Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Luka
(muž)
Občasný
Na Totemu: 5190x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Neuznalý, zbytečný, nezajímavý a pomíjivý, zkrátka pesimistický ...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Na konci štěstí...
Luka (Občasný) - 25.2.2016 > Klasické, ale hezké...
U příspěvku:Hladit hada bosou nohou II
Luka (Občasný) - 2.10.2007 > g morr> Nemáš zač...
U příspěvku:Inzerát na spolubydlící
Luka (Občasný) - 15.6.2006 > Pěkné, mooc pěkné...
Život si s city občas umí zahrát pořádnou rošádu. Ukládám si.
U příspěvku:Hladit hada bosou nohou II
Luka (Občasný) - 25.4.2006 > Vihar> Protože je to text "děs a běs". Nelíbíl by se. Myslím, že je na něm ještě hodně práce. Takže, až ho krapet předělám, dám tomu lepší šťávu a snad i myšlénku, no to ještě potrvá. Jsou tady hodně nároční čtenáři, takže nechci drásat jejich vkus.
U příspěvku:Konečná
Luka (Občasný) - 22.4.2006 > Chytrému napověz, hloupého trkni. Jako říkanka, protože říkanky pomáhají. Hezky jsi to napsala milá Agátho a myslím, že rozumím, proč sarkastická naivnost tolik čiší z Tvých veršů.
U příspěvku:Kaštan
Luka (Občasný) - 18.4.2006 > Krásné, líbí se mi to.
U příspěvku:Uzavřená, spokojená, zanícená...
Luka (Občasný) - 14.4.2006 > Moje malá Agátko, raději nepřemýšlet tolik o životě, nebo se z toho zblázníme!? Svět i lidé jsou prostě takoví, jací jsou. Všichni mají soucit, jen každý pro něco jiného. Často je prostě lepší se příliš nebabrat ve vlastní nesnesitelné lehkosti bytí, stejně nic nevyřešíme.
Vypiš své pocity, vždy si je ráda přečtu...
U příspěvku:Holubí krev v zelené naději
Luka (Občasný) - 11.4.2006 > Jozífek_a_ryby> Dobrá, omlouvám se. Už publikuji v koši. Trvá mi to dlouho, než mi dojde, že nedostávám ani špatnou kritiku, protože to prostě nestojí za to. No, prostě někdo má dlouhé vedení. Tak promiňte slovutní mistři.
U příspěvku:Holubí krev v zelené naději
Luka (Občasný) - 11.4.2006 > DondedoG> Dobrá, omlouvám se, už je to v koši. Bez obav!
Díky za kritiku, fakt dobrá.
U příspěvku:Holubí krev v zelené naději
Luka (Občasný) - 10.4.2006 > cacao> Moc děkuji za hodnocení. Mělo to znít depresivně, ale ne až příliš. Pokud to tak zní, tak doufám, že jen na okamžik. Doufám, že nemáš zkaženou náladu, to by mě fakt moc mrzelo. Smutky jsou jen chvilková záležitost, brzy odejdou.
U příspěvku:Partie... šachu
Luka (Občasný) - 20.3.2006 > Super... Přesně napsané.
U příspěvku:Aspoň jeden smysl pro nesmysl
Luka (Občasný) - 16.3.2006 > Václav Mráz> Omlouvám se ...
Kritiky si samozřejmě vážím, i když s tak rychlou kritikou po uveřejnění v noci jsem opravdu nepočítala.
Moje chyba, i když za poznámky děkuji.
U příspěvku:Aspoň jeden smysl pro nesmysl
Luka (Občasný) - 16.3.2006 > DondedoG> Popeláři jezdí i večer. Nikde není psáno, že se děj odehrává v ČR.
A moc děkuji ...
U příspěvku:Čekání na Patrika
Luka (Občasný) - 13.3.2006 > Hezké .. :o)
Pěkná slovní zásoba ...
U příspěvku:Pohádka o šípkovém pytlovi
Luka (Občasný) - 13.3.2006 > Agatha> Myslím, že nic horšího, než je šípkový pytel už nepříjde .. to si jsem jista :o)
"Opíječ tchýní" bude ještě prstíčkem hrabat, aby si mohl Tvé verše číst večer před spaním .. :o)
U příspěvku:Pohádka o šípkovém pytlovi
Luka (Občasný) - 13.3.2006 > Agatha> Ale .. "Opíječ tchýní" je tady profláknutý, jako drsný kritik ..
No jasně, žádný umělecký skvost to není .. ale jako vzpomínka, to je přece hezké, ne?
U příspěvku:Pohádka o šípkovém pytlovi
Luka (Občasný) - 12.3.2006 > Tak tuhle od Tebe znám :o)
U příspěvku:pálení čarodějnic
Luka (Občasný) - 11.3.2006 > Nakonec mě povídka dost překvapila.
Nejsem jaksi žádný kritik, ale není to špatně napsané.
Jen, je vcelku náhoda, že jsem to vůbec četla, protože Tvá upoutávka s gramatickými chybkami mě od čtení spíše odrazovala.
No .. já mám v textech také hromadu chyb, takže, nemám co kritizovat. Jen prostě, občas mě něco bije do očí ..
Ale celkově se mě to líbí. Možná bych trošku zapracovala na celkové přehlednosti textu. Pár zřetelnějsích odstavců, aby se to lépe četlo.
Ale nevzdávej to! Patřím mezi ty, co publikuji bláboly a kritika se s nimi také nemazlí, i přesto, zbývá dost času na vzdávání .. :o)
U příspěvku:"Lízinko! Teď bude šlapat po mně…"
Luka (Občasný) - 10.3.2006 > Jen jsem chtěla popsat situaci, o které se běžně nepíše. Takové věci se doopravdy dějí, ale raději se neprezentují. Okolí o nich prostě neví. Takže ... není jak pomoci ...
Nehodnoťte mě z lítosti, nepotřebuji ji! Je to povídka ..!
U příspěvku:"Lízinko! Teď bude šlapat po mně…"
Luka (Občasný) - 10.3.2006 > čtenář> Milá Dii, snažím se tady vystupovat jako Babochlap a Ty mi to hatíš!!! Chlapi tady mají všeobecně shovívavější hodnocení, než ženské, ale i tak ..... děkuji a jistě víš zač ... :o)
U příspěvku:Hladit hada bosou nohou I
Luka (Občasný) - 5.3.2006 > jitřeňák> Chápu, že mé povídky jsou hrůza a běs. Nemám talent to je jasné, jen možná bych uvítal trochu konkrétnější kritiku - myslím, že hodnocení "já jsem nemile překvapen" mně jaksi nic moc nepoví.
Ale i tak děkuji za zprávu.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter