Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Repotáž ze soutěže lodních modelářů Velké Přítočno 2012.
Jok_er (Občasný) - 21.3.2013 > superfly> A kvůli tomuhle mě taháš z postele? No dobrá, uznávám, že Cyberianovo zachmuřené mladé čelo a rozhalená hruď nastavená šípům maloměšťácké zaprděnosti zdejších sračkařů skutečně JE drobátko k pousmání... Byť jeho rozhořčení a nejsvětějším úmyslům zcela věřím. Sadáfův výrok, který se jistě zapíše do učebnic žurnalistiky, neboť dal vzniknout novému druhu novináře, je samozřejmě pitomý... ale to jsou jeho komentáře prakticky neustále. A na fotografiích nahoře může být snad zajímavý jen neskutečný a vpravdě bezbřehý nedostatek invence, vzdělání, talentu a vkusu. To ovšem není k pousmání. To skutečně JE pobuřující. Ale že by to nějak výrazně vybočovalo z mantinelů které si všechny ty jaxxany, sadafové, světlonošky, ladové 34 a další packalové vystavěli kolem své politovny? Ani mi nepřijde čéče...
U příspěvku:Petře, koupíme si koťátko?
Jok_er (Občasný) - 27.7.2011 > sempull a cyberian: hele, kocourci, teď mi to došlo, proč jeden bod? kolik jste viděli lepších portrétů sáblíkové, hu? :-)
U příspěvku:Petře, koupíme si koťátko?
Jok_er (Občasný) - 27.7.2011 > sempull tampush> no potěškoště... :-))
U příspěvku:Petře, koupíme si koťátko?
Jok_er (Občasný) - 27.7.2011 > sempull tampush> že seš to ty, zkusím se po nějakém poohlédnout...
U příspěvku:Petře, koupíme si koťátko?
Jok_er (Občasný) - 27.7.2011 > huwik> checht, tak to potom splnilo účel... :-)
U příspěvku:Podlahovka
Jok_er (Občasný) - 13.5.2010 > alternick se hlásí... :-)
U příspěvku:Luxusní Nudle
Jok_er (Občasný) - 23.2.2010 >
U příspěvku:třetí poslední anděl 105/177
Jok_er (Občasný) - 12.2.2010 >
U příspěvku:Šťastné a veselé
Jok_er (Občasný) - 26.12.2009 > nápodobně! :-)
U příspěvku:barca turisticky treees
Jok_er (Občasný) - 4.10.2009 > u třetí mi chybí člověk částečně vykukující z pravého dolního rohu a čtvrtá není tak dobrá jako zbylé /moc zmatek/... ale stejně je to na zdejší poměry velmi osvěžující...
U příspěvku:Dopapáno jest /z cyklu Oslavnosti/
Jok_er (Občasný) - 30.9.2009 > sempull tampush> vypadá? kurňa vona je... to je ten největší mazel pod sluncem!!! už jsem měl tu čest a dokonce skvěle fotí, ty výstupy, když se převedou dobře do bw, vypadaj fakt jako z leicy!!! akorát ta cena poněkud kalí mé téměř nekonečné nadšení... a že by mi jí koupil zaměstnavatel, o tom dost silně pochybuju... :-)) jo a to méně podstatné: dvouosmičkové nikkory, 17-35, 28-70 a 80-200mm...
U příspěvku:Čekání na tátu
Jok_er (Občasný) - 16.9.2009 > wandalka> no bať! :-)
U příspěvku:patolog 100/70
Jok_er (Občasný) - 19.11.2008 > a ještě plác...
U příspěvku:LÁSKA 2x100/100
Jok_er (Občasný) - 19.11.2008 > plác!
U příspěvku:Kutná Hora 17.X.2008
Jok_er (Občasný) - 18.10.2008 > Klára Černá> ta nálepka by byla to nejmenší... Česká republiko, bacha! :-)
U příspěvku:kolín-praha 15.25
Jok_er (Občasný) - 18.10.2008 > šedé> kdeže, voni si prostě jen tak aranžijou...
U příspěvku:kolín-praha 15.25
Jok_er (Občasný) - 27.7.2008 > hloupy ivan, Leonardo> :-)) ještě je tam první a druhá, snažte se trochu!
U příspěvku:kolín-praha 15.25
Jok_er (Občasný) - 27.7.2008 > krispinaa> no to sem dopad... :-)) ale jeden rozdíl... a docela zásadní... bych tu viděl /teda viděl bych jich víc, ale čert to vem/... tohle je dokument, nikoliv naaranžované scénky... .-)
U příspěvku:kolín-praha 15.25
Jok_er (Občasný) - 25.7.2008 > krispinaa> umělce jo? proboha, které? :-))
U příspěvku:Šoupačky 2x200/160
Jok_er (Občasný) - 1.5.2008 > Luk Malér> jo, asi se některej čtvrtek domluvíme a trošku mu je votřískáme... :-))
U příspěvku:Nosegrap
Jok_er (Občasný) - 18.4.2008 > Never_> pracuj, střádej, kup si! :-)
U příspěvku:Nosegrap
Jok_er (Občasný) - 16.4.2008 > Never_> pracuj, střádej, kup si... při tomhle fotografování ho potřebuješ skoro furt... :-)
U příspěvku:Nosegrap
Jok_er (Občasný) - 13.4.2008 > i když to nemám moc rád, tady by se hodně šiknul externí blesk...
U příspěvku:Šoupačky 2x200/160
Jok_er (Občasný) - 13.4.2008 > no, konečně sis ty dveře natřel... teď ještě vymalovat a byt bude jako klícka... :-)
U příspěvku:půlmaratón /praha 29.III.08/
Jok_er (Občasný) - 31.3.2008 > krispinaa> děkuji, aspoň někdo! :-)
U příspěvku:půlmaratón /praha 29.III.08/
Jok_er (Občasný) - 31.3.2008 > Luk Malér> laso??? viděls ty cvoky někdy běžet v reálu??? vždyť by mě uvláčeli!:-))

tempo který oni držej okolo patnáctýho kilometru vydrží normální smrtelník tak půl kiláku... :-)
U příspěvku:půlmaratón /praha 29.III.08/
Jok_er (Občasný) - 30.3.2008 > žádnej velkej árt> jo a navíc dostali padáka, potřebuju lidi se zápalem pro věc... tohle je prkotina, ale dovedeš si představit spolupráci na náročnějších scénách? taková dopravní nehoda s tragickým koncem, pád letadla, požár obchoďáku... moderní zpravodajství vyžaduje oběti... a modely se najednou začnou cukat! škandál!
U příspěvku:půlmaratón /praha 29.III.08/
Jok_er (Občasný) - 29.3.2008 > žádnej velkej árt> to máš těžký, sem ho chtěl požádat aby uhnul... jenže ten dán začal frflat, že to na jedný noze už nevydrží a pani spěchala do fitka... tak sem to musel nechat tak...
U příspěvku:půlmaratón /praha 29.III.08/
Jok_er (Občasný) - 29.3.2008 > mrtvýmouchám> sorry, z keňanů jsem viděl jenom záda a to pouze na startu... holt už nejsem nejrychlejší... ale specielně kvůli tobě potrénuju a příští rok je předběhnu a vyfotim taky! :-P
U příspěvku:Jezírka (Snowdonia, Wales)
Jok_er (Občasný) - 31.1.2008 > bataka> rozumím, to je škoda, místa jsou to nádherná...
U příspěvku:Jezírka (Snowdonia, Wales)
Jok_er (Občasný) - 29.1.2008 > bataka> to by bylo to nejmenší, ale technikou myslím i kompozici, výběr stanoviště, práci se světlem... ovšem netuším, jak si tam byl dlouho... třeba to jinak nešlo...
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter