jinak chápe, žes to psal jako nadsázku...já byla vždy jiná, vůbec mě to neva, mám i jiné přátele...nadprůměrné, i když asi jiným směrem...a taky mě to neva...průměrný lidi nemusím...jo a přátele mám a měla jsem vždy a lidi se mnou i mluví a to občas jsem říkala pravdu...někdy až moc :-D
U příspěvku:Úvaha o lhaní.
sibyla (Občasný) - 9.3.2013 > lada34> Já to brala v pohodě, moje reakce taky byla spíše na lidi, co lžou záměrně a tak....:-))
No hlavně, že je tu veselo :-D
U příspěvku:Úvaha o lhaní.
sibyla (Občasný) - 9.3.2013 > lada34> Samozřejmě, že jsem to pochopila jako legraci :-)) Taky jsem svoji odpověď nemyslela vážně...tedy to, že lež nemám ráda to jo....ale každý někdy trošku lže, že jo :-))
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter