Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
myšička
(žena)
Občasný
Na Totemu: 6x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Nohama pevně na zemi, s hlavou v oblacích...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Svítání
myšička (Občasný) - 21.6.2001 > Foxi: je to pěkný. Normálně nemám moc ráda rýmy složené ze samých podstatných jmen, ale tady mi vůbec nevadí.
U příspěvku:Hračka
myšička (Občasný) - 11.5.2001 > Martin> Tamagotshi je elektronicka hracka, o kterou se musis starat, krmit ji, hrat si s ni, mluvit s ni... jinak chcipne. Teda ne ze bych tu hruzu vlastnila, ale neni tak davno, co to byl hit /do doby, nez prisli a zvitezili Pokemoni/.
U příspěvku:Menhir
myšička (Občasný) - 9.5.2001 > Já osobně bych to možná zkrátila o první dvě sloky /nebo z nich udělala prolog nebo tak něco/. Jinak je to ovšem nářez.
U příspěvku:DIVOKÉ FLAMENGO SMRTI
myšička (Občasný) - 9.5.2001 > Sqělej akrostich /nebo je tam tvrdý y? Já vážně nevím a přiznávám se k tomu/. Má to sílu, hlavně ta poslední sloka mě úplně uzemnila. A matná šmouha na parketách života... to je teda něco!!!
U příspěvku:Poslední let
myšička (Občasný) - 9.5.2001 > Doufám, že oč smutnější je básnička, o to jsi Jeniffer ve skutečnosti veselejší.
U příspěvku:Kamenolom
myšička (Občasný) - 23.3.2001 > Moc pěkný a působivý. Co je v závorkách, to se může zapomenout: (můj velmi subjektivní pocit je, že "kamenolomem" je moc dlouhý slovo a krapet tam drhne. Ale zase to má tu razanci, co to má mít. Takže jako bych nic nenapsala).
U příspěvku:Bran se
myšička (Občasný) - 22.3.2001 > Obrat "lásko má, čokoládou upatlaná", je naprosto geniální! Jen víc takových!
U příspěvku:Mondsee
myšička (Občasný) - 16.3.2001 > Ta fotka se mi moc líbí. Jako bych tam sama stála. Takže: Mondsee je nádherný, měsíční krajina nikoliv..
U příspěvku:když jsi přišel...
myšička (Občasný) - 16.3.2001 > Jo, to je moudrá rada a snažím se jí řídit.
U příspěvku:Pro nás...
myšička (Občasný) - 16.3.2001 > Já se pořád směju, takže určitě budu mít vrásky od smíchu.. A když jsem zamilovaná, tak se směju o to víc.. prostě všechno se vším souvisí..
U příspěvku:Záplava vzpomínek
myšička (Občasný) - 15.3.2001 > Poezie jedna báseň!
U příspěvku:Věci
myšička (Občasný) - 15.3.2001 > Teda.. dostali jste mě. Já nemám ráda dlouhé básničky a většinou ani nemám trpělivost dočíst je do konce. Tu vaší jsem ale četla se zatajeným dechem. Jen to "zkrápíš" mi přijde hodně patetický.
U příspěvku:To nic
myšička (Občasný) - 15.3.2001 > Pěkné, jen mi přijde, že to "neskolí" na konci skolí závěr a nevyzní to dobře.
U příspěvku:Pád z mostu sebevrahů.
myšička (Občasný) - 8.3.2001 > Tak tahle povídka mě fakticky dostala. Některý obrazy jsou absolutně úžasný: "To víš, postmoderna," pokrčila smutně rameny láhev. Nebo jak stála zaprášená půl roku v šatně za skříňkou.. Dalo by se toho vypsat spoustu, co se mi jednotlivě líbilo, tak radši napíšu, že jako celek je to fakt dost dobrý. A upřímně řečeno uvozovky byly při čtení to poslední, co mě zajímalo.
U příspěvku:Svítání srdcí
myšička (Občasný) - 7.3.2001 > Podepisuju se pod Martina, básnička je jemná a nevtíravá, jen ty "ručičky" trochu nabourávají celkový dojem /řekla bych, že to vyznívá spíš ironicky/.
U příspěvku:Opitá
myšička (Občasný) - 7.3.2001 > Díky všem. KSTK má pravdu: když se opije člověk, tak vidí bílé myšky, ale koho vlastně vidí opilá Myška?
U příspěvku:A přece se točí ...
myšička (Občasný) - 7.3.2001 > Je to úžasný, má to razanci a život.
U příspěvku:O čem zpívá voda
myšička (Občasný) - 7.3.2001 > Hezký a dojímavý. Jen mi přijde, že ten poslední rým "lásky - oblázky" to trochu shazuje, protože všechno ostatní je neotřelé. Jdu hrát "Chyť myš a vyhráváš!"
U příspěvku:Země
myšička (Občasný) - 1.3.2001 > Aha. Tak promiň, Vio, mně Tvůj souhlas připadal jako polemika.. sorry /to je to věčné téma komunikace mezi mužem a ženou/.
U příspěvku:Země
myšička (Občasný) - 28.2.2001 > Ahoj Vio, já myslím, že v tom rozpor není. V mlze se ztratím, ale protože mě povede má šťastná hvězda, tak najdu tu správnou cestu a nemusím se obrátit zpátky. Protože šťastná hvězda je ta, v kterou věříš, byť není skutečná a nevidíš ji na obloze.
Ano, i mlhovina může být pevnou zemí.. Tys tu básničku pořádně nečetl, viď? Končí přece: a kromě mlhy jsi i země..
U příspěvku:My už lásko nechceme
myšička (Občasný) - 23.2.2001 > Mně se to moc líbí. Je v tom pohyb, je to neotřelé.. Jen co dát místo adios adio, protože by se to rýmovalo s Rio?
U příspěvku:Štěstí
myšička (Občasný) - 23.2.2001 > Souhlas s ostatními, moc se mi to líbí. Má to nápad a skoro se chce říct i duši.
U příspěvku:Proud
myšička (Občasný) - 23.2.2001 > Pěkně vyjádřeno. Dobře, že ten prášek nezabral..
U příspěvku:Kámen
myšička (Občasný) - 22.2.2001 > Jo, Mafesi, úplně přesně chápu, jak se cítíš. Takhle jsem na tom byla před rokem. To obrovské odlehčení.. nejdřív je to skvělý, ale když pomine první euforie, začneš si připadat sama..
U příspěvku:KVĚTINOVÝ KRÁMEK
myšička (Občasný) - 21.2.2001 > Souhlas s Martinem, jen myslím, že v té básničce je všechno a už by tam nešlo "naplácat" nic dalšího. trochu nesedí to "domu ukryté štěstí". Co tam dát kvůli rytmice "domu skryté štěstí"?
U příspěvku:Čekám!
myšička (Občasný) - 21.2.2001 > Pěkné obrazy /s vyžádaným hyacintem v unavené ruce, atp./. Básnička působí nenuceně /není tam nic násilného, pěkně se čte/ a říká mnohé. Vykřičník v názvu taky. Takže přeju, aby ses brzo dočkal.
U příspěvku:Žíznivé žíně
myšička (Občasný) - 21.2.2001 > Velmi půvabné, elegantní a houpavé..
U příspěvku:Země
myšička (Občasný) - 15.2.2001 > KSTK> Občas by to člověk měl risknout, KSTK. Četls Malýho prince? Liška mu tam říká: "když se nechám ochočit, musím počítat s tím, že to bude někdy i bolet".
U příspěvku:Krok tam, dva zpět
myšička (Občasný) - 15.2.2001 > Ten název se Ti Martine taky moc povedl.
U příspěvku:O ztraceném psu a malém chlapci
myšička (Občasný) - 15.2.2001 > Je to moc pěkný. Taky občas dělám úplně obyčejný a přitom krásný věci a lidi se mi smějou..
U příspěvku:Básníkova zpověď
myšička (Občasný) - 14.2.2001 > Hluboká myšlenka (já nevykrádám Cobaina, ale prostě mně to taky tak připadá), jen nejsem přesvědčena o neotřepanosti rýmu "den - sen".
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter