Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Ondrušek
(muž)
Občasný
Na Totemu: 4808x
Napsat zprávu

Kreslím pouze tužkou. Uvítám jakékoli názory a připomínky.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:29
Ondrušek (Občasný) - 19.8.2007 > T24> ...je to záznam toho, co mě v danou chvíli bolelo:)
Proto i ty pilule kolem, hned jak sem je vysadil, udělalo se mi líp, udělat to dřív, tak sem bez obrázku:)))
U příspěvku:28
Ondrušek (Občasný) - 18.8.2007 > JaroslavR> nemůžou bejt všichni dokonalý, to by pak byl svět hodně nudný místo:))
U příspěvku:28
Ondrušek (Občasný) - 18.7.2007 > celulosa> asi moh... ...kdy máš čas?
U příspěvku:28
Ondrušek (Občasný) - 17.7.2007 > caesarborgia> nn a když, tak jen malinko :)
U příspěvku:27
Ondrušek (Občasný) - 15.6.2007 > Karhaj(Sinner)> stíny sou světlý, protože sem si hrál s tim, aby byly dvoubarevný(jako podložka)...
Dík:)
U příspěvku:25/26
Ondrušek (Občasný) - 11.6.2007 > caesarborgia> :)))

Zkus víc číst a míň rejpat, je to totiž dělaný pro někoho;)
Ale ten Banderas, to je na rámeček:))
U příspěvku:25/26
Ondrušek (Občasný) - 6.6.2007 > Mima> :)))
A skara, tak to já se příště budu víc hlídat, abych "neodlechčil" přes míru.
Za body dík, ale víc si vážim toho názoru;)
U příspěvku:25/26
Ondrušek (Občasný) - 6.6.2007 > Skafloc> No... ...to je způsobený tim, že sem chtěl, aby se koukal na klobouk:) To byl taky hovadskej nápad:)))
U příspěvku:25/26
Ondrušek (Občasný) - 6.6.2007 > surma> ééé... ...myslel sem, že je dost zjevný, že koně nejsou a nebudou můj šálek čaje:(

Neřek sem, že chci a neřek sem, že budu.
U příspěvku:25/26
Ondrušek (Občasný) - 5.6.2007 > Skafloc> Jo to jo... ...ten první se nepočítá, je tam jen pro srovnání, zadupal bych ho do země,ale už ho nemám:))

Právě kvůli očím sem toho koně pak stočil na bok. Když problém nejde vyřešit, vyhni se mu! :)))
Dík
U příspěvku:25/26
Ondrušek (Občasný) - 5.6.2007 > Estel> No a to má pružinu i místo břicha, ale to je špatně vidět:(
To pro případ, že by spadnul na prdel! To ho pak taky odpéruje:)))
U příspěvku:25/26
Ondrušek (Občasný) - 5.6.2007 > Estel> :))
Nechápu "jak" to ten týpek může mít snažší, ale prej existujou věci, který je lepší nevědět :))

Ten druhej, to je zajímavej podnět.... Musim si někde obstarat růžovou pastelku;)
U příspěvku:25/26
Ondrušek (Občasný) - 5.6.2007 > Prokletí> Na ohradu sem němel čas:)))
U horního koně se zdržim komentáře, je to taková pakárna, že se ještě teď směju, když se na to koukám:
"Bože! Co to sakra je:)))"
U příspěvku:25/26
Ondrušek (Občasný) - 5.6.2007 > Karhaj(Sinner)> Ten první je bez debat úplně pitomej!:)
Je tam jen pro srovnání...
U příspěvku:23
Ondrušek (Občasný) - 4.6.2007 > bída> No, je to hnědá rudka(pozadí) a černá grafitová tužka...
...je to skoro stejný jenom tvrdší a vcelku líp se mi s tim pracuje... Takže jinak řečeno, vůbec nevim o čem mluvim:)))
U příspěvku:24
Ondrušek (Občasný) - 14.5.2007 > miwwi> :)))
Když najdu nůžky, třeba z něj dokážu udělat i kalhoty!
:)
U příspěvku:23
Ondrušek (Občasný) - 14.5.2007 > Prokletí> :)))
Já tam měl skřipce a pak už se mi nechtělo:))
U příspěvku:24
Ondrušek (Občasný) - 10.5.2007 > st4nley> k tomu mi pomoh ten krám dole, to je taková vychytávka, co se trefí za tebe...
U příspěvku:24
Ondrušek (Občasný) - 9.5.2007 > :))) a další do košíku!
Tohle je rychlovka extra pro "Caesara", slibuju, že příště přijdu s něčim lepším! ;)
U příspěvku:23
Ondrušek (Občasný) - 8.5.2007 > caesarborgia> jj:))
přesně tam!
U příspěvku:23
Ondrušek (Občasný) - 7.5.2007 > Je to sice takový dětsky naivní, ale "veselý"... :))
U příspěvku:22
Ondrušek (Občasný) - 2.5.2007 > caesarborgia> Sice to neni otázka k tématu, ale budiž...

Asi proto, že sem svůj největší kritik a jakmile s něčim skončim, už na tom jen hledám chyby. Až se mi to pak zhnusí natolik, že někdy nepřežije ani originál:)

Smazal bych je, ale pak by to číslování ztratilo smysl...

...tak aspoň, že mám ten koš:))
U příspěvku:22
Ondrušek (Občasný) - 2.5.2007 > Prokletí> :)) No, ta panenka taky nevypadá moc živě, tak se to aspoň doplňuje:)
U příspěvku:22
Ondrušek (Občasný) - 2.5.2007 > čtenář> :)
Já si teď ani nejsem jistej, jestli tam nějaká zem je(nebo měla bejt)...

Kde přitmavit?
U příspěvku:22
Ondrušek (Občasný) - 27.4.2007 > No, je to jen taková blbinka... ...já jí řikám "procházka", slyšel sem i jiný názvy, ale ty nejdou publikovat:)))
U příspěvku:21
Ondrušek (Občasný) - 23.4.2007 > Prokletí> :)))

taky je to jen "blbůstka"
U příspěvku:21
Ondrušek (Občasný) - 23.4.2007 > caesarborgia> ...dík:)
o obsah vážně nešlo...
U příspěvku:20
Ondrušek (Občasný) - 25.3.2007 > bída> "hnusnej"... ...to se mi líbí:))
U příspěvku:19
Ondrušek (Občasný) - 25.3.2007 > bída> Tak to sem rád, lepší než slzu v oku:)))
Dík
U příspěvku:20
Ondrušek (Občasný) - 22.3.2007 > Karhaj(Sinner)> Tohohle si teda vážim moooc! Díky
U příspěvku:20
Ondrušek (Občasný) - 22.3.2007 > Dani> ...odporně... to je krásná reakce, ani sem už nedoufal, že se něčeho podobnýho dočkám. Vždycky sem chtěl vzbudit "čmáranicí" odpor! Díky moc;)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter