Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Thank You Mr.Furghum
pan kuna (Občasný) - 23.2.2006 > Naty> chapu a diky za nazor...ted kdyz na ni koukam s odstupem...no neni to zrovna vono!!! :)))
U příspěvku:Thank You Mr.Furghum
pan kuna (Občasný) - 19.2.2006 > Opíječ tchýní> tak takhle: chapu to tak, ze si myslis, ze kdyz nekdo vyjadri svy pocity u cetby, u televize nebo tak je projev jeho slabosti, nebo lability atd. Ja toberu spis jako mistrovstvi autora...a se mnou si Fulghum dokaze hrat velmi pekne, proto ho obdivuju a o tom je tahlo dilko. Zes mi dal jednicku nezapominam...snazim se te chapat a zaroven ti ukazat moje mysleni...
U příspěvku:Thank You Mr.Furghum
pan kuna (Občasný) - 19.2.2006 > Opíječ tchýní> kdyz se mi chce brecet tak brecim, kdyz se chci smat tak se smeju, proc se za to stydet??? tys napsal, ze ti bylo trapne a to je to co nechapu. Jsem otevrenej clovek...co si myslim, to reknu a nepretvaruju se ani v citech... chapes, ne???
U příspěvku:Thank You Mr.Furghum
pan kuna (Občasný) - 19.2.2006 > Opíječ tchýní> v tom pripade te lituju...nemyslim si, ze ses mel za co stydet...
U příspěvku:Thank You Mr.Furghum
pan kuna (Občasný) - 18.2.2006 > Opíječ tchýní> Az tak jo??? :) mazec...tebe nikdy nic nepohltilo??? nikdy si nebrecel u filmu tak???
U příspěvku:Thank You Mr.Furghum
pan kuna (Občasný) - 17.2.2006 > back> Harekršny...religionistiku delam...tak je mozny, ze tam neco z toho je...:)
U příspěvku:Dozor nad potomky
pan kuna (Občasný) - 17.2.2006 > bomba!!! zvizatka!!!
U příspěvku:Život
pan kuna (Občasný) - 6.2.2006 > Kelly> co clovek to nazor...me jen zajimalo, proc davas jednicku.ted uz to vim a jsem opet stastny...:) dikas!!!
U příspěvku:Hodiny
pan kuna (Občasný) - 6.2.2006 > Opíječ tchýní> jakou část bys vyhodil???
U příspěvku:Kuřácká
pan kuna (Občasný) - 4.2.2006 > a zas vim hovno...
U příspěvku:Život
pan kuna (Občasný) - 4.2.2006 > Kelly> mues k tomu napsat neco trochu vic prosim???
U příspěvku:Tanečnice
pan kuna (Občasný) - 4.2.2006 > Dredatej_kluk> ja nejsem poeta...:)
U příspěvku:---Cenzura---
pan kuna (Občasný) - 4.2.2006 > Dredatej_kluk> Dvur Kralove mesto me...tady zijou ty zviratka...:)
U příspěvku:---Cenzura---
pan kuna (Občasný) - 4.2.2006 > Dredatej_kluk> v pardubicich...ale prijimacky jsou mazec...www.upce.cz filozoficka fakulta...jeste ze chodim na religionistiku ve skole...:)
U příspěvku:---Cenzura---
pan kuna (Občasný) - 4.2.2006 > Dredatej_kluk> no vidis jak se doby meni...ovsem musim uznat ze hojivy masticky varbim taky, na ekzem mi zabiraj moc dobre, koupele jsou taky dobry. spojeni s bohem??? chci se letos hlasit na religionistiku.z konopi mam vybornou zebracku, takze by se dao rict, ze jsem rostlinku opet plne vyuzil...:)
U příspěvku:---Cenzura---
pan kuna (Občasný) - 4.2.2006 > Dredatej_kluk> Helec z jinyho uhlu pohledu je to asi takhle: ta kytka byla zasazena proto, aby se az bude velka a hezka, nevoprcana a silna urvala, ususila a vyhulila. To je jeji osud a zivotni cil...vis jak by byla smutna a plakala by, kdyby se ji to nepovedlo??? strasne by se sebepodcenovala. A to ji prece nemuzeme udelat!!! Predstav si, ze jsme samaritani a kyticce jsme vlastne pomohli...a nam taky!!!
PS: ta kytka moje neni...:( www.hemp.cz
U příspěvku:---Cenzura---
pan kuna (Občasný) - 4.2.2006 > ja???ne. to ona chce!!! :))) ja si ji jen pak vychutnam!!!
U příspěvku:---Cenzura---
pan kuna (Občasný) - 3.2.2006 > jo jasny, mas recht, ale tak kazdej ma svuj styl...:) i kdyz otrepane, me to tam sedi...:)
U příspěvku:---Cenzura---
pan kuna (Občasný) - 3.2.2006 > Ztratila> láska-páska??? kde to je??? :)
U příspěvku:Hudba
pan kuna (Občasný) - 29.1.2006 > Dredatej_kluk> Nazdarek dredatej kluku, jasny ze hudba lidi sblizuje, diky punku a skacku jsem potkal moooooc dobrejch lidi, ale s tou holkou co jsem se chtel sblizit se to nepovedlo a tom je to co jsem napsal...jo dub, u dubu se taky stalo moc lidi, ale o to radsi psat nebudu...:)))
U příspěvku:Život
pan kuna (Občasný) - 23.1.2006 > Tak tohle je moje nejoblíbenější dílo...to se mi fakt 100% líbí a nepředělal bych na něm ani tečku...Äle díky za názory...
U příspěvku:nový účes pana Budhy
pan kuna (Občasný) - 22.1.2006 > Ahojda, fajn, ale Buddha se pise se dvema d...:)
U příspěvku:Šibenice
pan kuna (Občasný) - 5.1.2006 > Naty> ale vis, ze mas recht??? to me nenapadlo...
U příspěvku:Tanečnice
pan kuna (Občasný) - 17.12.2005 > Raimund> jak to myslis???
U příspěvku:Tanečnice
pan kuna (Občasný) - 16.12.2005 > Raimund> kdo nic netroufne, nic neziska...ja jenom popisoval svicku!!! :) diky za nazor!!!
U příspěvku:Kocovina
pan kuna (Občasný) - 9.12.2005 > Tak tohodle jsem se bal cely mi detstvi...:) dnos vsak nemuzu jinak a davam 5 :)
U příspěvku:perly
pan kuna (Občasný) - 8.12.2005 > Teda lucko, nevedel jsem, ze i pises a tohle se mi moc libi!!!
U příspěvku:ptákoviny (zoo dknl)
pan kuna (Občasný) - 7.12.2005 > skvely fotky!!! a navic z meho pracoviste!!! nejde jinak nez za 5
U příspěvku:Hudba
pan kuna (Občasný) - 7.12.2005 > zirael> v tom pripade diky za nazor
U příspěvku:Hudba
pan kuna (Občasný) - 7.12.2005 > zirael> Diky za nazor, ale ty vis o cem to je??? to je neco ze mne, neco co jsem si zazil a pro me to to bylo velmi dulezity, zadnej blabol.Pokud hodnotis slohovou stranku tak super a ja dekuju, ale do mych citu nevidis...
U příspěvku:Krabice
pan kuna (Občasný) - 5.12.2005 > ten smajlik to ma odlehcit...jak rikam, konec chci casem rozhodne predelat a ten smajlik trebas taky zmizi...
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter