Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
albireo
(muž)
Občasný
Na Totemu: 402x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Píši hlavně básně, ale začal jsem až v 59 letech. Přesto se věnuji zejména intimní lyrice. Profesí jsem úplně jinde - přednáším programování.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Degustace
albireo (Občasný) - 3.9.2003 > Souhlasím s Mišpulí. Navíc se mi moc líbí slovní hříčka line se líně.
U příspěvku:Snídaně na pláži
albireo (Občasný) - 6.6.2003 > nohome> 

Šlo o tu kombinaci dvou výrazných barev: Dole nápadná hnědá jako na obrazech vlámského mistra Van Dycka, moře a obloha zase přehnaně modrá jako na obrazech V. Špály. Myslím, že tady platí známé rčení "méně by bylo více".

Ale je to můj naprosto laický dojem, ve výtvarném umění se vyznám moc málo, jen mám některé obrazy moc rád. I klasické, i moderní, ale od obojího jen něco.

U příspěvku:Rozhovor v kině
albireo (Občasný) - 6.6.2003 > Naty> 

V tom se shodujeme. Nevadí mi prstýnek nebo přívěšek, ale "kilo zlata na kilo živé váhy" - fuj! Zrovna tak se mi nelíbí zmalované ženy. Buď vůbec bez makeupu, nebo jen tak decentní, že si říkám "Sakra, je namalovaná, nebo není?"

Ještě k těm šperkům: nedávno mi přišel mailem drsně mužsko-šovinistický vtip: "Co má žena na prsou? - Ve 20 sperma, ve 40 zlato, v 60 gumu od tepláků." Promiňte, jestli jsem urazil něčí jemnocit.

U příspěvku:Rozhovor v kině
albireo (Občasný) - 3.6.2003 > Naty> Možná jsem to nepřesně vyjádřil, ale to, že ženu zajímá šperk a muže žena, je myslím příznačné.
U příspěvku:Rozhovor v kině
albireo (Občasný) - 2.6.2003 > Podle mne je to také skvělá báseň - a dost vypovídá o "mužském" a "ženském" vidění světa.
U příspěvku:Snídaně na pláži
albireo (Občasný) - 2.6.2003 > Nevím. kombinace vandyckovského popředí a špálovského pozadí mi připadá nepříliš šťastná.
U příspěvku:Je ve mně poklad
albireo (Občasný) - 2.6.2003 > Tak už chápu, kde přišla kráva Milka k fialové barvě  
U příspěvku:Grasshopper
albireo (Občasný) - 2.6.2003 > Krásně vybarvená potvůrka! Jenom název bych raději viděl v češtině.
U příspěvku:Ťuk!
albireo (Občasný) - 2.6.2003 > Vtipné. U nás na fakultě byla svého času celá výstava fotek s podobnými nápady - vše od jednoho autora. Moc se mi líbila jedna, na níž jednou rukou fotil svou druhou, která chytala startující letadlo za směrovku.
U příspěvku:em.há.dé.
albireo (Občasný) - 2.6.2003 > Velice dobré! Zkus to poslat na photomail.cz
U příspěvku:SUNRISE
albireo (Občasný) - 2.6.2003 > Angelika> Ano - typicky česká metafora. Ale myslím si, že pokud chci psát v jiném jazyce, měl bych mu přizpůsobit i použité jazykové prostředky. I když někdy naopak může "pohled zvenčí" jazyk ozvláštnit. Tady ale ten dojem nemám.
U příspěvku:Vitr do plachet...
albireo (Občasný) - 30.5.2003 >

Když vítr bije do plachet a lodí kývá

a lodí kývá

a lodí kývá...

 

Ale až na tu pro suchozemskou krysu lákavou romantiku moře mi ten snímek nepřipadá zase tak moc extra.

U příspěvku:Slunce...
albireo (Občasný) - 30.5.2003 >

Zajímavá fotka, zajímavá atmosféra.

Zkuste se kouknout na sluníčko zítra kolem 05:20 - bude vypadat dost jinak.

U příspěvku:Tady tak žít...
albireo (Občasný) - 30.5.2003 > To místo oku lahodí, ale bydlet bych tam nechtěl - jsem moc líný lézt do kopce.
U příspěvku:A přece se točí...
albireo (Občasný) - 30.5.2003 > Vtipný titulek.
U příspěvku:HIM
albireo (Občasný) - 30.5.2003 >

Jen pár hnidopišských poznámek:

1. Nechápu, proč "In your eyes" je s velkým "I"

2. Určitě jsi chtěla napsat "I knew it was you"

3. Obsahově je to hrozně podobné té druhé, ale chápu, že jsi toho pocitu asi plná.

U příspěvku:SUNRISE
albireo (Občasný) - 30.5.2003 > Líbí se mi, jenom mi připadá, že rodilý Američan by spíš použil úsloví "Knight in shining armor" než "on a white horse".
U příspěvku:Když piju kafe
albireo (Občasný) - 27.5.2003 > Kdyby byl život jednoduchý, za moc by nestál.
U příspěvku:Rozbil jsi mě...
albireo (Občasný) - 27.5.2003 > Ano, hezké. A k obsahu: kdo to řekl, že "nejlepší pomocnou ruku najdeš na konci vlastního ramene"? Myslím, že v první řadě se člověk musí snažit sebrat sám. Ale někdy je to sakra těžké.
U příspěvku:Když ti voda zboří bábovičky...
albireo (Občasný) - 27.5.2003 >

Zajímavé verše, líbí se mi, a tak se s hodnocením přidám k "řetízku".

Jediná připomínka: v předposledním verši bych vynechal "A", sedělo by mi to tak víc.

U příspěvku:Bez názvu
albireo (Občasný) - 27.5.2003 > Ta interrupce mne také napadla. Ale jinak mne to moc neoslovilo, takže za sebe dávám 3.
U příspěvku:Nechci se bát
albireo (Občasný) - 27.5.2003 > Přidávám se k poustevníkovi. Velice se mi líbí.
U příspěvku:48 hodin
albireo (Občasný) - 27.5.2003 > Já bych nebyl tolik kritický, jako řada jiných, kdo reagovali. Dost se mi to líbí, i když je trochu málo nápadité. Tak za dvě.
U příspěvku:Májový výkřik
albireo (Občasný) - 27.5.2003 >

Ono to nemusí být tak vycucané z prstu. Jedna kamarádka se kdysi bavívala tím, že když jen tak šla s nějakým klukem po ulici, začala zničehonic křičet "Pomóóóc, chce mě líbat!" (Mně to naštěstí nikdy neprovedla.)

Chudera, před 5 lety ji navzdory smyslu pro humor zajelo auto, tak to tady píšu jako vzpomínku. Mimochodem, také psávala básně, a ne špatné (i když ne pro mne). Ještě je mám schovaný.

U příspěvku:Jeden den na ulici
albireo (Občasný) - 27.5.2003 > Jako reportáž dobré, ale já bych tuhle práci nedělal, pokud bych neumíral hlady. Chtít za pouštění rádia platit považuji za vydírání, bohužel posvěcené "zákonem".
U příspěvku:Milostná
albireo (Občasný) - 27.5.2003 > Oplatka> 

Líbení je oboustranné - mně se Vaše věci pod kamennou věží také líbily

Mnohem víc ode mne si toho můžete přečíst na Písmáku, tam píšu 3 roky, sem jen sporadicky.

U příspěvku:Milostná
albireo (Občasný) - 27.5.2003 > arnika> Smrtelně vážne, navzdory lehce ironické formě.
U příspěvku:Čekání
albireo (Občasný) - 26.5.2003 > Kdo čeká, ten se dočká. Snad to platí i pro srdce.
U příspěvku:STROMY V DUŠÍCH
albireo (Občasný) - 26.5.2003 > Tohle se mi líbí!
U příspěvku:Nedovolaná
albireo (Občasný) - 12.5.2002 > Skvělé!
U příspěvku:Elegie pro poslední ráno
albireo (Občasný) - 5.2.2002 > Hezké, líbí se mi to.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter