Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
myšička
(žena)
Občasný
Na Totemu: 6x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Nohama pevně na zemi, s hlavou v oblacích...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Básníkova zpověď
myšička (Občasný) - 14.2.2001 > Hluboká myšlenka (já nevykrádám Cobaina, ale prostě mně to taky tak připadá), jen nejsem přesvědčena o neotřepanosti rýmu "den - sen".
U příspěvku:Spolucestující
myšička (Občasný) - 14.2.2001 > Kilometry žalu... krásně řečeno. Fakt mě to vzalo za srdce...
U příspěvku:Accounting
myšička (Občasný) - 12.2.2001 > No comment.
U příspěvku:Romantic evening
myšička (Občasný) - 12.2.2001 > That´s a very good idea!
U příspěvku:please
myšička (Občasný) - 12.2.2001 > It is a very touching poem.
U příspěvku:Zatmění Slunce
myšička (Občasný) - 9.2.2001 > No koukám, že Thomas se výrazech dívčí tváře moc nevyzná... Chce to trénink, Tome.
U příspěvku:Něco o lásce
myšička (Občasný) - 9.2.2001 > Láska je všude... jenom jí nemůžu najít. /teda není to z mý hlavy, bylo to napsáno ve škole na lavici a já to jen vykrádám, protože se mi to líbí/.
U příspěvku:SLOVA
myšička (Občasný) - 9.2.2001 > Bezva. Bohužel má životní zkušenost je tahle: milujete-li někoho a on je tak daleko, že ho nevidíte rok nebo dva, ne že byste zapomněli. Vzpomínáte stále a drásá vám to srdce a pak už jste tak unavení a citově vyprahlí, že ten vztah radši skončíte.
U příspěvku:tak tuhle jsem našla v památníku a je z doby sladkých 11 let
myšička (Občasný) - 9.2.2001 > Tak mě napadá: nebyli jsme vlastně největšími básníky ve svých 11ti?
U příspěvku:Až přijdeš
myšička (Občasný) - 9.2.2001 > Moc pěkné, opravdu, jen mi to trochu připomíná: "...našlapuj lehce, šlapeš po mých snech." (Nepamatuju si, kdo to řekl, ale můžu to zjistit) Asi je to jen náhoda.
U příspěvku:Má láska k tobě...
myšička (Občasný) - 9.2.2001 > Nádherné vyznání, Kurte. Sice tam nemáš moc rýmů, které by překvapily, ale zato velmi pěkné básnické obrazy: např. má barvu křídel plameňáka... Celkový dojem: něžné a cituplné.
U příspěvku:Čekání
myšička (Občasný) - 2.2.2001 > Móóóc pěkný a móóóc ze života.
U příspěvku:Věnováno Lian
myšička (Občasný) - 2.2.2001 > Už se těším, až mi někdo taky napíše takový sonet...
U příspěvku:Řěšení
myšička (Občasný) - 31.1.2001 > Člověk si musí umět vybírat: informace, chlapy, lidi, se kterýma chce mluvit. Čímž netvrdím, že člověk musí být vybíravý.
U příspěvku:Cyklista
myšička (Občasný) - 31.1.2001 > Ja jsem čekala konec typu: "když já nemám ani peníze..."
U příspěvku:Mechanické hračky
myšička (Občasný) - 31.1.2001 > Mně se to fakt líbí /auto i vtip/.
U příspěvku:Tenký a křehký led
myšička (Občasný) - 31.1.2001 > Líbí se mi to, ale klidně bych nechala jen první sloku. Anebo tu druhou dopilovala. "přikrývek" a "chrastí" se s ničím nerýmuje - ne že by se vždycky všechno muselo rýmovat, ale tady to trochu kazí jinak velmi pěkný dojem.
U příspěvku:Okrajem ke středu...jablka
myšička (Občasný) - 31.1.2001 > Celá básnička se člověka dotýká kdesi hluboko uvnitř, ale ten závěr je opravdu vyšperkovaný.
U příspěvku:Mokrýš
myšička (Občasný) - 31.1.2001 > Květíku, to se Ti povedlo. I když popravdě řečeno nevím, co je to mokrýš.
U příspěvku:POJĎ...
myšička (Občasný) - 31.1.2001 > Taky bych šla, ale přece jen jsem spíš na chlapy...
U příspěvku:Bílá svoboda
myšička (Občasný) - 31.1.2001 > K tomu se nedá říct nic jiného než: skvělé!
U příspěvku:Obloha vařila
myšička (Občasný) - 24.1.2001 > Tomu se říká poetické vnímání světa. Chce to jen zapracovat na formě.
U příspěvku:Lednová
myšička (Občasný) - 24.1.2001 > Pěkné, pěkné, pěkné. Něžné. Ono tam víc rýmů není úplně přesných, ale kdo říká, že všechny rýmy musí být přesné?
U příspěvku:JSEM SÁM
myšička (Občasný) - 24.1.2001 > Nic si z toho nedělej, já jsem taky věčně sama /"samota bolí nejvíc v noci, ospalé město nemá soucit"/. No ale přece to tak nemůže být věčně, ne? Aspoň doufám...
U příspěvku:Bohatství krajiny
myšička (Občasný) - 24.1.2001 > Sasanko, jak Ty to děláš? Jestli máš nějaký tajný recept na Poezii s velkým P, sem s ním!
U příspěvku:Tvář zimy
myšička (Občasný) - 24.1.2001 > Báječné! Skvělé! Úžasné! Taky tiše závidím...
U příspěvku:Svět, který zabíjí své básníky (Homo sum, humani nil a me alienum puto)
myšička (Občasný) - 24.1.2001 > NE, NE, NE! Já ještě nechci umřít! Nemám ráda stroboskopy, mám ráda svítání. A za to mě snad nepopraví, nebo už jo? Ach jo. Teda ne že bych vždycky psala básně plné optimismu, ale tohle mě dostalo.
U příspěvku:Kde jsi?
myšička (Občasný) - 24.1.2001 > Moc pěkné, plné citu... ani se nechce věřit, že to psal chlap. Neotřelé básnické obrazy, co víc si člověk může přát.
U příspěvku:Návyková
myšička (Občasný) - 24.1.2001 > Má to nápad!
U příspěvku:Slib
myšička (Občasný) - 24.1.2001 > Je to fakt pěkný /kéž to tak taky prožiju/, jen rým "kráska-láska" už je trochu otřepaný /a slabiky opravdu nesedí, když to tu kluci tak pitvaj. Ja na tom tak nebazíruju, ale v ty prvni sloce to trochu kazi celkovy dojem/.
U příspěvku:Vlak
myšička (Občasný) - 24.1.2001 > Co nechat jenom první čtyři sloky? Myslím, že by to řeklo víc.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter