Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Mlha
Kulisek () - 25.5.2001 > Pěkná básnička.
U příspěvku:Pohádka
Kulisek () - 25.5.2001 > Ten pohádkový motiv je dobrý nápad. Rozhodně se tu objevilo zase něco nového. Je to moc pěkná básnička.
U příspěvku:proč je internet jako penis?
Kulisek () - 22.5.2001 > Dobrej vtip.
U příspěvku:Pohlazení
Kulisek () - 22.5.2001 > Pěkná básnička.
U příspěvku:Zpověď jaru
Kulisek () - 21.5.2001 > Pěkná básnička, opravdu jarní.
U příspěvku:Každý den
Kulisek () - 21.5.2001 > Pěkná básnička, líbí se mi. Připomíná léto a všechno, co k němu patří.
U příspěvku:Lhář
Kulisek () - 21.5.2001 > Je to smutná, ale krásná báseň. Potkat takového člověka není zrovna příjemné. Každému proto přeji potkat lhářů co nejméně. A tobě ještě přeji, ať ti psaní vydrží.
U příspěvku:Samota
Kulisek () - 10.5.2001 > Pěkná báseň. Líbí se mi.
U příspěvku:Květiny
Kulisek () - 10.5.2001 > Pěkný obraz. Působí něžně a příjemně pohladí duši.
U příspěvku:Hvězdou byl
Kulisek () - 10.5.2001 > Moc krásná básnička. Patří k tvým nejlepším. Jana
U příspěvku:Pocity
Kulisek () - 3.5.2001 > Pěkná básnička, jen v poslední sloce zahalená-bezohledná se mi moc nerýmuje. Jinak má báseň myšlenku a to se cení.
U příspěvku:Sobectví
Kulisek () - 3.5.2001 > Pěkná a povedená básnička. Líbí se mi!
U příspěvku:Vilnosti princezen
Kulisek () - 3.5.2001 > Pěkná básnička, nejen jako z pohádky, ale i ze života. Moc se mi líbí.
U příspěvku:Chudobky
Kulisek () - 3.5.2001 > Krásná básnička, jen tak dál!
U příspěvku:Jak jsem potkal protinožce
Kulisek () - 20.4.2001 > Je to moc krásná básnička. Moc se mi líbí. Souhlasím s baabem v tom, že báseň neaspiruje na veršovou dokonalost, a proto je dokonalá.
U příspěvku:Ulice 1.května
Kulisek () - 19.4.2001 > Skvělá fotka.
U příspěvku:Poustevník
Kulisek () - 19.4.2001 > Ahoj Marti, moc pěkná básnička.
U příspěvku:Tři minuty po lásce
Kulisek () - 18.4.2001 > Moc pěkná básnička. Líbí se mi, nic bych neškrtala. Jen nevím, jestli nemá být Po koberci. Nebo spíš Na koberci.? To jsem nepochopila.
U příspěvku:Poprvé
Kulisek () - 18.4.2001 > Je to moc krásná básnička a moc smutná. O tom, jak přichází lhostejnost...
U příspěvku:Dary z nebes
Kulisek () - 4.4.2001 > Je to moc pěkná básnička. Ahoj Jana
U příspěvku:Obecný souhrn historie
Kulisek () - 5.3.2001 > Tento nápad je bezva a souhlasím s ním, protože si myslím, že v tomto časopise zcela chybí rubrika zabyvající se dějinami, jestliže opominu filozofii a religionalistiku. Proto tento podnět velmi vítám. Nechápu, proč motor mouth nazývá fakta teoretizováním. Dějiny umění lze ukázat na konkrétních případech a jistě není na škodu se seznámit nejen s tvorbou současných malířu, ale i těch minulých. Proč tedy nepsat i o umění např. středověkého malířství, když ho navštěvujeme běžně v galeriích? Nelze přijímat pouze současnost a nepsat o minulosti, která naši současnost vlastně zapříčinila. Proto mi názor ze 14.2. připadá veskrze neopodstatněný.
U příspěvku:Jan Werich
Kulisek () - 30.11.2000 > Je to moc pěkný citát.
U příspěvku:Dary
Kulisek () - 30.11.2000 > To je pravda. Ten, kdo přijme dar, se k něčemu zavazuje. A to vůči dárci. Přinejmenším k tomu, že mu bude pozitivně nakloněn.
U příspěvku:kdo ví
Kulisek () - 30.11.2000 > Shakespeare byl nepochybně moudrý člověk. Je pravda, že nikdo není bez chyby. Pěkný citát.
U příspěvku:Naše lékárna
Kulisek () - 30.11.2000 > Ahoj Martine, tvoje básnička se mi líbí. Působí jako obrana před každodenním shonem. Doufám, že budeš psát takové pěkné básničky i nadále.
U příspěvku:Kvetou lekníny
Kulisek () - 5.8.2000 > Je to moc krasna basnicka. Romanticka a krasne se cte. Presne takova pro moji dusi.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter