Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Májová mányje
Ógyst Pisoár (Občasný) - 5.6.2007 > celulosa> 

Děkuju ti Kateřino za obhajobu mýho "díla", velmi si toho cením, ale už se holky nehádejte a zasmějte se mi u mýhoposledního příspěvku. Cynicky bych prosil!

 

U příspěvku:Potvora
Ógyst Pisoár (Občasný) - 5.6.2007 > Prokletí> No nemejou, ale trubky majou.

Jsem myslel, že se zeptáš, jak tam ty kroužky navlíkali.
U příspěvku:IRON RETARD
Ógyst Pisoár (Občasný) - 5.6.2007 > Prokletí> Tak do toho nešlápni.
U příspěvku:Neworkoholik
Ógyst Pisoár (Občasný) - 5.6.2007 > stanislav> Přesně tak. Já ho propaguju kudy ležím.


U příspěvku:Potvora
Ógyst Pisoár (Občasný) - 4.6.2007 > Prokletí> Taky to neni tyč na záclony, ale vodovodní trubka ty vobejdo kolemjdoucí.
U příspěvku:Dnešní dovolená
Ógyst Pisoár (Občasný) - 4.6.2007 > Prokletí> A ted tu naší, neworkoholickou.

Když máš ruce zkřivlééé
máš dát cihlu k cihlééé
máš postavit zééééď
ser na to hned téééď

U příspěvku:IRON RETARD
Ógyst Pisoár (Občasný) - 4.6.2007 > Prokletí> Aby dopadl jako ten v knihovně?
U příspěvku:IRON RETARD
Ógyst Pisoár (Občasný) - 4.6.2007 > Karhaj(Sinner)> Ještě mám rozpracovanou jednu s rýmem aaaaa, ale vzhledem k datu už jí nedokončím, tak aspon skicu



řka je něco jako vraviac nebo hovoriac (doufám, že jsem to nezblb). Asi jsem to měl dát takhle "Ilja Muromec" do uvozovek.

A mrmly asi taky občas taháš z paty, myslím, ehm. Nebo kemry, nebo chrchly. Tak nějak.
U příspěvku:Dnešní dovolená
Ógyst Pisoár (Občasný) - 4.6.2007 > Prokletí> Tak dej cihlu k cihle, těsto do lavóru?
U příspěvku:Blbůstky různé vodové
Ógyst Pisoár (Občasný) - 4.6.2007 > Jsi velmi plodná autorka. Mohli byste se dát dokupy s Glumigem.
U příspěvku:Potvora
Ógyst Pisoár (Občasný) - 4.6.2007 > Karhaj(Sinner)> 

 Z tebe by mohl být detektiv.

 

Ta další ilustráseň už je krásně kýčovitě barevná, to už asi nebude úplně tvoje gusto, tak jsem rád, že aspon tady jsi našel trochu té temnoty a depresivní nálady. Kdybych byl neskromný tak prohlásím, že je to až taková lynchovina.

 

A čí je to otvor si nechámpro sebe, at je tam taky nějaký ten předmět spekulace

U příspěvku:Neworkoholik
Ógyst Pisoár (Občasný) - 3.6.2007 > Antinua4> Já si zas cením, čeho ty si ceníš.
U příspěvku:Potápěč a chobotnička
Ógyst Pisoár (Občasný) - 3.6.2007 >

Koukám, že ten potápěč je dost sadista.

U příspěvku:Dnešní dovolená
Ógyst Pisoár (Občasný) - 3.6.2007 > caesarborgia> Déčkům rozumím, udělil jsi mi ho sice dost originálně, ale beru. Spamování jsem nerozumněl nikdy.
U příspěvku:Dnešní dovolená
Ógyst Pisoár (Občasný) - 3.6.2007 > Karhaj(Sinner)> 

Nebudu vyvádět, neboj. 

Rozbor jsinapsal skoro na úrovni Jitřeňáka a to je co říct. On by to asi vzal víc psychoanallízově nebo jak se topíše, ale dobrá kritika. Jen si snad mohl zmínit, žr na čtvrtém obrázku stojí komín přesně tam, kde stát má.

U příspěvku:Potvora
Ógyst Pisoár (Občasný) - 3.6.2007 > Správně je asi seshora, ale mně to tam pasuje takhle.
U příspěvku:červená, černá a bílá...5x100/70
Ógyst Pisoár (Občasný) - 1.6.2007 > Prokletí> 

Cítím se dotčen! Mému talentu spřecenikdo nevyrovná!

U příspěvku:Neworkoholik
Ógyst Pisoár (Občasný) - 1.6.2007 > Prokletí> 

No možná slabý, ale ze života. Reál kurva Madrid né.

 

To je zajímavý, že když tu dám něco s velkou výpovědní hodnotou, tak to moc neuspěje. I když tady je to celkem pochopitelný a moc se tomu nedivím, jsme národ pracovitý, národ dříčů a neworkoholismus je naší povaze naprosto cizí. Ale aspon jsi mohl ocenit moji improvizaci, když mi došla malta.

 

Ono i třeba mému nejlepšímu dílu se nedostalo takového ocenění, jaké si svým společenským významem žádá. A to jsem při jeho tvorbě ze sebe vydal úplně všechno.
U příspěvku:Neworkoholik
Ógyst Pisoár (Občasný) - 1.6.2007 > Estel> Mají tuhý maso nebo je považuješ za nefachčenka? Nebo jsi xenofob?
U příspěvku:Soutěž s.r.v.o
Ógyst Pisoár (Občasný) - 1.6.2007 > RD> A tak to jo, já myslel, že to měl být naprosto bezcharakterní útok na mou osobu. Důtku stahuju. Ale stejně ti moc nevěřím.
U příspěvku:Perníková chaloupka - druhý díl
Ógyst Pisoár (Občasný) - 1.6.2007 > stanislav> Dobrý arzenál.
U příspěvku:Postřižiny
Ógyst Pisoár (Občasný) - 1.6.2007 > Eleana> Lupino Lane.
U příspěvku:Face eclipse
Ógyst Pisoár (Občasný) - 30.5.2007 > Prokletí> Anebo ke kemru, patu bych měl.
U příspěvku:Postřižiny
Ógyst Pisoár (Občasný) - 30.5.2007 > Orion, Laurin & Klement, Jawa, tak načem to ten Francin vlastně jezdil?
U příspěvku:Májová mányje
Ógyst Pisoár (Občasný) - 30.5.2007 > Janele z Liků> Sto nesto, na cynickém smíchu trvám. Jak velký budu nebožtík, nevím, já se po smrti ještě neměřil.
U příspěvku:Kokotina
Ógyst Pisoár (Občasný) - 30.5.2007 > nečekaná> Na téma tajuplný jsem napsal knihu, ale protože jsem zjistil, že už takovou má jakýsi Verne, tak jsem jí přepsal a přejmenoval. A tohle bude na obálce až vyjde.
U příspěvku:Soutěž s.r.v.o
Ógyst Pisoár (Občasný) - 30.5.2007 >

Tipy jsou to pěkný, a všechny mají něco do sebe (kromě škodolibosti Doupovce), nejblíž je asi Estel. Původně se to jmenovalo Othello a Desdemona jedou na výlet, ale pak jsem to změnil na Othello na výletě, připadá mi to tak víc mačo. Akorát jsem v podnapilosti spletl to s těma cenama. Je to naopak než jsem napsal. Takže si Estel ted může v klidu vybrat u kterého mého díla udělí full. Jó to víš holka, ručení velmi omezený.

 

Doupovcovi uděluju anticenu v podobě důtky nejen za zlomyslnost, ale i za nerealizovatelné představy.

U příspěvku:Perníková chaloupka - druhý díl
Ógyst Pisoár (Občasný) - 29.5.2007 > Tvůj syn je univerzální talent! Jak je na toms hudbou?
U příspěvku:bídná deprese
Ógyst Pisoár (Občasný) - 29.5.2007 > Výborná kresba.
U příspěvku:Abstrakce
Ógyst Pisoár (Občasný) - 29.5.2007 > Výborně,i ten fakáč dole co vypadájako hřebík. 
U příspěvku:Konec času
Ógyst Pisoár (Občasný) - 29.5.2007 > Fajn
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter