Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
tomv
(muž)
Občasný
Na Totemu: 4407x
Napsat zprávu

V oblasti fotografické praxe se považuji za začátečníka, ikdyž jistý teoretický základ by byl (studuji filmovou školu). Vážněji jsem se focením začal zabývat asi tak minulou středu :), tedy 12. dubna 2006, když jsem se po letech nadávání na neschopnost filmových i digitálních kompaktů dokopal koupit si konečně zrcadlovku, konkrétně Nikon F65 se základním setovým objektivem Nikkor 28-80/f 3,3-5,6 a teleobjektivem Nikkor 70-300/f 4-5,6. Od té doby jsem přestal chápat, jak se dá fotit s kompaktem :), ikdyž vybavení mé fotobrašny obsahuje i jeden starší Olympus C-50, který používám pro \"dokumentační\" účely (čtěte : na kraviny :)). Aktualizace 18.9.06: Od doby, kdy jsem tohle psal, už uplynul nějaký čas, tak je na čase údaje malinko zaktualizovat. :)Změnila se hlavně používaná technika. Nikona F65 nahradil mnohem schopnější Nikon F80, setový objektiv nahradil Tamron SP 28-75 f/2.8, telezoom Nikkor 70-300 G byl vyměněn za jeho lepší verzi 70-300 D ED a přibyl širokáč Tokina 19-35, který je tedy mezi náma naprosto úžasný. Za ty prachy určitě. :)

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Lenka
tomv (Občasný) - 28.10.2006 > toono> Nevím, kam tím míříš. Tohle není moje fotka.
U příspěvku:Lenka
tomv (Občasný) - 27.10.2006 > xmark> Bokeh je šílený, protože seťák. :)
U příspěvku:Lenka
tomv (Občasný) - 27.10.2006 > xmark> Já to myslel naopak - většina holek tvrdí, že jsou nefotogenický, což je blbost... když je vyfotí někdo, kdo ví, co dělá, tak najednou zjišťujou, že to není tak zlý... :)

Zrovna Lenka se fotí celkem obtížně, ale jak je vidět, taky to jde. :)
U příspěvku:Lenka
tomv (Občasný) - 27.10.2006 > A pak že není fotogenická... :)
U příspěvku:2006-09-25
tomv (Občasný) - 5.10.2006 > zombux> Tak to se ti celkem prodraží... :D
U příspěvku:Macík Ležící spící
tomv (Občasný) - 27.9.2006 > Macíííííííííík!
U příspěvku:130 10
tomv (Občasný) - 27.9.2006 > Další co nemá chybu ! :)
U příspěvku:130 8
tomv (Občasný) - 25.9.2006 >
U příspěvku:úlovek
tomv (Občasný) - 21.9.2006 > xmark> To nevadí, chytrý jsou stejně. :) To je ta Sigma s tím HSM ostřením ? Ta by se mi taky líbila... :)
U příspěvku:úlovek
tomv (Občasný) - 20.9.2006 > Tak tomu hovadu nezávidím. :) Čím je to focený ?
U příspěvku:130 6
tomv (Občasný) - 20.9.2006 >
U příspěvku:Proč?
tomv (Občasný) - 19.9.2006 > Tak tohle už je expozičně mnohem lepší, ale ta hloubka ostrosti je fakt moc velká. To kompletně ostrý pozadí tu fotku silně kazí. Škoda.
U příspěvku:Tichá myšlenka
tomv (Občasný) - 19.9.2006 > Slečna je pěkná, ale chtělo by to menší hloubku ostrosti, aby se to trochu odpíchlo od pozadí a vůbec - to pozadí by to chtělo jiný. Taky by neuškodila trošku jiná expozice - víc kresby do stínů, které tady v podobě černých šatů ztvárňují hlavní motiv. Dál bych pak říznul asi o milimetr levý i pravý okraj, vlevo ti tam leze nějaká cihla (nebo co to je), vpravo zase kus čehosi v horní třetině. Celkově bych dal tak 3,5. Fotka fajn, ale chtěla by ještě doladit.
U příspěvku:Prolog 3
tomv (Občasný) - 14.9.2006 >
U příspěvku:Stairs 4
tomv (Občasný) - 10.9.2006 > :)
U příspěvku:Stairs 2
tomv (Občasný) - 8.9.2006 > Super... já mám závratě, jen to vidím. :)
U příspěvku:hrob
tomv (Občasný) - 4.9.2006 >
U příspěvku:Katka3
tomv (Občasný) - 2.9.2006 > Ne, ty se s tou velikostí fotek prostě nepoučíš... Jako portrét dost hrůza, sorry. Tak pěkně to na první pohled vypadá, ale ty to vždycky zazdíš nějakou pitomostí... Nebo se snažíš být originální ? Mám v tom teď trošku bordel...
U příspěvku:Katka2
tomv (Občasný) - 1.9.2006 > Kompozičně dobrý, Katka pěkná, jen ta hloubka ostrosti by mohla být menší. Za 4, mj. za mrňavej formát. Na diáky se dá sice koukat lupou, ale není to ono.
U příspěvku:Katka
tomv (Občasný) - 1.9.2006 > Bacha na podhled, většinou nabízí pohled do hloubi nosních dírek, což není na obličeji zrovna to nejpřitažlivější. :) Ale jinak pohoda, konečně je Katka vidět. :)
U příspěvku:Katka :)
tomv (Občasný) - 31.8.2006 > Neřež jí furt ty ruce... jinak pohoda :)
U příspěvku:poslední termin pičo!
tomv (Občasný) - 31.8.2006 > Sorry, ale nějak se nemůžu zbavit pocitu, že to je zvěrstvo. :) Ale hodnocení ti kazit nebudu, přeci jenom proti gustu...
U příspěvku:fočus
tomv (Občasný) - 31.8.2006 > Pokud mám hodnotit obsahovou stránku, tedy zachycení akce, tak líbí, ikdyž kompozice mohla být jiná (osobně bych radši na výšku a vyplnit výřez klukem, ale vím, že se to líp říká, než dělá :)). Co se týče technické kvality, tak tam už to taková sláva není. Vadí mi moc velká hloubka ostrosti, díky které je ta fotka strašně plochá, postrádající jakoukoliv hloubku. Další věc - když už se snažíš o černobílou fotku z digitálu, tak se nauč používat Channel Mixer ve Photoshopu, pomocí čehož se dají nasimulovat různé barevné filtry, což je pro ČB fotografii věc celkem zásadní. Pouhá desaturace totiž udělá fotky šedivé a bez kontrastu, přesně, jako je tahle... Za momentku dávám 4. :)
U příspěvku:Poviem ti to bez slov
tomv (Občasný) - 30.8.2006 > Zajímavej nápad, líbí. :)
U příspěvku:Bodkovaná Katka K.
tomv (Občasný) - 30.8.2006 > Portrét v pohodě, až na tu useklou ruku...
U příspěvku:....
tomv (Občasný) - 25.8.2006 > Je to celkem dobrá fotka, až na pár nedostatků. Hlídej si kraje obrazu - v místech, kde ti do levého okraje zabíhá ta trubka ti nad i pod ní leze do obrazu celkem nespecifikovanej bordel, to by mělo jít při zpracování fotky pryč (aspoň ořezem). A asi bych volil jinou kompozici, protože komín je dobrej, trubky taky, ale ty vrata se mi tam nelíbí...
U příspěvku:Submarine
tomv (Občasný) - 22.8.2006 > rulez ! :)
U příspěvku:1
tomv (Občasný) - 22.8.2006 > pusto z hlavy> Doplňková barva k zelené... :)
U příspěvku:1
tomv (Občasný) - 20.8.2006 > Posun barevné škály je pravda pěkná funkce většiny editorů obrázků, ale tady fakt nefunguje... Původní verze (-180°) je mnohem lepší.
U příspěvku:oko
tomv (Občasný) - 20.8.2006 > Mnohem lepší, než ten ošklivej odraz by bylo nasvícení světlem stejné barvy, pak by to vypadalo fajn...
U příspěvku:Skoro neviditelní jezdci...
tomv (Občasný) - 16.8.2006 > zvirze> Otázka je, jestli mu ty tři minuty dá ten digitál...
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter