Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Myrtille
(žena)
Občasný
Na Totemu: 2607x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Dlouho jsem tu nebyla. Nenapadlo by mě, že se vrátím, ale říkám si..."proč ne"...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:IN VINO VERITAS
Myrtille (Občasný) - 3.12.2006 > Opíječ tchýní> Však ano, proto jsem zaškrtla, že chci kritikou pořádně odrbati. Díky za názor:o)
U příspěvku:IN VINO VERITAS
Myrtille (Občasný) - 1.12.2006 > Opíječ tchýní> 1-2? To jestp počet bodů? Pak by as bylo lepší, kdybys to obodoval normálně. Pokud se jedná o hlubší kritiku, bohužel jsem nezkušený amatér a skryté šifry znalých nemám ještě v malíku.
U příspěvku:p42
Myrtille (Občasný) - 13.5.2006 > Zaujal mě ten kontrast. Navíc ten balkon, vnitřně mě ...vyděsil..či jak to popsat..
U příspěvku:takový tmavý andílek
Myrtille (Občasný) - 8.5.2006 > ..v nějakém filmu (a myslím, že nejen v něm) lidé hodně hovoří o tom, co dokážou fotky, jak obnažují duše..zdůrazňují oči..
U příspěvku:anglický spratek
Myrtille (Občasný) - 8.5.2006 > Taky mě to trklo, ten prst. Úplně ve mně píchlo, nevím proč, dodává to tomu opravdu nepříjemnost.
U příspěvku:Mlčení
Myrtille (Občasný) - 6.4.2006 > ..mlčení..mlčení..mám pocit, že to má dobrou myšlenku..jen lépe ji zaobalit..
U příspěvku:Mám ráda Edith Piaf
Myrtille (Občasný) - 5.4.2006 > Skvělé čtivé, ráda čtu věci psaná takovým stylem. Kouzelně křehké. Jen maličký osobní...názor, víš, celé se mi to líbilo, ale ...nebudu chodit kolem horké kaše..ten konec, ten závěr, přijde mi .. moc "americký" vzhledem ke skvělým "ťucím" v předcházejících řádcích.

U příspěvku:až budu zase sám
Myrtille (Občasný) - 5.4.2006 > první, třetí ..poslední..asi to nemá cenu vypisovat ..chci ti jen říci, že části mě tam koply do oka, což je jen a jen pozitivní ohlas na tvé potvořeníčko, na šíleně deptající text, který mě částmi /kousek sem..tam../ pěkně otlačil :o)
U příspěvku:The Rain
Myrtille (Občasný) - 5.4.2006 > Bude to asi znít dost cynicky, ale dříve než jsem začala vnímat text..obživly mi kapky dopadající ti na hladinu "papíru"...
U příspěvku:Konec "happy endů"
Myrtille (Občasný) - 25.3.2006 > Lola> ..to, že tě to dovedlo k zamyšlení je pro mne velice cenné..jsem ráda, že tě to jakýmsi způsobem..oslovilo..nebo to ,alespoň \´tuklo na vrátká tebe samé..
U příspěvku:Konec "happy endů"
Myrtille (Občasný) - 24.3.2006 > Lola> ..hm..tak jest
U příspěvku:Nakonec
Myrtille (Občasný) - 18.3.2006 > ..víš, moc se mi to líbí..
U příspěvku:Moje sestra
Myrtille (Občasný) - 18.3.2006 > ..musela jsem si odkašlat, abych mohla mluvit...

U příspěvku:Překvapení
Myrtille (Občasný) - 18.3.2006 > ..určite pasáže se mi tam velmi líbily..slovní spojení..a to co z toho proudí..
U příspěvku:Škrtnu...
Myrtille (Občasný) - 18.3.2006 > Porozumět tomu není jdenoduché, ale též ne složité:o) Stačí hledat (o;
U příspěvku:Škrtnu...
Myrtille (Občasný) - 18.3.2006 > prymytyf> ..tak to mě ohromně vnitřeně rozechvělo:o)
U příspěvku:Beseda s havrany
Myrtille (Občasný) - 14.3.2006 > Periskop> Děkuji za názor, samozřejmě si ho velmi cením, čárky možná jsou mým kamenem úrazu to přiznávám.
Dohadovat se jak dlouho zvládnu viset za konečky prstů...věř, že déle než by se ti mohlo zdát, ovšem toť jen tvůj názor...či vyhledávaná výtka:o)
Má tam býti nad řekou, jinak by to nedávalo smysl.
Nu, ale děkuji každého slova k mému dílku si vážím.
U příspěvku:Beseda s havrany
Myrtille (Občasný) - 12.3.2006 > Opíječ tchýní> Hluboké díky za obsáhlý kometář.
Jen mi to po tom tvém vyškrtání trošku ztratilo to co jsme do toho chtěla dát.
U příspěvku:Přelétavý
Myrtille (Občasný) - 10.1.2006 > Snažila jsem se vyhladit..vše co bylo nedostatkem,snad jsem nic nepřehlédla ..ale děkuji za upozornění!
U příspěvku:Smrtonosně
Myrtille (Občasný) - 3.12.2005 > S odstupem času mě první dvě věty vskutku pobavily...díky za kritiku. Lehce jsem poopravila..
U příspěvku:Vánoce na sídlišti
Myrtille (Občasný) - 20.11.2005 > Na mne z toho srší pesimistický chlad..
U příspěvku:Plamínek do noci
Myrtille (Občasný) - 20.11.2005 > Opíječ tchýní> Děkuji! (za to jedno malé bezvýznamné plus,to mě potěšilo :o)
U příspěvku:Plamínek do noci
Myrtille (Občasný) - 20.11.2005 > šedé> díky za kapku upřímnosti.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter