Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:41
Leon_Chameau (Občasný) - 1.4.2007 > Aj samo o sebe obstojí. Idem sa pozrieť na celú zbierku.
U příspěvku:I hate dolphins
Leon_Chameau (Občasný) - 1.4.2007 > Tak až takýto úspech diela robené len z nudy som nečakala. Myslím, že každému, kto to ocenil, sa bude potom páčiť aj iný infantilný a morbídny klip - nech sa páči:
http://www.blunt74.com/collarbone/
U příspěvku:Sny
Leon_Chameau (Občasný) - 30.3.2007 > Nevolal sa tvoj praprapradedo Leonardo?
U příspěvku:I hate dolphins
Leon_Chameau (Občasný) - 30.3.2007 > celulosa> Oo, inteligentný? Nepreháňať! Tie kotoučky majú byť bublinky vo vode :) Ďakujem za pochvaly.
U příspěvku:I hate dolphins
Leon_Chameau (Občasný) - 29.3.2007 > Periskop> Sústreď sa na obrázok!! :)
U příspěvku:Rozklad leva
Leon_Chameau (Občasný) - 29.3.2007 > tvojematka> Ale prd. Poslednú vetu si odpusť. Ja som rada za tvoje názory a podnety. A dúfam, že aj napriek mojej eufórii som bola schopná sa k nim vhodne vyjadriť. Jasné, že nad tým nemusíš jasať, beriem.
U příspěvku:Rozklad leva
Leon_Chameau (Občasný) - 29.3.2007 > tvojematka> Akurát dnes som si kúpila Yellow - mali tanga zdarma a nemusela som chvíľu písať seminárku. To si myslím :)

Ale nie, v novom čísle som pozrela na nejaký článok o "šotkoch" a som si povedala, že by som to aj lepšie zvládla (moje malé nesympatie voči gradientom vo vektorovej grafike). Inak je to skôr zamerané na "líbivé" fotky, takže ku grafike sa vyjadriť neviem. Budem sa asi musieť zoznámiť s Jackie.

Inak tento môj obrázok považujem za asi zatiaľ najvydarenejší, takže radosť mi nepokazíš :) Hej, je to zrejme módna záležitosť, pretože som sa nechala inšpirovať nejakými tými grafikmi a grafikami.
U příspěvku:Rozklad leva
Leon_Chameau (Občasný) - 29.3.2007 > tvojematka> Tak to nepoznám, ja len YELLOW :) Inak si to mohol vidieť, lebo momentálne je to asi všade na nete :)
U příspěvku:Rozklad leva
Leon_Chameau (Občasný) - 29.3.2007 > tvojematka> Čo je JACKIE? Neznie to veľmi dobre :)
U příspěvku:Rozklad leva
Leon_Chameau (Občasný) - 29.3.2007 > Periskop> Ale veď to je predsa dosť morbídne, to nejde také ukazovať deťom! :)
U příspěvku:A a
Leon_Chameau (Občasný) - 29.3.2007 > :))) Deti budú mať radosť!
U příspěvku:Rozklad leva
Leon_Chameau (Občasný) - 29.3.2007 > danuwaanalihi> A vida! Ono tam pôvodne ozaj zelené pozadie bolo! :)
(ale som tam musela dať tapetu :) )
U příspěvku:Rozklad leva
Leon_Chameau (Občasný) - 26.3.2007 > holka_magor> Vytlacit, vystrihnut (opatrne s fuzmi!) a nalepit! :)
U příspěvku:Rozklad leva
Leon_Chameau (Občasný) - 26.3.2007 > chrisiridia> 

Nechystam sa na dalsie, to bol len moj prispevok do sutaze na temu Rozklad a nechcela som byt PRILIS morbidna :) Ale pridu ine krajsie veci ;)

U příspěvku:Rozklad leva
Leon_Chameau (Občasný) - 26.3.2007 > No jo, som vyznávačom hesla "Bojujeme za svět barevnější"! :)
U příspěvku:Ani el, ani cha
Leon_Chameau (Občasný) - 16.12.2006 > Periskop> Jj, autoakt, diaľkové ovládanie mám v ruke mimo záberov :)
U příspěvku:Ani el, ani cha
Leon_Chameau (Občasný) - 15.12.2006 > Gossen> Hoď link na Mrázov ksichtík, nech určím sama :)
U příspěvku:Ani el, ani cha
Leon_Chameau (Občasný) - 10.12.2006 > Václav Mráz> Trošku nadhľadu, neber to ako umelecké dielo, ale ako vtip. Alebo ako člen prijímacej komisie na fotografiu ;)
U příspěvku:Ani el, ani cha
Leon_Chameau (Občasný) - 8.12.2006 > born to be child> Mne tam ani o tu erotiku nešlo ako o ten vtip s krídlami. A neboj, zatiaľ to dostalo len dve, to ešte ide, nie?
U příspěvku:Ani el, ani cha
Leon_Chameau (Občasný) - 8.12.2006 > toono> Trochu slušnejšie by to nešlo?
U příspěvku:Ani el, ani cha
Leon_Chameau (Občasný) - 7.12.2006 > Estel> On tam ani nie je, len ten kvázianjel ;)
U příspěvku:ilustrace "hunter" od björk
Leon_Chameau (Občasný) - 14.6.2006 > unseen> Jaaj :) Možno by to bolo viac klišovité, ale k takémuto tipu Hunteriek by sa mi hodil spln. Mi. Takže to neber smerodatne :))

A tuš teda. Fajn, že sa ti nerobia fľaky :)) (a teraz od teba ukradnem techniku a budem vyhrávať súťaže JA, he-he...)
U příspěvku:ilustrace "hunter" od björk
Leon_Chameau (Občasný) - 14.6.2006 > unseen> Spln v ľavom hornom rohu.

Ale ceruzka to nebude, čo? Fixy?
U příspěvku:ilustrace "hunter" od björk
Leon_Chameau (Občasný) - 14.6.2006 > Nemal byť spln?

Ozaj, ako to kreslíš - na tablete? Alebo ručne a potom nejako v počítači? Ja vôbec nemám vykreslenú ruku, počítač za mňa urobí najviac práce :( Máš fajn linku ;) A žiadne starosti s vymaľovávaním (ktoré by som ja "doplácala").

Fajn, chlape.
U příspěvku:chyba v systému
Leon_Chameau (Občasný) - 14.6.2006 > Dúfam, že vyhráš, vole! :))
U příspěvku:Kung-Fu Čajový Obrad
Leon_Chameau (Občasný) - 5.4.2006 > Lumig> 

Konecne kritika! A ja som sa bala, ze niekto odhali odflaknuty strom a prave ten mi chvalis! Ramena som si vedoma, ale dajme tomu, ze tak fukal vietor :) A tvar zblizka nie? (klik na obrazok)

U příspěvku:Kung-Fu Čajový Obrad
Leon_Chameau (Občasný) - 5.4.2006 > al-ash> E-e, kamaratka je cista Slovenka :))
U příspěvku:Kung-Fu Čajový Obrad
Leon_Chameau (Občasný) - 4.4.2006 > Bell> Ja som tam bola raz (robi to mimochodom nejaky japonsky spolok na Mustku kazdy pondelok a stvrtok) a ako novacik som robila hosta. Len polhodinku. Ked som vstala, podlomili sa mi kolena..... to musi byt trening, to musi byt fakt clovek majster! :)

Prvy koncept bol s levitujucim majstrom v popredi v meditacii, uvidim este, co s tym (asi si to necham nabuduce).
U příspěvku:Kung-Fu Čajový Obrad
Leon_Chameau (Občasný) - 4.4.2006 > Bell> Vdaka! :) Este som tam mohla dat cajoveho majstra, nie? :))
U příspěvku:Kung-Fu Čajový Obrad
Leon_Chameau (Občasný) - 4.4.2006 > zabicka> Asi tak styri hodiny klacis na kolenach, davas salky a metlicky a ine nastroje pred seba podla presne predpisanych uhlov a poloh, pijes caj, kyves hlavou a rozpravas po japonsky :))
U příspěvku:Giuseppe
Leon_Chameau (Občasný) - 16.3.2006 > A neprecízne nakreslené fúzy - dosť blbo sa kreslilo čiernym perom, použila som dve a aj tak mi priebežne prestávali písať - kto má na to mať nervy? :)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter