Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Vyvolávači živých od smrtky
smrtka (Občasný) - 25.1.2007 > Barča> původně tam bylo něco jiného, ale smích se tam, podlě mě, opravdu hodí... děkuji... =)
U příspěvku:Vyvolávači živých od smrtky
smrtka (Občasný) - 25.1.2007 > Seregil> děkuji... =)
U příspěvku:Vyvolávači živých od smrtky
smrtka (Občasný) - 25.1.2007 > Luxia> nad tím jsem si včera lámala hlavu a myslím, že by tam mělo být pokreslených, ne? Teda pokud narážíš na tady to... =)
U příspěvku:Padající sníh od smrtky
smrtka (Občasný) - 24.1.2007 > zanzule> 

snad ano... ;)

U příspěvku:Nekonečno od smrtky
smrtka (Občasný) - 22.1.2007 > Seregil> 

je to tím, že jsem už poezii zapomněla...

U příspěvku:Dlouhé čekání od smrtky
smrtka (Občasný) - 8.9.2006 > Opíječ tchýní> také bych řekla, že toho bylo příliš... ale já pouze reagovala... :-)Taky se měj hezky a zas někdy napiš... :-)
U příspěvku:Dlouhé čekání od smrtky
smrtka (Občasný) - 3.9.2006 > Opíječ tchýní> Takhle by to mohlo vypadat, že mě odsuzuješ... Zbytečně mě soudíš, když mě ani neznáš... Podle úrovni tvého psanného projevu bych řekla, že se mě snažíš akorát tak pořádně shodit a dokázat mi, že jsem naprosto k ničemu... Všechno otáčíš o 180°... samozřejmě ve svůj prospěch...
No, bohužel básničky nejsou nic jiného než poezie...a  próza ani novinový článek to opravdu nejsou... Chováš se jako kdyby mi bylo 50 a psala jsem už nejmíň 30 let... Vím, že mám stále co zlepšovat... ale stále se najdou lidé, kteří píšou hůř než já... to musíš uznat i kdyby jsi nechtěl...
Ten konečník tam byl použit záměrně... a ty mě prostě chytáš za slovo...
Jestli ti má reakce tří otazníků připadá jako dotčený výkřik, tak tě musím zklamat... protože to tak vůbec není... Neznám jediný důvod, proč bych měla být dotčená... Ty snad ano...?
Já si ráda povídám... obzvlášť s tebou...
U příspěvku:Dlouhé čekání od smrtky
smrtka (Občasný) - 2.9.2006 > Opíječ tchýní> No že se budeš zabývat takovým detailem, jako jsou tři vykřičníky... tak to mě nenapadlo ani v tom nejhorším snu. Nechci tě utvrdit v tom, že nechápeš fantazii a že jí  neumíš "číst"... to jsem ani nikdy nenapsala... A ten tvůj konečník -Chápeš?- to mě utvrzuje jenom v tom, že spíš toho chudáka děláš ze mě... Já nejsem dotčená... jsem ráda, že nemám pořád jenom pozitivní kritiky, protože tím se můžu stále zlepšovat... Ale chvílema mi připadá, že umíš jenom kritizovat negativně... i když nic proti, mně o nic nejde... A z toho, že mi napíšeš, že jsem opět šlápla vedle mě nezastrašíš... pokud chci psát, tak psát budu i nadále... pokud se to nedá číst, tak svoje básničky nikomu nenutim...
U příspěvku:Za křídly od smrtky
smrtka (Občasný) - 14.8.2006 > p74> v té první sloce je odkaz na minulost... že cosi mě stále nutí se vracet... ale v druhé sloce vyjadřuji odpor k tomu se vracet... že bych nechtěla... není tam, že jí opouštím... jen že nechci... a snad proto se snažím odejít...
U příspěvku:Kouzelná zahrada od smrtky
smrtka (Občasný) - 14.8.2006 > maxima gali> děkuju... máš/te pravdu... chtěla jsem začít pomalu a pak tam přidat děj... a tim ten začátek asi dost utrpěl...
U příspěvku:Kouzelná zahrada od smrtky
smrtka (Občasný) - 14.8.2006 > Markéta Kainová> bohužel láska k jinému člověku... jako žena a muž je dosti ohrané téma... málokdo dokáže vymyslet nějakou novinku... vždy se najde něco co je napsané jinak už tisíckrát řečeno... Umění je... najít slova pro to napsat to jinak než ten předchozí autor...
U příspěvku:Dlouhé čekání od smrtky
smrtka (Občasný) - 14.8.2006 > born to be child> děkuju
U příspěvku:Dlouhé čekání od smrtky
smrtka (Občasný) - 14.8.2006 > Opíječ tchýní> děkuju za tvůj názor... určitě zapracuji nad kvalitou svého uvažování... ale mám jednu malou otázku... copak to musí být realita...???
U příspěvku:Rodinný přítel od smrtky
smrtka (Občasný) - 14.8.2006 > blabolil> 
U příspěvku:Rodinný přítel od smrtky
smrtka (Občasný) - 14.8.2006 > Marek Dusil> děkuju...
U příspěvku:Po noci ráno od smrtky
smrtka (Občasný) - 16.6.2006 > malcolm> moc děkuju
U příspěvku:Po noci ráno od smrtky
smrtka (Občasný) - 16.6.2006 > frency> děkuju
U příspěvku:Po noci ráno od smrtky
smrtka (Občasný) - 16.6.2006 > Martin> asi máš pravdu... takhle je to moc ,,prosté"...=)
U příspěvku:Za křídly od smrtky
smrtka (Občasný) - 16.6.2006 > moc vám děkuju...
U příspěvku:momentální zmatenost od smrtky
smrtka (Občasný) - 9.6.2006 > všem moc děkuju... =)
U příspěvku:Zítřejší Svět od smrtky
smrtka (Občasný) - 9.6.2006 >

U příspěvku:Skutečný sen od smrtky
smrtka (Občasný) - 9.6.2006 >

útržek??? tak tohle trochu nechápu... co je za útržek, když popíši sen... kde se snažím znovu postavit??? malá úvaha.... to ano... souhlasím....

děkuju

U příspěvku:Malá luna ve dlaních jezera od smrtky
smrtka (Občasný) - 9.6.2006 > všem moc děkuju... určitě si z toho vezmu ponaučení pro příště...=)
U příspěvku:Stromový rytíři od smrtky
smrtka (Občasný) - 9.6.2006 >

tak já se vám do toho trochu vložím... ten název je tak napsán schválně... řešila jsem ho docela dlouho... a nakonec jsem ho tak nechala...

Malá oprava... ne 5 minut, ale takových 15...

Jinak všem moc děkuju...

U příspěvku:Der Leben ist neu od smrtky
smrtka (Občasný) - 24.3.2006 > KEHTH> 

no to máš pravdu... taky že už na ní ani nešáhnu... jenom mě to zajímalo, zda se dá vůbec něco vymyslet

ale stojí to za starou bačkoru... mám co zlepšovat v ČJ, natož v NJ...

U příspěvku:Jen tobě od smrtky
smrtka (Občasný) - 24.3.2006 > Opíječ tchýní> Hmmm... co na to říct... snad jen, že kvůli tobě to předělávat už nebudu a už s tim nic neudělám... píšu prostě něco jinýho, než ty by si chtěl číst... Už to asi nezlepšim... jj, díky, už jsem to opravila...=)
U příspěvku:Tak jako tak
smrtka (Občasný) - 23.3.2006 > No, mně se líbila ta omítka oblohy. Dobrá je taky ta prostřední sloka, ta se ti vážně povedla... Ale dvakrát nám připomínáš, že je úterý... už to bylo jednou řečený, na co to víckrát zmiňovat...??? Neříkám, že se to v básni nemůže stát, ale v té třetí sloce to oznamuješ, jako novinku, nevim no.... ale jinak se mi moc líbí...
U příspěvku:Der Leben ist neu od smrtky
smrtka (Občasný) - 23.3.2006 > KEHTH> No dejme tomu, že ano. Přesně tak, Němčinu se učim 7 let a bytosntně jí nesnáším... A dokonce mi připadá že z ní  nic neumim... Ale děkuju za podporu...=))
U příspěvku:Jen tobě od smrtky
smrtka (Občasný) - 23.3.2006 > back> Autorka je mile potěšena. Děkuju
U příspěvku:Jen tobě od smrtky
smrtka (Občasný) - 23.3.2006 > KEHTH> 

Moc děkuju. To jsem ani nečekala, abych řekla pravdu... Nečekala jsem že se bude líbit a vážně mě to překvapilo... MOC děkuju...

No ona je původně věnovaná jednomu člověku a ten je pro mě jako můj bratr, tak proto ten bratříček a ne sestřička...

U příspěvku:Der Leben ist neu od smrtky
smrtka (Občasný) - 23.3.2006 > agnus> tam mám malou chybičku a to že to měl bejt minulej čas... ale tak nevadí... takhle to v překladu znamená dáš mi život Jo a když jsme u tý Němčiny, tak to byl jenom takovej pokus, jaké to je psát v jiném jazyku... I tak ti moc děkuju... Ale v tomhle vážně pokračovat ani nehodlám=)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter