Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Pohádka o dvou neznámých
O.T.A.A (Občasný) - 12.3.2010 > Hyacint> Povědomí o politickém dění je třeba vkládat i do budoucí generace :)))))) Ale ne... tresty mají být jiné... Třeba úsměv a vysvětlení :)
U příspěvku:Včelka...
O.T.A.A (Občasný) - 8.3.2010 > au :)
U příspěvku:Bleška a její pleška
O.T.A.A (Občasný) - 17.7.2009 > Janele z Liků> Tak to jsi šla jistě do preventivní akce - do dredů :))))
U příspěvku:H1N1 No tááák! Václave!
O.T.A.A (Občasný) - 6.5.2009 > petr.ix> :) Myslím, že to dlouhodobě vadí řadě lidí. (A jistými tahy to skutečně přehánějí) Ale těžko soudit... (často máme jako koně zakryté periferní vidění, abychom se nesplašili) třeba je intence něčemu pomoct až přehnaně vysoká a naši lídři tak jdou "přes mrtvoly"... v ideologickém slovasmyslu. Nicméně současná trojkoalice před zhroucením a naše "předsednictví" v EU je kuriozita první třídy. Jestli je v Mexiku restaurace Mexiko? Silně pochybuji. Musel by ji tam zprovoznit agilní Čech, aby v názvu bylo K :)
U příspěvku:Šokující objev!
O.T.A.A (Občasný) - 2.3.2009 > Soutěžící> Výborné dotazy :) Ale stejně se dají položit otázky - jak je možné, že člověk porodil psa? Co je to Ústav pro odhalování organizovaných zvířecin? Není poněkud ireálné, že by byl v šachtě? Vždyť je tam všechno tak nestabilní... Nemáte pocit, že je to jedna velká blbost a ptát se proč... proto :) Prostě na tyto - řekněme sekundární věci - jste si v podstatě odpověděla sama :) I pohled na "povídku" má být do široka otevřený :) Když člověk někde něco najít chce, tak to najde. V tom je obrovské kouzlo interpretace.:) A kritiky :) Bude někdy nějaká soutěž - najdi sto nedostatků v např. čtyřech strofách?:) Kuřata koupím :) Ale budou asi made in Ostrava, takže za kvalitu neručím :)))
U příspěvku:Sériová monogamie
O.T.A.A (Občasný) - 27.1.2009 > Milenec je muž, který je tak nový v mém životě, že na něj v noci svítím očima jako na terarijního plaza v akváriu.
Ale celé je to výborné. Ach, s posledním déčkem srdce krvácí. :) A zase se jeho činnost obnovuje, když ví,za co se dává. :)
U příspěvku:Jak měla Evoluce dovolenou
O.T.A.A (Občasný) - 9.1.2009 > čtenář> Až takové trauma jsem způsobila?... Z přemýšlení...:)
U příspěvku:Jak měla Evoluce dovolenou
O.T.A.A (Občasný) - 12.7.2007 > Luk Malér> Děkuji:)
U příspěvku:Jak měla Evoluce dovolenou
O.T.A.A (Občasný) - 12.7.2007 > Arid> Teď si nejsem zcela jistá, kolik je ve tvém komentáři ironie... :)
U příspěvku: JEN NĚKDY A JINDY ...
O.T.A.A (Občasný) - 12.7.2007 > Interesting... Nice...
U příspěvku:vajglonoš
O.T.A.A (Občasný) - 9.7.2007 > Luxus:))))) To by bylo skvělé, kdyby člověka posloucha
l a byl o devatenáct cigaret silnější:)))))
U příspěvku:Cestou II.
O.T.A.A (Občasný) - 29.4.2007 > Máš skvělý styl!!! Hlavně u přírody a zvířat.
U příspěvku:cypriotique
O.T.A.A (Občasný) - 19.10.2006 > doupovec> :)´))))))))))))))
U příspěvku:Maska
O.T.A.A (Občasný) - 29.8.2006 >
U příspěvku:Tančící mrtvola
O.T.A.A (Občasný) - 28.8.2006 > moyri> Díky:)
U příspěvku:to chce klid!
O.T.A.A (Občasný) - 27.8.2006 > Na pejsky jsem úplně úchylná:) Škoda, že nejsou uříznuty obě packy a nejde vidět více plot a hrb chudáčka uzamčeného.:) (Hm, ale jinak souhlasím s zombuxem)4-5
U příspěvku:velká cena kolína
O.T.A.A (Občasný) - 27.8.2006 > Tomu říkám "Ve správný čas - ve správné hlíně.":)))
U příspěvku:Zfetovaný sen
O.T.A.A (Občasný) - 16.7.2006 > back> Kdyby šlo o želvu obalenou slizem, tak to snad ani nemůže být žádné utrpení. Ba naopak.:)
U příspěvku:Zfetovaný sen
O.T.A.A (Občasný) - 16.7.2006 > Václav Mráz> Děkuji. Toho si vážím!
U příspěvku:Zfetovaný sen
O.T.A.A (Občasný) - 30.6.2006 > Quotidiana> Hm, mně hodili hned k oknu, takže mi svítí většinou přímo do obličeje a nic nejde vidět:)
U příspěvku:Zfetovaný sen
O.T.A.A (Občasný) - 29.6.2006 > Quotidiana> A jak by měly být okraje? Může to být tak, jak to je?:) Já mám oči snad ještě slabší než slabé, tak možná proto jsem volila viditelnější barvy:) Při čtení jsou pro mě takovým energit drinkem na probrání:)
U příspěvku:Feminis
O.T.A.A (Občasný) - 28.6.2006 > volod> Souhlasím. A pokud má, tak ji absolutně nevidím:)
U příspěvku:Zfetovaný sen
O.T.A.A (Občasný) - 28.6.2006 > stanislav> Děkuji!
U příspěvku:Zfetovaný sen
O.T.A.A (Občasný) - 28.6.2006 > Quotidiana> :)Upřímně - nechtěla jsem vás trápit příliš dlouhou záležitostí. Přece jen si říkám, že internet je internet a ani dnes není nejlevnější. Pětistovka je pořád pětistovka - jen ty věci jsou pořád nějak dražší. Ten závěr mohl být klidně pěti stránkový, ale dotkněme se srdce a zeptejme se ho - opravdu bys četlo dalších x str.navíc?:)A ještě - závěr je takovým shrnutím. A kdyby to bylo pouze shrnutí mého mládí, tak musím říci, že bylo ještě urychlenější.:)
U příspěvku:Domečky
O.T.A.A (Občasný) - 27.6.2006 > Všechny tři eska:) jsou superrr!!! Ten závěr mě na pár vteřin rozesmutnil - nostalgie na dávného přítele
U příspěvku:Lety časem
O.T.A.A (Občasný) - 27.6.2006 > Uf. To by se mi dřív zamotala propiska mezi žíly, než bych něco takového nakreslila.)
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter