Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:...
apple (Občasný) - 11.2.2006 > 2 days later...
sun and the blue sky - but he had to say "good bye":(
U příspěvku:Sebevrah
apple (Občasný) - 11.2.2006 > Cudnej,nebud uz smutnej....vsak uz jsme to rozebirali nekolikrat,vid?
U příspěvku:Carpe Diem
apple (Občasný) - 5.2.2006 >
U příspěvku:Carpe Diem
apple (Občasný) - 5.2.2006 > plne vim,co tahle basen znamena.me se libi...i tobe preji Carpe diem!
U příspěvku:Carpe Diem
apple (Občasný) - 5.2.2006 > mary> ja patrim mezi ty amatery a mene narocne...a souhlasim se Santiagem,jeho tvorba neni dokonala,ale dokazu si po tim predstavit,co citi a chce rict....
U příspěvku:Ona + On
apple (Občasný) - 1.2.2006 > ta fotka je skvela!!
U příspěvku:Vyznání
apple (Občasný) - 31.1.2006 > cudnej,pro koho ta basen je? je moc smutna....
U příspěvku:Revoluce
apple (Občasný) - 31.1.2006 > Santiago> kde najdes svobodu,tam najdes i sam sebe.ale nehledej ji v tom,co bylo,ale to co je.
U příspěvku:má pátá
apple (Občasný) - 31.1.2006 > temito radky jsem chtela vypustit vse negativni,co mi kdy minulost zpusobila...nehledejte v tom umeni,ale tvar holky, ktera je ted dost smutna...
U příspěvku:má čtvrtá
apple (Občasný) - 31.1.2006 > Natasha_> diky za kritiku,ale nepisu proto,abych delala dokonale umeni,ale pisu to,co citim.proto jsou takove,jake jsou...:)
U příspěvku:má čtvrtá
apple (Občasný) - 31.1.2006 > HALL9000> BUDEM SA SNAZIT:) DAKUJEM ZA TIP...
U příspěvku:má čtvrtá
apple (Občasný) - 31.1.2006 > Santiago> hlavni je,jestli to pochopil ten,co to pochopit ma,santiago...ten radek,co se ti nezdal,nepredstavuje jen slova,alr i pohyb a caru,proto je tam Z TECH.ale jinak diky za pripominku....
U příspěvku:Cudná
apple (Občasný) - 31.1.2006 > cudnej....proc zrovna panna???
U příspěvku:má první
apple (Občasný) - 31.1.2006 > a v mlze kolumbárium> hihi,diky za jednicky:)
U příspěvku:***9
apple (Občasný) - 31.1.2006 > HALL9000> aj myslienky dokazu povedat vela.ja ti dakujem za tie tvoje.
U příspěvku:No name !!! 2
apple (Občasný) - 30.1.2006 > to je moc hezky...nemam co dodat...je to psany srdcem,cudnej....jen tak dal!!
U příspěvku:Je tma...
apple (Občasný) - 30.1.2006 > Santiago> ty vis co,vid??
U příspěvku:Revoluce
apple (Občasný) - 30.1.2006 > musela jsem si to precist trikrat,nez jsem se dopracovala k jadru hlavni myslenky...a musim rict,ze to je fakt dobry...moc se mi to libi,santiago!!...(jen bych to mozna nedavala do rubriky poezie)
U příspěvku:Je tma...
apple (Občasný) - 30.1.2006 > napis take neco veseleho...po tvych basnich na me de depka....
U příspěvku:Do nicoty..
apple (Občasný) - 30.1.2006 > vem me tam nekdy,at vim,jak to vypada ted....moc hezka fotka,santiago
U příspěvku:Ach nebe nase...
apple (Občasný) - 30.1.2006 > ta bila carka na obloze spis vypada jak chyba fotografie....priste tam pridej alespon svoji fotku nebo tak....
U příspěvku:R.I.P.
apple (Občasný) - 30.1.2006 > peace for everyone!!!
U příspěvku:Něco............
apple (Občasný) - 30.1.2006 > a kdo ma na to nosice,ten si vozi prdel----
U příspěvku:For my love
apple (Občasný) - 30.1.2006 > kdyz to takhle ctu,tak mi pripada,ze ti je nejmin ctyricet let a prozivas krizi stredniho veku....
U příspěvku:Hněv
apple (Občasný) - 30.1.2006 > mika ma dobrou trefu...ale necham si to od tebe rada vysvetlit,santiago!!!!!
U příspěvku:Za co může Společnost
apple (Občasný) - 30.1.2006 > citim v tom,ze si trochu zmateny...nemas byt ale proc.i tohle je zivot,santiago....
U příspěvku:Něco
apple (Občasný) - 30.1.2006 > me to pripomina spis nejakej fakt dobre utajenej bunkr ze zacatku 19. stoleti....
U příspěvku:Teskno
apple (Občasný) - 30.1.2006 > trosku mi tam chybi nejaky rym...ale kdyz clovek vi,co si v tu chvili citil..je mi stejne. tyhle pocity boli,Santiago.
U příspěvku:Jak to může vypadat na hoře Olymp
apple (Občasný) - 30.1.2006 > nejradsi bych se tam vratila....uzasna fotka,to chce maximum bodu,jen tak dal!
U příspěvku:Děcko
apple (Občasný) - 30.1.2006 > santiago...pises o zivote,a takovy on je.
U příspěvku:No name !!!
apple (Občasný) - 30.1.2006 > teda cudnej,to uz sem nekde cetla,ze jo? no...ja se v tom nak nevyznam...ale jinak pis dal!!!
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter