Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:let jinam
Frost (Občasný) - 31.8.2007 > nohome> Ty ještě NEMÁŠ led ku?!! Já jsem zrovna nedávno jednu viděl:o). A zrovna dneska mě kolegyně dala jednu svojí led ku.
U příspěvku:rituály
Frost (Občasný) - 12.6.2007 > Úplně vidím jak maj nastřižený ty trubky od kyslíku, aby tam mohli vrazit toho špeka.... Ty jo a ještě s kyslíkem to by musela být palba...
U příspěvku:Vážka
Frost (Občasný) - 5.6.2007 > Jejda má trochu zmuchlaný očíčko.
U příspěvku:Na lovu
Frost (Občasný) - 7.5.2007 > nohome> Sorry ale včera jsem měl ošetřenou chron. pulpitis tj. zánět zubních kořenů. Nějak to nejde umrtvit dokud je nevytrhnou. A povím ti snad radši ať m někdo něco píchá do pr..ele. Jako každý šáhnutí na te nerv to byl zážitek doporučuju.
U příspěvku:Let jen tak
Frost (Občasný) - 29.4.2007 > nohome> No právě ne že bych byl nějaká zrůda, ale pohled na pěkně
odpálenej sidewinder (nevím jak se to píše přesně). jenže z toho soudku jsem nic nenašel.
U příspěvku:Let jen tak
Frost (Občasný) - 29.4.2007 > trošku zanikají křídla? třeba aero v půlobratu nebo tak? A jedna osobní nehrál MIcrosoft flight simulator 2002? Viděl jsem to za 150 a nevím jestli do toho mám jít.
U příspěvku:sny o segmentech
Frost (Občasný) - 29.4.2007 > nohome> Tak to jo ale uvědomuješ si, že v tom tvým snu není trup. Celej ten drak je tvořen křídlama a ocasní plochou. Trup zajišťuje resp. spojení s ocasní plochu zajišťuje tělo aviatika. A jsme zas u toho jestli břišní a zádové svaly dokáží udržet působení sil? Nevím jestli mi rozumíš, ale páteř se dokáže ohýbat, tak nedokáže zajistit dostatečnou tuhost trupu:o). I sny můžeš zdokonalovat!!! Samozřejmě všechny projekty MASO již vytvářím jako papírový model a celou přípravu beru vážně....
U příspěvku:v poli
Frost (Občasný) - 28.4.2007 > romim> Nejsem solventní. Vlastním Olympus E-500 a nakupovat pro toho mazlíka je docela složitý.
U příspěvku:krvava snidane
Frost (Občasný) - 28.4.2007 > dlouho jsem přemýšlel, kterej filmovej výjev mi to připomíná (hlásil se kill bil, ale to nee), ale nakonec je to Kruh (ale ten japonskej). Jako kdybych se díval na tu ženskou z video pásky. Docela mě to znepokojuje rozhodně doma bych takovou psychedelickou věc mít nechtěl. Hned na první pohled je v tom ten neklid. Psychietrovi bych to bejt tebou neukazoval. Za tu náladu 5 pane
U příspěvku:sny o segmentech
Frost (Občasný) - 28.4.2007 > Pic bral jsi někdy v úvahu jak by to muselo bejt zpřevodovaný, aby jsi mohl letět a mávat. Jestli to dobře chápu tak budeš plácat rukama a poletíš? Jenže musíš mít dostatek síly, aby jsi to utáh a ještě byl schopnej letět.
U příspěvku:sousedův skleník
Frost (Občasný) - 17.4.2007 > šedivec> No viď a jeden by neřekl, že je to západ slunce.
U příspěvku:Gail, 2007
Frost (Občasný) - 14.4.2007 > jooo pěknej kontrast světlé tváře a kolejiště.
U příspěvku:Jarní rapsodie
Frost (Občasný) - 10.4.2007 > Pane pane pane jo
U příspěvku:Sny
Frost (Občasný) - 10.4.2007 > nohome> jeeejda no byl taky pěknej. nejvíc byla ivana když k nám chodila rozespalá od malý.:o)
U příspěvku:Sny
Frost (Občasný) - 8.4.2007 > No ty kr@vo já jsem toho včera u Gia trochu víc stahal a vypil, ale ty jsi vizionář:o)
U příspěvku:benzin a hero
Frost (Občasný) - 27.3.2007 > nohome> Na čem ty zhulenci brázdí nebe? Když jsem viděl ten název myslel jsem, že kluci budou střílet do tankovacího letadla. To by v reálu musel bejt docela vostrej ohňostroj.
U příspěvku:benzin a hero
Frost (Občasný) - 25.3.2007 > renonc ono se to vlastně jmenuje benzín a heroin tak to asi nebude kokain.
U příspěvku:benzin a hero
Frost (Občasný) - 25.3.2007 > Jestli je hero od heroinu? Tak bych vidět pokračování, protože si vždycky vzpomenu na ženu pana Walace z pulp fiction. Heh dobrá představa jak mu v tom nebeským fáru vráží tu injection do sérdce:o).
U příspěvku:Kočičí nálada 2
Frost (Občasný) - 21.3.2007 > nohome> Joo viděl jsem a pak mě pobavilo čínské nadšení a nácvik útoku. Fakt hustý jsou ty koně s plynovejma maskama...
U příspěvku:Svatý Racek
Frost (Občasný) - 20.3.2007 > Upoutávka na skvělej pub v Hamburku. Nejlepší pajzl v okolí. Víš co plno námořníků s pruhovaným tričkem a levný kurvy.
U příspěvku:Kočičí nálada 2
Frost (Občasný) - 20.3.2007 > Pic hele proč je to ve tmě? Já si představuju atomovej výbuch světlej, protože při takovém množství energie musí uniknout plno světla? Je pravda, že jsem nuclear weapon and co. nikdy neviděl, a kdybych ho viděl tak to povím:o) jak to je.
U příspěvku:Sovovy mlyny
Frost (Občasný) - 20.3.2007 > S širokým ohniskem na dlouhej čas by ten pád byl celkem efktní. Červená tmítající se čára, pak by to mohl být experiment.
U příspěvku:Zrůda
Frost (Občasný) - 13.2.2007 > nohome> Hmm to se tam zajdu podívat. Docela bych si zahrál nějakou simulaci. Dík za typ.
U příspěvku:Zrůda
Frost (Občasný) - 12.2.2007 > PS: v čem to kreslíš? nebo sosáš obrázky z nějaký gamesy?
U příspěvku:Zrůda
Frost (Občasný) - 12.2.2007 > No úplně to vidím a šňupou to tou trubkou vod přívodu kyslíku. Nebo vychytávka votočit to kokpitem dolů a dělat tu lajničku na tom skle a pak to sjíždět.
U příspěvku:Vábení
Frost (Občasný) - 12.2.2007 > nohome> Kafíčko, krabička s kreslením, krabička s hulením... Joj no pěhný jen tak dál. Mě se ty tvoje červeno bílý černý celkem líbí...
U příspěvku:Když nemusím do háku...
Frost (Občasný) - 12.2.2007 > Daree> Já se to snažil ořezat, ale tak nějak jsem to pak nechal.
U příspěvku:Když nemusím do háku...
Frost (Občasný) - 12.2.2007 > sea> Jo je.
U příspěvku:Vábení
Frost (Občasný) - 11.2.2007 > ta pravá ruka je taková dlouhá. mám jednu ruku dlo...
U příspěvku:nálada
Frost (Občasný) - 11.2.2007 > doupovec> Dobrá nemusel jsem být v práci.
U příspěvku:Smysl onanie
Frost (Občasný) - 31.1.2007 > Zas mu ten let příjemně uteče...
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter