Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:IV.
claudie (Občasný) - 21.4.2010 > La Jeanne> Nic se neděje. Šlo hlavně o automatický text, psáno jako reakce na hudbu. Ráda si hraju s jazykem. Je to i takový můj defekt z oboru :) Proto jsem psala, že křičíš, podle toho vykřičníku.
U příspěvku:IV.
claudie (Občasný) - 21.4.2010 > La Jeanne> Nevíš, co jsem chtěla napsat, a hned křičíš: "Hrubku neodpustím." Napsala jsem to, co jsem chtěla. "Vešla si", kde "si" je normální reflexivní slovotvorný formant, nebo-li posesivní "se/si". Nechtěla jsem napsat "vešla jsi", nebo-li "jsi" jako část participia. Má to být ve významu, že ona sama vešla, proto formant.
U příspěvku:IV.
claudie (Občasný) - 20.4.2010 > La Jeanne> Jakou hrubku? Žádnou tam nevidím.
U příspěvku:I.
claudie (Občasný) - 12.12.2009 > chinagirl> :)
U příspěvku:I.
claudie (Občasný) - 11.12.2009 > chinagirl> A teď? :)

U příspěvku:I.
claudie (Občasný) - 10.12.2009 > HanaKonvesz> Děkuji.
U příspěvku:I.
claudie (Občasný) - 10.12.2009 > chinagirl> Nejsou to výkřiky...ale může to na tebe tak působit :)
U příspěvku:Podnázev
claudie (Občasný) - 4.7.2009 > Ráda si přečtu tvé básně.
U příspěvku:Obzory
claudie (Občasný) - 10.9.2008 > Naty> Děkuju moc, to by bylo super.
U příspěvku:Obzory
claudie (Občasný) - 6.9.2008 > Naty> Je to škoda, že sem nejde přidat hudba.
U příspěvku:Obzory
claudie (Občasný) - 22.8.2008 > Hudba je to rocková až lehce metalová.
U příspěvku:Stékají
claudie (Občasný) - 21.7.2008 > Prostě některý věci už neřešim...
U příspěvku:Stékají
claudie (Občasný) - 20.7.2008 > Musím si najít volnou chvilku na pokec s kámošema, i v práci:)
U příspěvku:Balet Brno
claudie (Občasný) - 18.7.2008 > Moc jsem se nasmála. Děkuji.
U příspěvku:Náčrtek milostného dopisu
claudie (Občasný) - 18.7.2008 >
U příspěvku:Mé milé modrý klín
claudie (Občasný) - 18.7.2008 > Opět mám chuť číst...
U příspěvku:Stékají
claudie (Občasný) - 18.7.2008 > Koukám, že jsi konečně pochopil tajemství interpunkce. Moc zdařilé...
U příspěvku:Zcestí - rozcestí -- Májské Orákulum
claudie (Občasný) - 4.7.2008 > Myšlenka hezká, jen ty gramatické chyby kazí dojem. Škoda....
U příspěvku:Renovace
claudie (Občasný) - 1.12.2007 > Bronty> Jistě, "doba vzniku", tak to potom ano. Ale nemyslím si, že ve 20. století a předtím, vznikala jen "krásná" poezie. Záleží také na tom, co si představuješ pod pojmem krása.
U příspěvku:Renovace
claudie (Občasný) - 30.11.2007 > Bronty> A to jsi vzal kde, ze poezie je neco krasneho?
U příspěvku:Klaudie
claudie (Občasný) - 1.8.2007 > Arid> Prostě "blbůstka".
U příspěvku:Na Myším hrádku
claudie (Občasný) - 31.7.2007 > Bylo mi při tom krásně. Díky za ten pocit.
U příspěvku:Odstupek
claudie (Občasný) - 18.5.2007 > Mě se to taky velmi líbí. Nejvíce spojení "stroze se tvé tělo pojí s tím mým" a "podává bez stisku té mé". Je v tom hloubka a zároveň jasnost.
U příspěvku:Šedá
claudie (Občasný) - 14.4.2007 > Šílená svině> Dobře dobře. Děkuji za postřeh. Pomineme-li formu, i obsah je rozpačitý?
U příspěvku:Šedá
claudie (Občasný) - 13.4.2007 > Šílená svině> Můžeš to nějak rozvést?
U příspěvku:Šedá
claudie (Občasný) - 13.4.2007 > Stanislav Černý> Něco proti rýmu?
U příspěvku:Šedá
claudie (Občasný) - 13.4.2007 > Šílená svině> Toť reakce kladná či záporná?
U příspěvku:Solární den
claudie (Občasný) - 30.11.2006 > Přímo pojmenovaná zlatá, to je příjemná barva. A ta krev mi asociuje rudou. Dohromady to pro mě tvoří harmonii. Občas vidím v krvi klid.
U příspěvku:Solární den
claudie (Občasný) - 30.11.2006 > Je to zase něco jiného od Tebe. Povedená Jsou tam hezké barvy.
U příspěvku:Nucený výsek
claudie (Občasný) - 27.11.2006 >

"děsivě nasládlo"

 

to nema chybu

U příspěvku:Říjen - variace pro Annu P.
claudie (Občasný) - 23.11.2006 > To je opravdu všeříkající.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter