Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Kahůfú (aneb 9 tváří Prorokových)
Brain (Občasný) - 9.4.2007 > BOMBA!
U příspěvku:Už zase chčije, pičo
Brain (Občasný) - 18.2.2007 > nějáko se mi to bezpříčinné klení začíná zajídat, a co hlavně, zde jest zcela zjevným rozpor mezi přece dosti lyrickou náladou prochcaného dne, duší toužící po literatuře a hrubostí posledního verše, jakož i prvního... Ufláknout poslední dva verše a piču v prvním řádku, byla by to dosti pěkná báseň.
U příspěvku:Přízraky
Brain (Občasný) - 11.2.2007 > Snažil jsem se poctivě zjistit, co mi na tomto textu vadí nejvíc, pominu-li základní body, a sice otřesný jazyk příspěvku, a dále, že je už po pětadvacátém slově jasné, že ta četba nebude mít žádný smysl ani po stránce obsahové, ani nějak esteticky.

A kupodivu, přišel jsem na to poměrně snadno. Nesedí tam docent. Je jistě možné, že se někde na planetě vyskytuje nějaký docent něčeho, který má občas ráno erekci, po ulicích běhá a občas udělá pár dřepů.

Není to ale obvyklé. Natožpak docent, který je současně "Péťa". Kdyby byl Péťa študák, mladíček, mělo by to smysl.

Myslím, že se na tomto textu dost dobře projevuje to, co rád každému na potkání hlásám. Při slušné slovní zásobě, kterou Ondřej má, lze poměrně úspěšně falšovat talent, pokud se píše poezie, hlavně pak lyrická. Prozaické pokusy pak okamžitě odhalí, jak se věci mají.

U příspěvku:Vytržení
Brain (Občasný) - 8.2.2007 > Čéče, Lei...


Budeš nasrán, ale já tomuhle - nedlouho - říkám "líná báseň"...


Je to ta situace, kdy člověka napadne ten první verš, ten silný motiv, a pak až jen něco doseká k tomu. V potu tváře, nebo naopak zlehka.


Z toho textu jsou skutečně dobré ty první dva verše, "jsou dny, kdy na mne mluví ptáci/mým dětským hlasem" odtud se může báseň zrodit, pokud jí dáš čas a hodně, velmi hodně síly... V tuto chvíli se jedná o regulérní potrat. Nevyvinutý zárodek vyplivnut ven.
U příspěvku:v kombinacích díků svatých choleriků shledávám zástup nejasných nedovzlyků
Brain (Občasný) - 19.1.2007 > dobré.
U příspěvku:Aplikace M
Brain (Občasný) - 30.12.2006 > Magnetoza> ale ovšem: používáš-li cizí věc bez jeho souhlasu, je to krádež. jako v tomto případě bezvýznamná, ale to na povaze věci nic nemění. při chvilce zakážu pravé tlačítko. samozřejmě to nic neřeší, ale má to jistý psychologický efekt, když skočí okénko naznačující, pozor, zmrdíku, nekraď, co není tvoje.
U příspěvku:Aplikace M
Brain (Občasný) - 30.12.2006 > stanislav> muziku neslyším, naštěstí... :-) Magnetóza se halt chtěl dotknout hvězd, páč tu fotku, kterou ukrad, taky nedělalo žádný béčko... http://agencja.gazeta.pl/agencjagw/0,76190.html
U příspěvku:Aplikace M
Brain (Občasný) - 30.12.2006 > stanislav> ano, je to moje fotografie utopená v nějaké tlachanici, kterou by dobrý jáson nazval "litr čůča, čtyři aspiríny". :)
U příspěvku:Mimozemšťané se objeví do 30.4.2007!
Brain (Občasný) - 17.12.2006 > no, hlavně abysme od nich něco nechytli. takový mimozemský virus by mohl zacvičit s celou faunou planety během dvou týdnů. TAKŽE - při kontaktu s mimozemšťany dbejte především a úzkostlivě hygienických pravidel.
U příspěvku:Mimozemšťané se objeví do 30.4.2007!
Brain (Občasný) - 17.12.2006 > no, hlavně abysme od nich něco nechytli. takový mimozemský virus by mohl zacvičit s celou faunou planety během dvou týdnů. TAKŽE - při kontaktu s mimozemšťany dbejte především a úzkostlivě hygienických pravidel.
U příspěvku:fotografie
Brain (Občasný) - 14.12.2006 > Fotka je umělecká, ale výsledný dojem - smutný, ponurý, zoufalý, řekl bych - a hebrejské rysy prostředního mladíka by tomu napovídaly, že ti hoši čekají ve frontě na zplynování.
U příspěvku:šest krát deset na šestou
Brain (Občasný) - 10.12.2006 > demonstrativní proti zlodějnám bez úrovně.
U příspěvku:JANG A JIN
Brain (Občasný) - 9.12.2006 > No, Petře! Tak se rozpovídej! Neboj se toho... V klídečku... Podívej se, jak se to dělá...



Slovo padá za slovem

jak na sklo nekonečný déšť

a teče každé cestou svou

až Vesmír oběhnou...

Zoufalství a vlny světla

Mi tlučou v hlavě jako v bouři

Spoutaj mě i povznesou



Džaj Gurudév Óm

Óm

Nic nezmění už můj svět

Nic nezmění už můj svět



Tisíce zlých světel tančí

Kolem mne jak milion zraků

Volají mě dál a dál na cestu Vesmírem

Myšlenky tak neklidné

jak vítr v schránce poštovní

se valí jedna za druhou na cestě Vesmírem



Džaj Gurudév Óm

Óm

Nic nezmění už můj svět

Nic nezmění už můj svět


Zvuky smíchu stíny žití

Mi zvoní v uších lákají mě

Vzrušují a kamsi vedou...

Nekonečná věčná láska co svítí

Jak milion sluncí

Září kolem vybízí mě k cestě Vesmírem


Džaj Gurudév Óm

Óm

Nic nezmění už můj svět

Nic nezmění už můj svět



Tohle jsem ti přeložil teď, narychlo... Je to Across the Universe od Lennona. Prostě, chceš-li něco říct, tak to řekni. :-) Neboj se vypovídat.
U příspěvku:TIK XXX
Brain (Občasný) - 9.12.2006 > pěkný je to... slušný.
U příspěvku:Moucha
Brain (Občasný) - 9.12.2006 > born to be child> éééé... nechápu. jaká ješitnost? filharmonik, který předvede jako své dílo píseň U krámků na levnou spásu samozřejmě posměch riskuje. :)
U příspěvku:manifest nepoesie
Brain (Občasný) - 9.12.2006 > born to be child> z ponožky, která jednou uschla, už plodné sémě nevyvaříš.
U příspěvku:Corpus Delicti
Brain (Občasný) - 9.12.2006 > mně se líbí vlastně jenom to poslední dvojverší, ale celkově, proč né. :)
U příspěvku:ulicou
Brain (Občasný) - 9.12.2006 > Mně se to líbí.
U příspěvku:Zábřežní
Brain (Občasný) - 9.12.2006 > Zde navrhuji FKP čili Felipeho kurz příčetnosti. Postavit se před zrcadlo a nejpatetičtějším myslitelným hlasem s pohledem Zdeňka Štěpánka odrecitovat sám sobě svůj text.
U příspěvku:Moucha
Brain (Občasný) - 9.12.2006 > A to máme další ukázku manýry: skutečně má smysl mrhat talentem (který zjevně máš) na takovéto cancy?
U příspěvku:Mezi hřbitovy
Brain (Občasný) - 9.12.2006 > Dyž já nevim. V zásadě je to prostě vázané křápání o ničem a ironie bez hlubšího, ééé - konstruktivního ideálu se mění v éééé nudné negativistické blbnutí, jak praví klasik.

Jinými slovy: psát to nějaké děcko, uchechtnu se a dám milostivě 5BD. Zde však nedám, aby bylo zjevné, že mračna ostré kritiky se stahují i nade tvou hlavou.
U příspěvku:Bůh jaksi taksi
Brain (Občasný) - 9.12.2006 > nápad dobrý, zpracování nanic. jako povídka - ale znovu napsat. toť můj názor.
U příspěvku:Ticho...
Brain (Občasný) - 24.11.2006 >
U příspěvku:Ďábel?
Brain (Občasný) - 24.11.2006 > Obojí je velkolepé... Body máte nadvakrát - toono i enge... :o))))
U příspěvku:POTLUČEN SVÍTÁNÍM
Brain (Občasný) - 8.11.2006 > moyri> ne. nechybí tam žádné písmeno ó. Ó ne. už jsi někdy v okamžiku zoufalství tloukla pěstmi zem a víc než ruce, tváře se ti chvěly? všimni si, že báseň začíná v okamžiku, kdy dokonáno jest. :)
U příspěvku:POTLUČEN SVÍTÁNÍM
Brain (Občasný) - 7.11.2006 > BorisCvek> Líbí-li se ti, pane Cveku, vem si ji, kam chceš... je tvoje s dedikací... jen drobný detail - mé příjmení se bude nově psát SKLENARZ. na tom trvám.
U příspěvku:POTLUČEN SVÍTÁNÍM
Brain (Občasný) - 7.11.2006 > zirael> máš recht... jenže já se potřebuji občas vykrákorat... jistě oceňuješ, že tak činím - oproti jiným časům - se značnou mírou vkusu a jemnocitu...
U příspěvku:Odvážná konstrukce podzimního splínu
Brain (Občasný) - 6.11.2006 > mám pocit, že starší generaci pamatující si doktríny p. Nejedlého z takového čtiva zamrazí v zádech... rotačky a podobné věci se již chválilo. :)
U příspěvku:POTLUČEN SVÍTÁNÍM
Brain (Občasný) - 5.11.2006 > ariel> aha... příště bude použito "oni"... ostatně - co takhle spojka "a" - s ní si nemůže vypomoct každý "patlal"?
U příspěvku:Ptáci, kteří zůstávají na zimu
Brain (Občasný) - 4.11.2006 > Karhaj(Sinner)> Hlavně je to svobodné vyjádření. Všechny potřebné informace jsou přímo v obraze. Je jenom na tobě co z toho dokážeš vyčíst, nebo jaký si na to uděláš názor.
Mám vždycky radost když nad tím někdo přemýšlí, ale vysvětlovat a obhajovat to nebudu...mám rád tajemství.

Dík za komentář :)


FS: Čtu-li takovou odpověď, mám vážné pochybnosti o tom, zda autor sám ví, co to naplodil. Autor se krutě mýlí, když si myslí, že někdo je poviněn cosi namáhavě luštit. Není.
U příspěvku:Mořská mrcha a první tříšť
Brain (Občasný) - 22.10.2006 >
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter