Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:západ
Kerinka (Občasný) - 4.10.2006 > Ani mně nepřipadá tuctová.
U příspěvku:...za Berenikou
Kerinka (Občasný) - 4.10.2006 >
U příspěvku:Zahrada III
Kerinka (Občasný) - 4.10.2006 > doupovec>  Všechno možné, jenom to rozhodně není šutr (kámen).
U příspěvku:Schovávaná
Kerinka (Občasný) - 29.9.2006 > Zelená v pozadí je moc jedovatá. Jinak.
U příspěvku:Kdesi nahoře
Kerinka (Občasný) - 29.9.2006 >
U příspěvku:Hledač
Kerinka (Občasný) - 29.9.2006 >
U příspěvku:Příšerka 5 - konec
Kerinka (Občasný) - 29.9.2006 >
U příspěvku:Branka
Kerinka (Občasný) - 25.9.2006 > Prokletí> Technika-kvaš. Konkrétně zbytky (okraje) po malování.
U příspěvku:Krajinou ticha
Kerinka (Občasný) - 25.9.2006 >
U příspěvku:*
Kerinka (Občasný) - 25.9.2006 >
U příspěvku:Ve sprše 3x100/70
Kerinka (Občasný) - 25.9.2006 >
U příspěvku:130 8
Kerinka (Občasný) - 25.9.2006 >
U příspěvku:///
Kerinka (Občasný) - 25.9.2006 >
U příspěvku:Příšerka 4
Kerinka (Občasný) - 25.9.2006 >
U příspěvku:Hlavoun
Kerinka (Občasný) - 27.8.2006 > Mishka> 

Aha, tak jsem tu osudnou větu asi nepřesně formulovala. Moje omluva. Nejedná se o techniku, ale o výsledek. Proto to nedorozumění.

Lépe bude asi opravdu používat tisk z koláže, protože můžeš používat i jiné materiály, jak jsem už psala. Ale to je jedno, přece nebudeme svolávat konferenci jako nedávno o planetě Pluto.

Zběhlá a zkušená moc nejsem, ale něco přece vím. Kromě litografie se technicky orientuju skoro ve všech grafických technikách. Litografie je můj prozatím nesplněný sen a asi už zůstane nesplněný.

Pod jiným nickem nepublikuji, ale když mi blbne počítač, používám PC mého přítele, taky totemáka, který mě tu přivedl. Ale každý publikujeme to svoje.

 

U příspěvku:Hlavoun
Kerinka (Občasný) - 27.8.2006 >

To je celé, snad jsem něco nevynechala. Nevím, proč mi to nešlo najednou odeslat, takže promiň za komplikace. K.

P.S. Už se těším na tvůj dnešní příspěvek, ale až večer.

U příspěvku:Hlavoun
Kerinka (Občasný) - 27.8.2006 >

5/3)Osobně zde na totemu nezveřejňuji svoji klasickou grafiku, ve které se dosti orientuju, ale fotografii, ve které stále tápu. A případnou kritiku si přecedím přes mé síto a využiji společného názoru při další tvorbě.

Taky přeji hezký den a navíc hodně chutě a odvahy k další grafické tvorbě. K.

U příspěvku:Hlavoun
Kerinka (Občasný) - 27.8.2006 >

5/2)Není to špatné, že lezeš s kůží na trh. Naopak, tím jen získáš. Zkušenosti i hlavně čas. Ale musíš se naučit přijímat i kritické poznámky. A ze všeho - chvály i kritiky - si vybrat to, co ti vyhovuje. To, že zkoušíš něco nového jen dobré. Jen se podívej na příspěvky některých nových totemáků, kteří zde vystavili své první fotografie, jak to slízli v hodnocení ostatních! Někteří z nich totem rychle opustili, jiní, kteří vydrželi nemilosrdnou kritiku se zlepšili a dále se lepší. Tobě přeji, abys vydržela a dále se zlepšovala. Ale tato tvoje grafika je opravdu na úrovni prvního snímku z fotoaparátu. Včetně radosti z výsledku a rekce na kritiku.

U příspěvku:Hlavoun
Kerinka (Občasný) - 27.8.2006 >

5/1)mě použitá technika vůbec neirituje, to jsem vůbec nepsala, nevím, odkud to máš. Když vyslovím názor, že výsledek je nedobrý, to ještě neznamená, že použitá technika je špatná! Ta bych ti klidně mohla podsouvat, že neuznáváš žádný filtr, když jeho použití u někoho kritizuješ. K takovému překrucování bych se nikdy nesnížila. A na tvé příspěvky budu klikat dál a pokud budou slabé, budu kritizovat, pokud budou dobré, ocením. Plně věřím, že tvé další pokusy budou lepší a lepší.

U příspěvku:Hlavoun
Kerinka (Občasný) - 27.8.2006 > Proto, když znám a sama dělám grafiku, budu se ozývat a kritizovat, aby i klasická grafika měla na totemu nějakou úroveň. Proto moje kritika a stojím si za tím, že tento tvůj příspěvek je na úrovni žáků ZŠ a že děti na ZUŠ dělají¨stejnou technikou daleko lepší věci. Je to tvůj asi první tisk a jsi tím nadšená, to plně chápu, ale jak mi naznačuješ co mám říct - je na prd. (V zájmu kvalitních grafických příspěvků na totemu.)
U příspěvku:Hlavoun
Kerinka (Občasný) - 27.8.2006 >

4) na totemu někteří docela dobře reagují na úroveň jednotlivých fotografií a svými úsudky posouvají úroveň totemu výše, takže se totem nestává uložištěm rodinných fotografíí z oslav, narozenin atd, takový autor zde moc dlouho nevydrží a odchází jinam, kde ho za jeho výtvory pochválí. Něco podobného je například i u počítačové grafiky. Asi proto, že se fotografií i počítačovou grafikou zabývá hodně lidí. Jiná situace je u klasické grafiky, kterou se zde zabývá minimální počet návštěvníků.

U příspěvku:Hlavoun
Kerinka (Občasný) - 27.8.2006 > Mishka> Ne, psala jsem v totemu, ale pro jistotu jsem si ho okopírovala do WORDU, a dobře jsem udělala. Teď ho znovu kopíruju po částech. Třetí bod dokonce nadvakrát. Je to na nervy, ale budu pokračovat.
U příspěvku:Hlavoun
Kerinka (Občasný) - 27.8.2006 >

Myslíš si, že toto vše je méně náročné než, jak píšeš: "musela jsem si ho vymyslet, namalovat, vytvořit "matici", připravit barvy, tisknout... ať už je pro Tebe tato technika podřadná jakkoliv, otázka pár minut to opravdu není." A opakuji znova: tisk z koláže není pro mne podřadná technika a ani jsem to nikdy netvrdila a nepsala, z čehož mě obviňuješ.

U příspěvku:Hlavoun
Kerinka (Občasný) - 27.8.2006 >

3) s tímto bodem ale vůbec nesouhlasím. Nemáš vůbec pravdu! Co to je " zmáčknutí tlačítka spuštění filtru"? Aby to ten ubožák mohl udělat musí napřed sehnat peníze a koupit počítač, monitor a další příslušenství, koupit si grafický program, fotoaparát, skener, naučit se s grafickými programy pracovat, naučit se fotografovat, skenovat, vložit fotografii nebo sken do PC-programu, naučit se jej upravit, naučit se pracovat s internetem, naučit se orientovat v Totemu a po tomto všem si může "dovolit" zmáčknout tlačítko a spuštění filtru.

U příspěvku:Hlavoun
Kerinka (Občasný) - 27.8.2006 > Zase to nejde vložit, ale snažím se.
U příspěvku:Hlavoun
Kerinka (Občasný) - 27.8.2006 >

2) s prvním odstavcem s tebou plně souhlasím, na technice vůbec nezáleží, hlavní je výsledek. Mnohé vynikající kombinované techniky vznikly i použitím triviálních postupů - a diváci jen zírají na výsledek. Já osobně uznávám všechny možné dostupné i nedostupné techniky klasické i novodobé včetně digitálního tisku.

k druhému odstavci - vůbec jsem nenapsala, že technika je podřadná!! Pouze, že výsledek je na úrovni nižší třídy ZŠ - a za tím si plně stojím. Zkus si zajít do kterékoli ZUŠ, kde tuto techniku dělají, ať ti ukáží práce dětí. A porovnej..... Žádné techniky, které se učí na záklní škole nejsou podřadné, to si snad nikdo nemyslí, ani já, nevím, proč mě z toho podezíráš?

U příspěvku:Hlavoun
Kerinka (Občasný) - 27.8.2006 >

Teď to šlo, ale ne po dvou bodech. Musíš to vydržet, bude to po jednotlivých bodech. Nevím, proč to nejde.

1) "lepenkový tisk" - zabývám se mnohými grafickými technikami už léta, ale tento název slyším poprvé, to se přiznávám. Aleš Krejča ve svých Technikách grafického umění (ARTIA 1981) - asi jedna z nejlepších knih u nás o graf. technikách - se o této technice nezmiňuje vůbec, Radim Kuchař v učebnici pro LŠU Kresba, malba, grafika (PSN 1968) tuto techniku uvádí pod názvem "tisk z koláže", který se všeobecně používá. Je to docela logické, protože ke zhotovení matrice vůbec nemusíme použít lepenku, ale různé druhy papírů, kousky látky, provázky atd. Ale to jen tak na okraj, k upřesnění názvu.

U příspěvku:Hlavoun
Kerinka (Občasný) - 27.8.2006 >

Nevím proč, ale totem mi odmítá poslat Ti celou moji odpověď. Snad že je dlouhá?? Nevím. Pod ostatní obrázky mohu připojovat mé dojmy. Zkusím posílat po jednotlivých bodech, snad to půjde.

Ahoj Mishko, tolik vět na můj názor! Díky. Je slušné, abych i já odpověděla podrobně. Četla jsem teď po sobě několikrát svůj názor, ale o tom, že bych uvedla, že tato technika je nějaká podřadná, není ani zmínka, ani si to nemyslím, protože jsem svého času tyto tisky taky tiskla. Tys mi v odpovědi podstrčila názor, který jsem vůbec nevyslovila, a na to obšírně odpovídáš. Tomu ale vůbec nerozumím. Takže k tvým jednotlivým bodům:

U příspěvku:Radosť zo života
Kerinka (Občasný) - 27.8.2006 > Malba zajímavá, pro mne ale dost tmavá. Hodně ruší neořezané okolí, až pak lze hodnotit.
U příspěvku:Kvasikon2
Kerinka (Občasný) - 26.8.2006 >
U příspěvku:Namíchej mi léto
Kerinka (Občasný) - 26.8.2006 > Jako dobrý návrh na potisk igelitového ubrusu do kuchyně.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter