Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Výchova dívek v Holandsku
Oviovi (Občasný) - 26.4.2007 > A navíc je to jediný obrázek,kde autor sám sebe namaloval.Tedy v originále.Je vidět v tom malém zrcátku na zdi
U příspěvku:Bezinspirace
Oviovi (Občasný) - 3.2.2007 >

I když nemám teďkon vůbec  čas,na tohle si čas vždycky udělám.Blahopřejou

U příspěvku:Kuře
Oviovi (Občasný) - 9.1.2007 > Jo,je to kuře.Navíc jo ještě vopálené,asi vod moře,protože se nestydí sedět modelem,nebude asi z vesnice,ale asi z města a nesedí na louce,ale určitě ve stavení.Jo,to sem patří:-)
U příspěvku:Visuální destrukce
Oviovi (Občasný) - 8.1.2007 >
U příspěvku:Open
Oviovi (Občasný) - 7.1.2007 >
U příspěvku:Hory,doly a málem černý les,olej,plátno 60 na 55 cm
Oviovi (Občasný) - 6.1.2007 > caesarborgia> Už pevně visí,mimo mou ruku ale na velmi přátelské stěně.Takže není čeho litovat:-)Dík.
U příspěvku:Schody u řeky,vodovky,pastelky,skicák
Oviovi (Občasný) - 5.1.2007 > Mishela> ....a to je ta chyby.V žádném případě nemuchlat,ale nechat oschnout,dát do šuplíku a až po čase získáš od toho odstup,tak zhodnotit a můžeš pokračovat s tím,že si ponecháš zisky předešlé a vyhneš se omylům minulým :-)
U příspěvku:Řeka,vodovky,pastelky,skicák
Oviovi (Občasný) - 5.1.2007 > Prokletí> Ale uděláš.To,že to s nima neumím ,to ještě nic neznamená.Ale začali mě zajímat,tak si zakoupím akvarel a až bude trochu víc času.....zaútočím:-)
U příspěvku:Schody u řeky,vodovky,pastelky,skicák
Oviovi (Občasný) - 5.1.2007 > caesarborgia> Musím tě taky pochválit.Tvoji kritiku beru a to i tehdy ,když mě trochu setřeš.Ale většinou mi vlíváš něco dobrého do žil:-).Dík.
U příspěvku:jejen
Oviovi (Občasný) - 4.1.2007 >
U příspěvku:jejen
Oviovi (Občasný) - 4.1.2007 >
U příspěvku:Ztroskotanec,člověk z moře
Oviovi (Občasný) - 4.1.2007 >
U příspěvku:zatisi 3
Oviovi (Občasný) - 3.1.2007 > Barevně zajímavý a i problém s drapérií,přestože není úplně vyřešen je taky zajímavý.A v tom formátu to může být ještě o něco zajímavější....a navíc je zajímavý,že je to v tempeře :-)
U příspěvku:Tao čaj
Oviovi (Občasný) - 2.1.2007 > Ty mě zkoušíš:-)To ,jak jsem minule napsal,že by pro mě bylo zajímavější,kdyby mnich odešel,zanechajíc za sebou opuštěnou konvičku se šálkem ještě neznamenalo,že mám něco proti mnichovi.Rozhodně jsem nechtěl se mnicha dotknout a už vůbec ne ho rozstřílet v čajovně:-( Ale když si poodstoupím,nebo přivřu oči,tak dobrý.Jenom s tou modrou ,ta mi dělá problém.
U příspěvku:Vomi - autoportrét
Oviovi (Občasný) - 2.1.2007 >
U příspěvku:Hezký nový rok
Oviovi (Občasný) - 2.1.2007 > Prokletí> Jo,kde je obrázku konec,to fakt už nevím ani já,ale moře šumí,Oviovi to slyší a tak i tento rok budou další a další moře ať z paměti,jako představa,nebo vzpomínka na moře,nebo přímo vod moře i s nafoukaným pískem,prostě moře.......budou! :-)
U příspěvku:Dvě loďky,vodovky skicák
Oviovi (Občasný) - 1.1.2007 > Prokletí> To jsem si půjčil od jedné holčičky z 1.G její školní barvičky a pastelky..... za bombón :-),Chtěl jsem si v rychlosti ověřit,co se s tim motivem dá udělat,olej se stejným motivem přijde zítra
U příspěvku:Porod,akryl,plátno,asi 50 na 60 cm
Oviovi (Občasný) - 30.12.2006 > Prokletí> Naopak,už to má dávno vyvěšený.Porod jak má být.Rodička si čte časopis,sestřička míchá kafíčko k dortíčku připravenému na stole a jen tak jakoby mimochodem se narodilo,nadlehčováno balonky,miminko.....prostě porod,jak má a může,nebudu jmenovat, u Dr.Saši Bartáka být :-)
U příspěvku:Kopie počtvrté
Oviovi (Občasný) - 29.12.2006 > Na kopii je to náhodou dobrý.
U příspěvku:Holčička
Oviovi (Občasný) - 28.12.2006 > Možná trochu více vymodelovat tu hlavičku,třebe si i vymýšlet,zvolit si ,odkud půjde světlo a pak v portrétu vytvořit logické části světla a stínu.Takhle vypadá trochu ušmudlaně.Navíc u dítěte jsou "nejdůležitější" hlavně velké oči,malý nos,kulatá hlavička a rozhodně žádné vrásky atd.Spíš to očesat,lepší něco vynechat,zas tak moc to nepropracovávat .Zkus se podívat na J.Čapka.A pusa je taky trochu ,vypadá spíše jako...jiný,dospělejší orgán :-)Ale jinak dobrý a další bude určitě ještě lepší.
U příspěvku:akt
Oviovi (Občasný) - 25.12.2006 > Podle mě si nikdy nelehne podél mě:-)
U příspěvku:dnešní
Oviovi (Občasný) - 23.12.2006 > Předpokládám,že je to baličák .... že je to velký ....no a navíc je to čím dál lepší:-)
U příspěvku:Charlegoldeneiffelgate 103/58
Oviovi (Občasný) - 23.12.2006 > No výborný.Řekl bych,že se jedná o frontální útok jak ze strany abstrakce ,tak ze strany reálu a toto vítězné tažení dopadlo fakt dobře.Blahopřeju!
U příspěvku:Fluidum
Oviovi (Občasný) - 18.12.2006 > Jindro?že jsi byla na výstavě Lovci mamutů v Národním muzeu a koukala přes to neprůstřelný sklo na tu Věstonickou ?:-)
U příspěvku:Schý/íza
Oviovi (Občasný) - 18.12.2006 > Nevím,jestli je dobrý mít schízu,ale obrázek je dobrej...
U příspěvku:Kmen
Oviovi (Občasný) - 17.12.2006 >
U příspěvku:Zátoka s loďkou,olej,plátno,60 na 80 cm
Oviovi (Občasný) - 17.12.2006 > caesarborgia> Jo pánové a dámo,zítra ráno fakt odjíždím a až do 23.se bude ze mě kouřit,to jak budu pracovat a to jenom proto,abych nemusel pracovat hned vod začátku roku a mohl se v lednu trochu povalovat.Tak se s váma prozatím loučím,přeju hezké Svátky vánoční a kdybych to náhodou nesplnil a do Vánoc se tady zase objevil,o čemž ale sám silně pochybuju,tak mi to prosím odpusťte .A nenechte se znervóznit,s tou mou vytrvalostí a pracovitostí to není tak jak to vypadá,naopak,musím se do toho sám dost honit a provokovat a k tomu mi částečně pomáhá i Totem.Jsem v podstatě línej jak prase v bukvico-žaludovém lese,který těsně sousedí s kukuřičným polem:-)
U příspěvku:Ještě les,skica,olej,sololit
Oviovi (Občasný) - 17.12.2006 > holka_magor> Hotový dílko z toho nevzniklo,jenom jsem si zaskicoval a pak jsem si šel vedle do rybníka zapytlačit,nebo na jedno dvoulitrové pivo...už fakt nevím ....ale nějak jsem to už nedráždil:-)
U příspěvku:Zátoka,pastelky
Oviovi (Občasný) - 16.12.2006 > Prokletí> To víš,lidi toho napovídaj,ale skutek utek.....:-)
U příspěvku:Klikni na náhled,Skála na pobřeží,olej,sololit,60 na 80 cm
Oviovi (Občasný) - 14.12.2006 > A navíc je to můj poslední obraz co tady ukazuju v tomto roce,protože nevím,kde mi pracovně hlava stojí a to teprve frmol svátků klidu a míru začíná.Tak kdo tam ten horizont nevidí,tak ať ho jako vidí ,jako dárek pro mě k vánocům :-)
U příspěvku:Klikni na náhled,Skála na pobřeží,olej,sololit,60 na 80 cm
Oviovi (Občasný) - 14.12.2006 > Mishela> No maximálně LumigOvioviny:-)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter