Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 11.5.
Svatava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:podujatá
Šumař (Občasný) - 27.10.2006 > Unseene, tohle moc čpí konstruktem. Láme se to a škobrtá na jazyku.:)
U příspěvku:Kdo zhasíná svíce?
Šumař (Občasný) - 24.10.2006 > miroslawek> Poslouchej, to, že jsi tu dlouho, neospravedlňuje tvůj uštěpačný tón, pane.

Kam bys to tedy zařadil ty? Nic lepšího jsem tu nenašel. Ostatně samo označení Klasické verše evokuje něco, co tu nikdo nepíše.

Aspoň doufám.
U příspěvku:Z léta bab
Šumař (Občasný) - 24.10.2006 > Ale no taaak. Rozhodně nejsem křikloun po boření forem, ale mám dojem, že to příliš přeháníš (včetně té poznámky o brusičích).

Něco nového a ještě s důrazem... Můj ty Tondo kolenatej! To jsem chtěl stvořit naposledy někdy v osmnácti. No dobře, ve dvaceti. Shodl bych se spíš na tom, že jsem stvořil něco. Kulhá tomu forma, což si směle omluvím prvním veršem. Než co jiného, je to imprese. Upřímná. Jediné, co po ní chci, je, aby přiblížila to, co jsem viděl, jiným lidem. Podle hodnocení před tebou, se to docela povedlo. A to je všechno, co jsem chtěl. Zachytit ten okamžik pro ostatní. Není nový, vidělo to tisíce lidí přede mnou. Ale aspoň pro mě to za zaznamenání stálo.

Jsem tu nový, a tak se ptám - přivedeno ad absurdum - to mám opravdu zase počítat každou slabiku? Chápu, že tě to může iritovat, ale i nerytmus může být rytmem. Neříkám že zde je to ideální (opravdu jde spíš o nedbalost než o cokoli jiného), ale může.

Asi se budeme há... tedy disputovat dál, což? Snesu to. Nemám s tím problém, jen nemám rád extremisty všeho směru. Já jsem jen Šumař. Hraju a zpívám na nárožích, ne v Rudolfinu... Nebo jsme sakra v Rudolfinu???
U příspěvku:Z léta bab
Šumař (Občasný) - 24.10.2006 > Jeden z důvodů je i ten, že jsem ještě nestihl pochytit, jak je to tu rozdělené. Je to nehorázná spleť.
U příspěvku:Z léta bab
Šumař (Občasný) - 24.10.2006 > miroslawek> Děkuji za opáčko z teorie verše, ale nejsem z fakulty natolik dlouho, abych to stihnul zapomenout.

Počítání slabik je citát z korespondence týkající se Nezvala, tohle mám dojem napsala jeho maminka, když se jí nelíbilo, že je pořád zavřený ve svém pokoji. Bral jsem jej za na tolik známý, že jsem to nijak nevypichoval.:))

Nedopadlo to s ním špatně, pokud jsi s to akceptovat jeho tvorbu po roce čtyřicet. Za všechno jmenujme třeba Jana ve smutku, který je důkazem toho, kam až může zajít dobrý básník, když potřebuje, aby se mu to rýmovalo a odpovídaly mu stopy.

Ale zpět k mojí básni - ano, nepovažuji ji za nějak výjimečně povedenou co se formy týče. Souhlasím. Šlo by to napsat jinak, lépe, ale raději napíšu něco nového. Nejsem typ brusiče.
U příspěvku:Z léta bab
Šumař (Občasný) - 24.10.2006 > miroslawek> V každém případě děkuji za rozbor rytmu. Jen jsi nejsem jist, budu-li si z toho chtít vzít nějaké poučení.

Pravda, Nezval také počítal slabiky jako divý... Jenže... jak to dopadlo.

Ale opravdu si toho cením, nikdy jsem neměl náladu stopovat vlastní básně.
U příspěvku:Mořská mrcha a první tříšť
Šumař (Občasný) - 23.10.2006 > moyri> Některé se nehodí.:)
U příspěvku:Mořská mrcha a první tříšť
Šumař (Občasný) - 23.10.2006 > moyri> Je jich jen 14 a určitě sem nedám všechny. Bez obav.:)
U příspěvku:Dvojitá okna
Šumař (Občasný) - 23.10.2006 > Čéče, hezká momentka, pavouk je super, ale nějak to neleze přes rty. Je to takové o-o-o-o-opatrné.:)
U příspěvku:Průzkum
Šumař (Občasný) - 23.10.2006 > JiKo> Hele, tebe si pamatuju z Písmáka.:)
U příspěvku:Mořská mrcha a první tříšť
Šumař (Občasný) - 23.10.2006 > Natasha_> Určitě se tu toho objeví víc, také to plánuju na čtení.

Navíc miluju seriály. Jsi napnutá?:))
U příspěvku:Silueta neřesti
Šumař (Občasný) - 22.10.2006 > Jak bych to tak popsal... Asi jako když se moje babička, prostá venkovská žena, rozhodla, že udělá nějaké vznešené jméno. Použila vznešené ingredence i název a snažila se o netradiční úpravu.

Jenže to mělo obyčejnou
trpkou příchuť.
U příspěvku:Z léta bab
Šumař (Občasný) - 22.10.2006 > ariel> Ale co je to dneska vlastně spomtánní?:) Pokud působí jako konstrukt, je to horší...
U příspěvku:Červencem
Šumař (Občasný) - 26.9.2006 > Ženy teď chodí s nahými břichy
Jako na porážku

Jak bych je viděl, ó Natasho. Hezké to je celé a celé je to ty.:)
U příspěvku:52%
Šumař (Občasný) - 26.9.2006 > Ahoj, včera jsme spolu mluvili na čtení. Tohle rozhodně nejsou kusy, které bych dal do Básně týdně, ale texty jsem včera slyšel, že ano?

Jen k té seismologiceké - je až příliš logická. Vyumělkovanost bych tomu řekl. Zbytečně moc toho je a ztrácí to přehlednost, ač je z téhle sady nejlepší.:)
U příspěvku:Kdo zhasíná svíce?
Šumař (Občasný) - 26.9.2006 > Hm, jojo, pracuju na sobě.:)
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter