Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Radovan
(muž)
Občasný
Na Totemu: 5671x
Napsat zprávu
Autorův WEB

slovo je tvář - snažím se čísto oboje

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:... tolikrát ...
Radovan (Občasný) - 28.8.2005 > plus i minus> jasně... já jsem se tě jen nechtěl dotknout ;-)
U příspěvku:Omluva
Radovan (Občasný) - 28.8.2005 > je to pěkné (třebaže mi pár věci nedochází), ale nejvíc tomu škodí nedodržení délky rýmu. Nejsem zastánce rýmování, ale tady se při čtení nadechnu, ale nevychází mi to (nádech, výdech, nádech, výdech). ;-)
U příspěvku:... tolikrát ...
Radovan (Občasný) - 28.8.2005 > pryč s depkou ;-)Má autor opravdu zájem o hlubší kritiku, když je to citová záležitost?
1. sloka - děj
2. sloka - děj
3. sloka - frázování
4. sloka - děj
U příspěvku:Služebná
Radovan (Občasný) - 28.8.2005 > úžasný... jde mi o pocity
U příspěvku:Tara
Radovan (Občasný) - 28.8.2005 > závěr se mi na tom líbil nejvíc - najednou tam byla návaznost veršů a nic ji nerušilo.
U příspěvku:Všem emancipovaným
Radovan (Občasný) - 25.8.2005 > zdá se mi to, nebo tam je více motivů a myšlenka tedy není pořádně k dohledání? "Ale proč vyhořet v mládí"-a předešlé verše...
U příspěvku:Mám Tě v dlani
Radovan (Občasný) - 25.8.2005 > "obírám Tvé okvětní lístky.

Jako moje babi,

co ještě drala peří." - nemá chybu a zdůrazňuje to jistou sirovost básně, ač se tak úplně netváří.
U příspěvku:Motto
Radovan (Občasný) - 4.4.2005 > dobře to plyne - připomíná mi to proud myšlenek... člověk je v klidu a rozjímá...
U příspěvku:.:: Na cestě ::.
Radovan (Občasný) - 6.10.2004 > Koper> :-)
U příspěvku:.:: Na cestě ::.
Radovan (Občasný) - 8.6.2004 > Cedrik> Pochopil jsem. Necham si priste svuj nazor pro sebe.  Téma je kýčovité a to mi nevymluvíš. Omlouvám, jestli to nepoznám. Třeba to tam nikdo ani nechce videt. Fotka se mi libi , tema nikoliv .
U příspěvku:.:: Na cestě ::.
Radovan (Občasný) - 8.6.2004 > Cedrik> 

Nebyl to utok na tvou osobu, ale na tu fotku. Nemylim-li se, tak fotku tu mam jedinou, a to je momentka-navic uz minimalne tyden skryta. Napiš mi, co ta tvoje fotografie "Na cestě" ukazuje víc, než co tam je vidět? Kerouaca si za tim opravdu nepredstavim-treba to ani neni zamerem. Navic, proc bych nemohl komentovat cizi dilka, kdyz ty ma jsou "spatna". Myslim, ze se ale dam na foceni horkych hlav.

U příspěvku:.:: Na cestě ::.
Radovan (Občasný) - 8.6.2004 >

Kdyz delaji fotku jenom mraky a tri stromy je pro me dost malo. Emocionalni potencial se mi jevi jako nulovy. Mame kazdy rad mraky? Ano! Tak proc je na tu fotku nedat, ze? Neodprostilo se "amaterske" umeni od kyce? Zrejme ne, a to je mi trochu lito. Volim ted bezny prumer.

U příspěvku:Cesta do dětství
Radovan (Občasný) - 23.5.2004 > takové dětství na mě působí depresivně - netvrdím, že bych měl radostné dětství, ale ... barva modré oblohy - nezkaženosti, čistoty ...
U příspěvku:9. jde katolík, žid a …
Radovan (Občasný) - 19.5.2004 > trochu tu báseň asi nechápu a tedy ani netuším, co si o ní mám myslet  ze začátku mi to přišlo jako vtip, teď jako fraška
U příspěvku:Malý prinzz
Radovan (Občasný) - 4.5.2004 > nevím, čím to je, ale když jsem se podíval na zvětšeninu, tak se mi tam nezdají ta čísla... :-( Když si ale odmyslím tento detail, tak je to úžasný!
U příspěvku:Chvíle ... zařvala
Radovan (Občasný) - 19.4.2004 >

mně to moc nesedlo... "výkřik ve tmě" je fajn a "gangster" je "cool"! Možná máš pravdu, že "snad aspoň zní v některých z nás", ale to právě nezní mně.

U příspěvku:Fr. Alpy II
Radovan (Občasný) - 13.4.2004 > to je skoro jak obrázek na pozadí - nemáš širokoújhlou verzi? 
U příspěvku:les pri jizde autem
Radovan (Občasný) - 23.3.2004 > Vím, že to o není o LSD, ale ty mraky a pak i ty stromy mi to moc moc připomínají.  
U příspěvku:Kráva
Radovan (Občasný) - 15.3.2004 > pjer> neviděl . Ale mrknu se po tom....
U příspěvku:Kráva
Radovan (Občasný) - 14.3.2004 > textík je to zajímavej a zní to fajnově, ale stejně tak jako Naty - nejsem schopen porozumět žabožroutským textům, protože neumím žabožroutsky.... :-)
U příspěvku:Stejně umírám
Radovan (Občasný) - 14.3.2004 > Sdílím pocity.
U příspěvku:Zívám
Radovan (Občasný) - 14.3.2004 > nepij tolik - není to zdravý
U příspěvku:Lovesick
Radovan (Občasný) - 14.3.2004 > Radovan> omluva: už jsem tam podle názvu našel o čem to je a je to tam i docela vidět.
U příspěvku:Lovesick
Radovan (Občasný) - 14.3.2004 > asi mi tam vadí, že je to o "tom" a o ničem. Sorry, ale nevidím tam obsah. Ztvárnění "toho" je však velmi povedené. Kdybych to měl oznámkovat, tak 5 za provedení a 0-1 za obsah (je to v náznacích, ale nekrystalizuje to).
U příspěvku:obrázek 5
Radovan (Občasný) - 14.3.2004 > hledat štěstí v kamenech - věříš na to?
U příspěvku:Přijde čas na žně dětí
Radovan (Občasný) - 14.3.2004 > je to fakt řemeslnický skvost
U příspěvku:A Lawrencův vlak
Radovan (Občasný) - 14.3.2004 > ouvej> Já taky. :-)
U příspěvku:dEmos19
Radovan (Občasný) - 14.3.2004 > Výtvarná stránka anděla mě dostala. Máš můj obdiv. Ta duševní mi je dost povědomá...
U příspěvku:A Lawrencův vlak
Radovan (Občasný) - 14.3.2004 >  tuším Ferlinghetti, podle S.F. a L.A.
U příspěvku:Věž
Radovan (Občasný) - 14.3.2004 > Vidím to tam. Ten pád značí ty mraky chaosu a tu naději ten rozbřesk... Jen asi bylo prolito příliš krve. :-(
U příspěvku:Malá báseň deště
Radovan (Občasný) - 14.3.2004 >  Bohužel tu báseň vidím opravdu jako malou. Tak malou, že se nedovede prosadit a říci, co říci chce. Není v ní nic slyšet.  A je to škoda, zní pěkně, jenže nemá tvar - nebo ho tam nevidím.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter