Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
WhiteShadow
(muž)
Občasný
Na Totemu: 10294x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Mám rád nespoutanou přírodu a nespoutané lidi... Zakládám si především na proze. Píšu, protože mám pocit, že mám co říct. Protože je to má radost i terapie. Mou největší radostí je, když se má díla líbí. " Všichni vězíme v bahně, ale někteří z nás vzhlížejí ke hvězdám.." Oscar Wilde můj mail -wwhiteshadow@centrum.cz Mé ICQ je 327860002

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Cesta do nebe?
WhiteShadow (Občasný) - 18.4.2006 > Tý jo.., famÓzní počin.., ta symetrie uprostřed. S dovolením ukládám. Ten otazník bych dal do pryč. Nádhera.
U příspěvku:"Lízinko! Teď bude šlapat po mně…"
WhiteShadow (Občasný) - 14.4.2006 > Je to sugestivní, intenzivní a citlivé. Sloh i forma vyprávění mně blízká, tleskám a dávám ocenění nejvyšší. Přeju pěkný den. S pozdravem Stín.
U příspěvku:Revolvery nejsou, co bývaly
WhiteShadow (Občasný) - 14.4.2006 > Čte se to dobře, ale podle mě jsi už napsal lepší věci..Tohle mě tématicky příliš nesedlo..Měj se
P.S.- vždycky když vidím ten obrázek pod tvým jménem, pěkně mě zamrazí..Nevím proč..
U příspěvku:Osudové h....
WhiteShadow (Občasný) - 14.4.2006 > Čte se to vážně dobře, je to docela absurdní, ale vypravěč je upřímný a navíc to má atmosféru. Líbilo se mi to.
U příspěvku:Před za výlohou?
WhiteShadow (Občasný) - 14.4.2006 > Tákovéhle Já můžu..Paradoxně jsou to ty, které ostatní ocení nejmíň..Intenzivní téma.., a vytáhnuty přiléhavé symboly rozkladu.
Přeju hodně inspirace v dalších dílech. S pozdravem Stín.
U příspěvku:Finančnické haiku
WhiteShadow (Občasný) - 14.4.2006 > Ehm..
U příspěvku:Přetaženo
WhiteShadow (Občasný) - 14.4.2006 > Zaujalo, co říct víc?
U příspěvku:Podvodeň
WhiteShadow (Občasný) - 14.4.2006 > Nevím, na můj vkus je to příliš absurdní, i když to bylo nejspíš záměrem..
U příspěvku:O noční obloze
WhiteShadow (Občasný) - 14.4.2006 > "Na ulicích

stíny lidí

míhají "...nemělo by tam být - se míhají..?
Jinak mě ta báseň moc neoslovila, což bude ale asi moje chyba..Tento styl, kdy říkáš věci jasné způsobem jako bys přinášel něco nového mě neoslovil..

U příspěvku:Oranžová
WhiteShadow (Občasný) - 14.4.2006 > Ehm.., líbí..opravdu je to prostoupeno oranžovou..
U příspěvku:Požár
WhiteShadow (Občasný) - 14.4.2006 > Naprosto geniální počin..,smekám a tleskám..Těžce oslovilo..
U příspěvku:ticho před bouří
WhiteShadow (Občasný) - 14.4.2006 > Volume do pryč,,jinak je to suprovní..
Je to intenzivní. Tleskám.
U příspěvku:Spree, aneb dvě ženy jednou básní
WhiteShadow (Občasný) - 14.4.2006 > Tahle se mi líbila dost, i když si myslím, že by v závěru mohlo být nějaké vyústění.., i tak líbí.
U příspěvku:Dvanáctka
WhiteShadow (Občasný) - 14.4.2006 > Ehm.., je mi líto, mně tohle příjde spíš slabší.., má fantazie nemá směr, kterým by se vydala..
U příspěvku:Senná rýma
WhiteShadow (Občasný) - 14.4.2006 > L9bí se mi to, ale přijde mi to neúplné..
U příspěvku:Dřevorubecká
WhiteShadow (Občasný) - 14.4.2006 > Má to příběh, je to silné a přirozené..., forma mi moc poetická nepříjde, ale oslovilo mě to..
U příspěvku:Prolog (část 1.)
WhiteShadow (Občasný) - 14.4.2006 > Líbí se mi věci, které poslední dobou píšeš..
Tématicky je mi to velmi blízké,,
U příspěvku:SIRIAEL
WhiteShadow (Občasný) - 14.4.2006 > Má to atmosféru.., tleskám
U příspěvku:Hvězda
WhiteShadow (Občasný) - 12.4.2006 > Krásné, ani nevadí že krátké..
U příspěvku:Paranoia
WhiteShadow (Občasný) - 12.4.2006 > sibyla> Ahoj Sibylko,
děkuju za názor. Pan Kopretina není drsňák, a to, že jsi to nepoznala je jenom moje chyba..Do léčebny dal svého syna s těmy nejlepšími úmysly, věřil že mu pomůžou.., na druhou stranu, i on se potřeboval vyrovnat se smrtí svého syna..Až pozdě si uvědomil,že David je příliš dlouho sám.. David těžce snášel pouze izolaci v uzavřené místnosti a pan Kopretina neměl tušení, co se děje v léčebně.Měj se.
U příspěvku:Loutka
WhiteShadow (Občasný) - 11.4.2006 > Zajímavá.., mně se pro změnu líbí zpracování., jen ta představa mi příjde jaksi neúplná..a slovo ..-anuluje se mi v tom kontextu taky nepozdává..
Přeju pěkný den Krtičko..Jupí
U příspěvku:jak slunce šlo spát
WhiteShadow (Občasný) - 11.4.2006 > Líbí převelice..A ty dráty nevadí, aspoň je to reálný..
U příspěvku:Kamera
WhiteShadow (Občasný) - 11.4.2006 > Tleskám..
U příspěvku:jaro?
WhiteShadow (Občasný) - 11.4.2006 > Sakryš.., to se mi teda líbí..Jupí. Dost dobrý.
U příspěvku:Byla jsi mým jarem...
WhiteShadow (Občasný) - 10.4.2006 > Ahoj Koště, tohle je lehčí báseň,i tak se mi líbí ty přirovnání a melancholický pocit od začátku až do konce. Krásné vyznaní.
P.S.- ty chyby by si určitě opravu zasloužily..
U příspěvku:mé vystrašené já
WhiteShadow (Občasný) - 9.4.2006 > Naprosto geniální...Jsem uchvácen, ohromen, zlomen, oslněn, vytrhnut a s dovolením ukládám..
Někdo tu je nadaný literárně i výtvarně. Smekám a tleskám. S pozdravem Stín.
U příspěvku:ze tmy do světla
WhiteShadow (Občasný) - 9.4.2006 > Líbí se mi to...
U příspěvku:Exprese
WhiteShadow (Občasný) - 9.4.2006 > Jupí
U příspěvku:Exprese
WhiteShadow (Občasný) - 9.4.2006 > Nápadité..Nejvíc se mi líbí kontrast těch barev. Tleskám.
U příspěvku:abstrAkce
WhiteShadow (Občasný) - 9.4.2006 > Něco na tom je..Každopádně líbí
U příspěvku:půda
WhiteShadow (Občasný) - 9.4.2006 > Inu tématicky opět podobné té povídce , která tu ne tak dávno pěkně zabodovala..Vypravěčství, atmosféra, sloh, styl, poutavost..to vše je na velmi vysoké úrovni..
Doporučení si jen o fousek nechám, protože to vysvětlení zmizení toho přítele nepovažuju za zcela zvládnuté..viz.-"Ale co se mu vlastně stalo?" na začátku a pak spěšný bezkontextový závěr.
Jinak skvělé dílo. Drž latku dál hodně vysoko. S pozdravem Stín.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter