Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Překvapení
Veronique (Občasný) - 16.2.2006 > To bylo náhodou docela fajn ... taky mi klišé nevadila. Pěkně se mi četlo, taková dark side of ...
U příspěvku:Topol: Dva světy, jeden svět
Veronique (Občasný) - 15.2.2006 > Čistá práce. Mně by J. Topol asi sved´k jazykově kreativnějšímu vyjadřování, ale to je možná jen moje manýra.
U příspěvku:kleofáš, můj malý kleofáš
Veronique (Občasný) - 15.2.2006 > Pěkně hudební, pěkně pěkně!
U příspěvku:Třináctá komnata
Veronique (Občasný) - 15.2.2006 > :-)))))))))) To je báječně akční diskuse. Bell je chytrá, souhlasím se vším co řekala. Moc bych si od ní chtěla něco přečíst.
Lo, mám e-mail: ajaaja@atlas.cz. Můžeš mi poalat to co loni nebo kdy strašilo? To by mě zajímalo. Zdá se, že jsi dítě, holčička se vším všudy. Říkalas, že kdyby ses urazila, zas bys něco napsala. Nechceš se urazit? Měla bys zas něco napsat, jestli chceš vůbec psát.
U příspěvku:Osud
Veronique (Občasný) - 15.2.2006 > Neeeešťaaaastnýýýý šáááfaářuúv dvóóóréčék, néééééšťá...
U příspěvku:ovládání
Veronique (Občasný) - 15.2.2006 > hM.
U příspěvku:Zlatá rybka
Veronique (Občasný) - 15.2.2006 > Milé :-)
U příspěvku:Jaké to je letět?
Veronique (Občasný) - 13.2.2006 > To je mi blízké :-)) Hezká věc. Do kýče má dost dost daleko. Je to velmi citlivě napsané.
U příspěvku:Hluchý vládce
Veronique (Občasný) - 13.2.2006 > Moc krásnej večerníček...
U příspěvku:Třináctá komnata
Veronique (Občasný) - 13.2.2006 > Souhlasím s GondedoG a s Bell. A chtěla bych ti ještě říct: Měj větší trpělivost sama se sebou. Měla bys být pečlivější. Zkus si ten text pořád dokola opakovat, vážit každé slovo. Čti si ho nahlas, a měň věty tak, aby měli takový vnitřní rytmus, říkej si slovní spojení a zkus se soustředit na zvukomalbu i na to, abys udržela výšku textu a nezabila vílí obraty něčím neomaleným. Vypsat se dá moc moc krásné práce.
Jinak, když mi bylo třináct, napsala jsem skoro totožný příběh. To se mě mile dotklo. Hodně štěstí.
U příspěvku:Veronika
Veronique (Občasný) - 13.2.2006 > čtenář> Nenaštval, naopak si toho docela vážím, rozumím tomu. Nejsem láska na první pohled ;-)
U příspěvku:Hanka a Sam
Veronique (Občasný) - 13.2.2006 > To je slohovka? Je to melancholické a jazykově chudé, ne?
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter