Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:rozvíjej se lístečku..
Liv (Občasný) - 1.4.2004 > Tak to je vazne hezky..jsi vazne kouzelnik/ce..pokud dokazes takhle zvladnout barvicky..ja bych si na ne netroufla..
U příspěvku:Liv 13
Liv (Občasný) - 25.3.2004 >

Ladiss..jeeje..ja se cervenam....!

U příspěvku:Liv 13
Liv (Občasný) - 18.3.2004 > ..jinak vsem tradicne MoooC dekuju..vzdycky kdyz si prectu takhle prijemny hodnoceni..mam obrovskou chut hnedka popadnout tuzticku..a stvorit neco novyho..(o:
U příspěvku:Liv 13
Liv (Občasný) - 18.3.2004 > ..nejdriv k tem rasam..nezapomnela jsem na ne..jen jsem chtela nakreslit obycejnou holku..jinou nez ty ostatni..u kterych jsem se soustredila hlavne na vyraznej a pokud mozno uhrancivej pohled..
U příspěvku:fantasy 30
Liv (Občasný) - 18.3.2004 > ..prostě líbí..a jak tak čtu ostatni hodnocení..nejsem jediná..to znamená..že musíš kreslit..kreslit..kreslit..jinak tě kousnu..OPRAVDU..!
U příspěvku:Cosmic
Liv (Občasný) - 4.3.2004 > Jee..to je hezoucky..!
U příspěvku:= Petra =
Liv (Občasný) - 11.2.2004 > ..mně se líbí ty stíny..
U příspěvku:Cestu si ukážem...
Liv (Občasný) - 8.1.2004 >
U příspěvku:pocity 2
Liv (Občasný) - 2.12.2003 > ..můžu se jenom zeptat, z čeho je to vyrobený..? (já vim, že jsem moc zvědavá..(o:)
U příspěvku:cigárko
Liv (Občasný) - 20.11.2003 > ..ten vyraz je takovej..no zkratka dobrej..(o:
U příspěvku:A-HEAD
Liv (Občasný) - 11.11.2003 > ..obdivuju ty detaily..fakt ze jo..
U příspěvku:Martina
Liv (Občasný) - 11.11.2003 > Mně to připomíná takový ty starý kresby..
U příspěvku:fantasy 25
Liv (Občasný) - 8.10.2003 > ..za ten povedenej ocásek..
U příspěvku:Liv 12
Liv (Občasný) - 26.9.2003 > ..jinak vam vsem moc dekuju..
U příspěvku:Liv 12
Liv (Občasný) - 26.9.2003 > ....jeste na sebe prasknu, ze predlohou byla reklama na nejakej parfem..nasla jsem ji ve ctyri roky starym casaku..(a je to venku..(o=)
U příspěvku:Liv 12
Liv (Občasný) - 26.9.2003 > ..vzdycky se mi ta hlavicka tak nejak nevejde..a ja pak musim vymyslet, jak to provest, aby to nevypadalo az tak neprirozene..napriklad v tomhle pripade jsem musela stinem snizit celo..jinak by vypadala jako plesatecek..
U příspěvku:Liv 10
Liv (Občasný) - 26.9.2003 > ..dik..casto mi pisete..ze jsou si vsechny my holky dost podobny..tak tohle byl pokus o neco jinyho..
U příspěvku:Někdo se dívá
Liv (Občasný) - 24.6.2003 > ..ten vyraz je vazne dobrej..ani bych nerekla, ze by oblicej kreslenej timhle stylem mohl vypadat tak..opravdove..
U příspěvku:Liv 10
Liv (Občasný) - 19.6.2003 > Norik..drz..budu to potrebovat..
U příspěvku:Liv 11
Liv (Občasný) - 19.3.2003 >

guest>..priznavam, ze dokonaly to zdaleka jeste neni..ale ten vyraz nemuze byt zas az tak prirozenej..nejedna se totiz o clovicka..nybrz o elfku..a navic je to delany podle miniaturniho tmavyho okopirovanyho obrazku.. 

U příspěvku:Liv 11
Liv (Občasný) - 18.3.2003 > ..taky myslim..
U příspěvku:fantasy 23
Liv (Občasný) - 21.2.2003 >
U příspěvku:Liv 10
Liv (Občasný) - 21.2.2003 >

Dekuju..tohle se mi cte opravdu hezky..

U příspěvku:Liv 8
Liv (Občasný) - 15.11.2002 > ..hmm..můj problém je to, že i z úplně obyčejně vypadající holky nakonec udělám "voskovku"..předlohy hledám většinou v časopisech.....pred několika dny mě ale poprosil jeden kamarád, abych podle fotky nakreslila jeho polovičku..snad alespoň ta bude trochu skutečnější..
..a děkuju..(o:
U příspěvku:Liv 7
Liv (Občasný) - 21.3.2002 > Cavalera: Naprosto s tebou souhlasim. Tohle je vlastně můj první pokus o chlapa, kterej jsem dotáhla do konce...jako předlohu jsem navíc používala ne zrovna moc velkou fotku, na který nebyly tolik patrný detaily...
U příspěvku:Liv 7
Liv (Občasný) - 21.3.2002 > efa: Nee...je to pokus o portrétek jednoho z autorů publikujících v TOTEMU...Já to prásknu...je to Ladiss...
U příspěvku:fantasy 14
Liv (Občasný) - 6.2.2002 > Na ten tvuj novej styl kresby jsem byla docela zvědavá...čekala jsem, že ten obrázek bude tradičně zdařilej...ale tohle je víc než jen zdařilý...je to opravdu hodně dobrý...!!!
(...líbí se mi ta ručička)
U příspěvku:Slepota 2.díl
Liv (Občasný) - 6.2.2002 > ...Nááádherný...!!!
U příspěvku:Liv 6
Liv (Občasný) - 28.1.2002 > Cavalera: Asi maš s tim krkem pravdu, hodně to dělá ten rolák, který má Esterka na sobě...hadříky prostě nezvládám...
Jinak ti jako pravidelnemu kritikovi posílám obrovskej "DÍK" za hodnocení.
U příspěvku:Hotkiss *2*
Liv (Občasný) - 21.1.2002 > Hmmm...zlá kočka...
U příspěvku:Hotkiss *1*
Liv (Občasný) - 21.1.2002 > A mně se to líbí...Jasně, že to anatomicky nesedí, ale jde tu přece o barvičky...a ty jsou přece celkem dobrý...!
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter