Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Omyl
Gentleman (Občasný) - 12.11.2001 > obsah je perfektní, ale ta forma...
U příspěvku:Omyl
Gentleman (Občasný) - 31.10.2001 > Ty jsi ňáký rychlý, a to jsem zapomněl zaškrtnout, že chci kritiku.
U příspěvku:Portrét_3
Gentleman (Občasný) - 31.10.2001 > Netušil jsem, co se dá o jednom portrétu namluvit duchaplných řečí ...
U příspěvku:Totem podzimní
Gentleman (Občasný) - 31.10.2001 > Je tu ještě někdo, kdo by se rád vyjádřil k problémům s pubertou? Potřebuju poradit...
U příspěvku:SShane stírá rosu na kolejích:)
Gentleman (Občasný) - 2.10.2001 >
U příspěvku:Totem květnový
Gentleman (Občasný) - 29.5.2001 > Madman: zase jsem se něco dověděl, co jsem neznal...
U příspěvku:Totem květnový
Gentleman (Občasný) - 23.5.2001 > Marjánka: houslistovi to vyřídím, byl z toho celý vedle, i když nevím, aby se to nějak nezkomplikovalo jako s tím Italem, jestli jsem správně pochopil ty vazby... :-))
Samildanach: na to že jsou to Moraváci, tak ty Moravské variace se mi líbí ze všech nejmíň, ale Richard je na ně pyšný a nenechá si je vymluvit :-) Jsem (su) Moravák, jednu dobu nás u baru v neděli bylo
!!! - ale hostuju v Praze.
Lili: Myslel jsem, že tam nejsi. Na chatu se míjíme...
All: jo, chodit, než jsem pochopil, že se někam chodí pravidelně, tak byl květen a i když SShane Bártu nesnáší, já tu skvadru z JARu považuju za hudebně vynikající, takže jsem si ten večer nemohl nechat ujít, přestože na ně chodím 2x do měsíce a pžipadám si jako člověk, který si v hodpodě dává po bedlivém prostudování vždycky smažený sýr.
Jenže přichází léto a festivaly po celé republice, takže pokud nebude nějako posezení totemáků mimo třetí týden v měsíci, ozvu se až v září, neb v červnu budu ve Vizovicích na Valašském frgálu a v červenci na Horňáckých slavnostech ve Velké nad Veličkou a v srpnu mám pocit také něco je. Na uvedené akce vás zvu, stojí za to.
U příspěvku:Totem dubnový
Gentleman (Občasný) - 9.5.2001 > Nerad jsem vnesl do vašich myslí antipotleskovou náladu, ale já si opravdu myslím, že jsme upotleskovaní jak to vyžaduje televize ve svých přiblblých soutěžích. Ono se nedá stanovit, jak často a kdy se má tleskat. Potlesk, všimněte si, určuje především recitátor či moderátor tím, jak mluví. Afektovaný přednes potlesk vybudí automaticky.
Opravdu si ale myslím, že po křehkém čtyřverší začít tleskat je nesmysl, protože to nemá čas ve vás doznít, uzrát, zapustit kořínky... Nelze ani říct, kdo chce, ať tleská, kdo nechce, nemusí - reflex je silný a řídký potlesk je horší než žádný.
Takže přednášející by měl být ten, kdo svým přednesem, chováním a celým projevem zařídí, že kultivovaný divák - a to jsme právě my - pochopí, kdy má začít tleskat.
Nakonec na koncertech vážné hudny se také netleská během hraní, na koncertech nevážné se tleská, tam jde ovšem spíše o potlesk z radosti, u poezie naproti tomu jde často o jiné pocity...
Proti kapele jako takové jsem nic neměl, jen to Zuzančino komentování mě rušilo - ale já jsem varoval, že jsem nepřišel v pohodě...
Madmane, to máš docela malou spotřebu: 2 litry na celou republiku...
U příspěvku:Mníšek pod Brdy 1
Gentleman (Občasný) - 9.5.2001 > Moc pěkné, hlavně pro ty, kdo to tam znají. Možná tam ty ostré přechody byly, jak už to tak v lese a při ostrém slunci bývá :-) Pěkný je pohled z opačné strany, přes ten rybníček na onen kostelíček, resp. patrně býval, když ještě to bylo zarostlé a divoké. Když bych našel fotku, kterou jsem kdysi udělal, tak ji zkusím naskenovat.
U příspěvku:Nechci rodit
Gentleman (Občasný) - 25.4.2001 > Markéto, nedočetl jsem tvůj článek do konce. Znám tento styl skoro zpaměti, tak promiň. Jsem jen obyčejné maskulinní prasem jak říká feministka Hauserová, a tak nechápu, proč by ve slovníku mělo být skloňování v pořadí she/he, aby se časoval napřed ženský, a teprve pak mužský rod (ostatně: proč nezačít středním, nebo ještě spravedlivěji - množným číslem?). Pokud chceš, aby Českého lva moderovalI ženy, bude se muset do gramatických pravidel sáhnout mnohem víc.
Jinak pleteš páté přes deváté to, co ti nakukali v příručkách militantní feministky a podivný feminista Vodrážka.
Zkus trochu víc přemýšlet. Až pochopíš, že takový sloup není falický symbol a že jeho tvar nevymysleli muži pro své sexuální potěšení, máš vyhráno.
U příspěvku:BYL JSEM PŘI TOM
Gentleman (Občasný) - 10.4.2001 > Kauliku, tolika zemyšlení si to snad ani nezasloužilo... Proč ve všem něco hledat? Podle toho, co píšeš, se zdáš být nad věcmi "světskými" povznesen - neznáš jména herců, zpěváků ani sportovců (myslíš, že ti, co je znají, se je učí zpaměti z nekritického obdivu?), utrousíš obligátní poznámku, že vědce nikdo nezná, ačkoli jsou také dobří (někteří určitě, ale zákon pyramidy platí i ve vědě). Proč tak zdůrazňuješ, že si jména nepamatuješ - myslíš, že tím jsi snad jiný, patrně lepší než ostatní, kteří si je pamatují? Proč to má být něco negativního - do mozku ti za řivot naapdá tolik pitomostí, ať chceč nebo nechceč, kvůli tomu se nemusíš tohoto světa stranit.
Asi jsem to dost nezdůraznil, ale bylo to moje první udělování a podle všeho i poslední - mel jsem možnost tam jít, tak jsem šel, abych viděl, jaké to je "doopravdy". Nemůžeš všechno poznat na vlastní oči, ani to není nutné (potopení námořní lodi...), ale můžeš si rozhodnout, co poznáš. Nic jiného jsme neudělal, nejsem jako ti, co denně pilně sledují Novu a neustále na ni nadávají, co čtou Blesk a bulvární názory přenášejí do svého vnímání společnosti, aniž by se nad tím vším aspoň jednou zamysleli.
Přijímají a odsuzují, aniž by věděli, co vlastně. Takže žádná karikatura. Prostě jsem tam šel. Ty ne. Kdo z nás je lepší?
U příspěvku:Inverzní výchova
Gentleman (Občasný) - 9.3.2001 >
U příspěvku:Totem únorový
Gentleman (Občasný) - 2.3.2001 > Teda lidi..., že by se k nevinnému subjektivnímu popsání jednoho ne nepříjemného podvečera měla rozvinout taková diskuse, to bych nečekal. Myslím, Petře, že jsi přehnaně asertivní k Duhovi, neznám ho, ale z jeho písemných projevů čiší zapšklost Mirky Spáčilové. To už je mi sympatičtější ten pán, co odešel, protože se mu to nelíbilo a ti dva (tedy ta třetina) - prostě odešli a basta. Duha zůstal a svou nespokojenost povýšil na program.
Děláte to, protože vás to baví, na ocenění a mediální pozornost a účast v talkshow na Nově neaspirujete - berte ohlasy jako takové, ale nenechte se jimi ovlivnit k tomu, abyste měnili něco jenom pro vyhovění kritikům. Pak přijdete o ty ostatní...
Já třeba bych na to pódium nevlez...
U příspěvku:Definice lásky
Gentleman (Občasný) - 27.2.2001 >
U příspěvku:NA VI
Gentleman (Občasný) - 23.2.2001 > Lidi, to je fór, žádná báseň, do Jazzklubu už vůbec ne, seznam je o třídu výš!!!
* * *
Na promoci
v emoci
nebylo mi
pomoci.
Proč tam choděj?
Krávy
z NAVY!
* * *
U příspěvku:Totem únorový
Gentleman (Občasný) - 22.2.2001 > Duho, to nebyla recenze, už jsem to psal minule: přišel jsem, viděl jsem, napsal jsem (pro sebe a svůj "ryze subjektivní" web), nabídl jsem Totemu, ten přijal, uveřejnil. To je vše. Byl jsem podruhé a přijdu zase, i když se mi ne všechno líbí - mně se také zdaleka všechno nepovede. Nemyslím si, na rozdíl od tebe, že se tam někdo chodí "obdivovat".
Market: Kdyby Lada nemohl, já bych ho třeba zastoupil :-)
-JiKo-: promítání by bylo škoda vypustit.
SShane: jo, ve středu, i když si se ohlásil na úterý, ale podle dikce omluvy tlumočené sekretářkou mi bylo jasné, že den stačit nebude :-)
Petr: možná bylo na vině to míchání nonsensové se sensovou, ono by se pak ukázalo, že tí nonsensové je asi moc - nojo, teď jsme všichni chytří... Ale trága to nebyla. Btw: nenechej si vyrážet dech, jsem obyčejný nenápadný posluchač :-)a vepředu jsem byl nerad, příště se zase někam zašiju. Ale ten seznam bych si fakt rád poslechl...

 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter