Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Mima

Občasný
Na Totemu: 174477x
Napsat zprávu

Pokus o komunikaci v oblasti, která mne zajímá.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku: Dvě hory,-
Mima (Občasný) - 26.9.2016 > Li-po> ..jj, tak tak :-).....
U příspěvku:Amancord
Mima (Občasný) - 25.9.2016 > Mi63rek> já to věděla:-)..., a dobré je název opravit pro další návštěvníky
U příspěvku:Amancord
Mima (Občasný) - 24.9.2016 > ... je ten název ( inspirativní zdroj ) správně ?....
U příspěvku: Dvě hory,-
Mima (Občasný) - 24.9.2016 > ... brzy se obě asi nenávratně potopí....
U příspěvku:Autorské čtení povídek v podkroví pražské Jindřišské věže, beseda o Filipínech
Mima (Občasný) - 24.9.2016 >
U příspěvku: Láska až za hrob ,-
Mima (Občasný) - 24.9.2016 > ...jako jeden skutečný příběh z doby velmi temné, a vůbec ne přímo dávné... Život si s námi někdy zahrává, a my si zahráváme nebezpečně s ním...
U příspěvku: Kytice,-
Mima (Občasný) - 6.9.2016 >
U příspěvku: V parku,-
Mima (Občasný) - 26.8.2016 > ...P.S. ..., ty mobily mě úplně dostaly... :D ...
U příspěvku: V parku,-
Mima (Občasný) - 26.8.2016 > ... "na písečku" ...také rozmilé a vtipné :-).., hodí se do dua s "Domečkem", velmi by jim slušelo být někde pohromadě v hodně blízkém sousedství ....
U příspěvku:Domeček,-
Mima (Občasný) - 25.8.2016 > ..."domov" také může někdy být jen malé divadlo, a velké pro okolí.... Tu variantu ale ihned zavrhuji, na to je obrázek hodně přesvědčivý...:-)...
U příspěvku:Domeček,-
Mima (Občasný) - 23.8.2016 > ...krásné:-)..., loutkové divadlo, dětské publikum se účastní aktivně představení...,Dobro vítězí nad Zlem, které je také v zákulisí někde přítomno... ukládám si
U příspěvku:Daniel
Mima (Občasný) - 17.8.2016 > ... osvěživé, čisté ..., jen obličej ne úplně zdařilý ...
U příspěvku:caj
Mima (Občasný) - 17.8.2016 >
U příspěvku:portret neznameho...
Mima (Občasný) - 17.8.2016 > ... fajn svěží malba..., připomíná mi Petra Nováka ...
U příspěvku:Indiánská madona s čertem
Mima (Občasný) - 17.8.2016 > ... technicky a kompozičně ano, významově něco jako čert s indiánskou madonou..., no,... Peklo i Ráj ve Věčných lovištích i v Krajině stínů ..., pod Nebeskou branou ....
U příspěvku:2x Koště,-
Mima (Občasný) - 17.8.2016 > ... "neúplná inverze", "nové koště dobře mete", i si ponechává volný prostor pro "vedlejší účinky" a jejich odvolání či dočasně výhodný odklon ...:-D...
U příspěvku: Portrét,-
Mima (Občasný) - 10.8.2016 > ... zuří, zahlcen informacemi a měnícími se trendy marně hledá svůj styl...
U příspěvku: Meditace,-
Mima (Občasný) - 10.8.2016 > ... "naskočil" mi ihned vězeň, který se ve "volných chvílích" pilně začal věnovat péči o hlubší ponor do svých spirituálních zmatků ...
U příspěvku: Krajina
Mima (Občasný) - 5.8.2016 > ... Li-po by měl radost...
U příspěvku: Krajina
Mima (Občasný) - 5.8.2016 > Mima> ... taková meditativní pouť mnoha lidem prospěje, nejlépe o samotě a s naprostým soustředěním se při každém kroku na vlastní fyzické, hlavně nejvnitřnější duševní prožitky, které se transformují na docílené duchovní poznatky o sobě samém... Jenže ne každý najde tu odvahu včas :-(..., tak jen aspoň "paběrkuje" v poznatcích jiných, což není také k zahození :-)...
U příspěvku: Krajina
Mima (Občasný) - 4.8.2016 > ...tam bych se nechtěla ztratit..., ještěže lze míjet poutníky, také zvědavé vidět, co je někde tam dál..., jako relax jsou takové cesty jedny z nejúčinnějších..
U příspěvku:návštěva
Mima (Občasný) - 4.8.2016 > ... to má grády!..., téma rezonuje s provedením, prima
U příspěvku:Kytice s dýní
Mima (Občasný) - 4.8.2016 > ...tento způsob akvarelu je mi hodně blízký, místy stylem trochu hraničící s jinými technikami, malováno svižně a s uvolněnou radostí... Snad jen předkresbu ( nebo dokresbu) nemám příliš v oblibě, někdy může úplně zbytečně svazovat autora, který má na víc :-).. Dýně je super, a kontrast s tmavými místy na váze pomůže obojímu vyniknout...
U příspěvku:nádraží
Mima (Občasný) - 2.8.2016 > .... moc líbí, a je dobře, že zde opět publikujete :-)
U příspěvku: Krajinou,-
Mima (Občasný) - 2.8.2016 > ... skvělé !!!..., emočně velmi silné, komentáře netřeba, ostatně slova by se těžko hledala, ukládám si též ...:-)...
U příspěvku:byla to naše země ale lhala nám
Mima (Občasný) - 2.8.2016 > .. prima, jako vždy, i v barevné verzi Vaše obrazy promlouvají o složitostech života bez příkras ...
U příspěvku: Prostor,-
Mima (Občasný) - 2.8.2016 > Li-po11> ...jo, lyrika je to správné slovo :-)..., a ukládám si, jako velmi úsporné vyjádření něčeho příjemného, včetně tajemství, které náladu díky imaginaci určitě jen podpoří...:-)..
U příspěvku: Krajina,-
Mima (Občasný) - 2.8.2016 > Li-po11> ...také by se to mohlo nazvat alternativně "Z bláta do louže", ale nechci kazit den, takže tentokrát varianta pozitivní převážila, asi díky příjemné skladbě barev, a o rodině je to určitě :-)...
U příspěvku: Sopka,-
Mima (Občasný) - 2.8.2016 > Li-po11> ...:-).., bylo by mi ctí !..., asi by bylo potřeba komentář trochu očesat od případně zbytečných slov, ale to je na Vás, a děkuji za pochvalu, potěšila...:-)
U příspěvku: Dobrý den,!-
Mima (Občasný) - 1.8.2016 > Ještě není všem hodinám včera, dnes, zítra,...., ani zítra.... konec :-D..., bleděmodrý pruh funguje často zásadně, jen pozvednout na moment 1 článek žaluzie, a člověka to zneklidní až k nechtěné aktivitě :-D..., když je venku tak krásnej den !!!... :-)... Jediné nebezpečí tkví v tom, že ten krásnej den se úplně nepovede, i když se snaží, ale s tím se samozřejmě počítá, a body se schovaj propříště :-D...
U příspěvku: Prostor,-
Mima (Občasný) - 1.8.2016 > .. bílá plocha rafinovaně vyvolává dojem prostoru nejvíce, ale bez okolního by se jí to určitě tolik nedařilo... :-)... Připomíná mi to ledovou plochu pro rozjezd krasobruslařů, a to uprostřed může být třeba překvapení pro závěrečnou exhibici..., nebo sklenka s koňakem, nebo lanovka sjezdovky na konci sezóny...:-)Hlavně se ta bílá plocha nezaobírá jen prostorem nad, ale i prostorem pod ní. Njo, stejně to není "komplet", nebyla ještě řeč o Časech ....:-D...
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter