Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Jahudkka
(žena)
Občasný
Na Totemu: 150x
Napsat zprávu

Jsem úspěchaná, milující,bláznivka,přirozená...Mám ráda společnost,lidi, pro které není životní náplní škodit.Miluji vše dobře napsané, přírodu, jízdu na motorce atd atd.Chci zde dávat v šanc svá dílka i si čís,co jste stvořili :-).

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Sekretářka
Jahudkka (Občasný) - 7.6.2006 > noa> Jaj to jsem viděla, ale to bylo fakt zvláští-ujeté :-).Tohle mne jen napadlo, když se dcera mého přítele vrátila z pohovorů na místo sekretářky...což je k smíchu i pláči zároveň.
U příspěvku:Umění žít
Jahudkka (Občasný) - 7.6.2006 > army of me> Ahoj můj oblíbený kritiku, už se nechci s tebou dohadovat ve zlém. Beru tvůj názor..jen, že nevím proč s tímto tématem opatrně, je to tak vychází to zevnitř a vždy vím o čem píši a nevím proč byc to upravovala do jemných řečiček.A nezlob se že taky reaguji, není to myšleno tak, že nesnesu Tvou kritiku,ale nebojím se ti jako možná jiní říct, že si třeba myslím, že si hraješ na velkého intelektuála, který umí a ví vše nejlépe.Kvůli tobě sem dám opět ty "sračky" jak jsi psal, možná píšu prostince a jak to vychazí ze srdce, ale třeba i někdo jiný má raději upřímnost a ne sebrané ověnčené výrazy. Už se těším jak mi napíšeš - hrůza, děs, do průvanu se radši pověs. :O)
U příspěvku:Láska na třetí
Jahudkka (Občasný) - 7.6.2006 > Ok...bohužel se mi potvrdilo, že jak není něco o skřítcích andělech, nebo sebevraždě a depresi,tak je to zlé.Ne, já se nerozčiluji,jen mne mrzí,že se tak sprostě vyjadřujete.Nejsem z Prahy ani z vesnice a slovo penis je normálně používané, chápu, že erotická povídka zde asi nanašla své místo.Omlouvám se, že jsem to sem vůbec dala, měla jsem napsat jak je tenhle svět strááášnej a bylo by to ok a to i kdybych to psala jak 13letý rozháraný človíček. Jinak díky za váš názor a těším se až něco napíšete - povídka,příběh a výborně napsané...já jsem to neuváděla jako nej dílo roku, ale jen jako oddychovku.
U příspěvku:Láska na třetí
Jahudkka (Občasný) - 6.6.2006 > army of me - není to nic jiného než erotická povídka,mým zdravým přátelům se líbila,na nic jiného si tato povídka nehraje...chápu, že někdo má problémy se slovem penis protože zná pouze jeden název svého přirození a toto označení je pro něj k smíchu.Až napíšeš něco co dokáže potěšit alespoň pár lidí a naladit je tak si můžem popovídat.Díky a měj se hezky.
U příspěvku:Takový normální den
Jahudkka (Občasný) - 6.6.2006 > Mě se to opět zamlouvá, píšeš přirozeně, ne rádoby intelektuálsky...je to jednoduše fajn oddychové počtení....ty špendlíkové hlavičky viz. jak byl zfetovaný jsou též v pořádku...je to správně, ne jak to tam kdosi kritizoval. Akorát se mi zdá tvůj hrdina nějak zvláštně hodný, neznám moc otrlých feťáků, kteří se ani neotočí při výbuchu auta s lidma, ale doma si nechají kotě na jednu noc - na stálo. Ale to je fuk, třeba je tvůj hrdina výjimkou...hlavně, že je to čtivé a zábavné.Ahoj.
U příspěvku:Sanitka
Jahudkka (Občasný) - 6.6.2006 > Omlouvám se nebyla jsem přihlášená...jsem ten otazník, cha...
U příspěvku:Umění žít
Jahudkka (Občasný) - 6.6.2006 > Seregil> Klišé je pro mne kdyby ji odnesla- "temná křídla z hlubin zla" jak se někdy "velmi" umělecky píše..takhle prostě ta holka zemřela což je fakt a ne klišé. Ale jinak moc děkuji za kritiky :-).
U příspěvku:Sami
Jahudkka (Občasný) - 5.6.2006 > Líbí se mi to, sic to nalaďuje na prazvláštní náladu...nejde tady přiliš dílka zařaďit, tak snad odpustí čtenáři zařazení(Jonas), není to důležité jako počtení samo.
U příspěvku:Podzim: Kavárenská variace
Jahudkka (Občasný) - 5.6.2006 > Nejsem žádná intelektuálka,abych mohla profesionálně hodnotit,ale báseň se mi velmi líbí, však také "žízeň" mám.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter