Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Káblovka
Michal Abaffy (Občasný) - 29.3.2007 > Jediné, čo mi vadilo, bol akýsi odstup od hlavnej postavy, aspoň mne to tak pripadalo. Záver som predvídal, ale to bude asi tým, že iný ani nemohol byť. Fajn dielo.
U příspěvku:Dokonalý zločin
Michal Abaffy (Občasný) - 27.3.2007 > Dokonalý zločin vymyslený za pár sekúnd?
U příspěvku:Viking
Michal Abaffy (Občasný) - 27.3.2007 > je mi ľúto, ale toto je fakt dosť slabé
U příspěvku:Harlentia I - Hospoda u Tančící elfky
Michal Abaffy (Občasný) - 18.3.2007 > Neviem, či sa to bude na toteme páčiť, hoci je to dobré. Skúšala si aj nejaké lit. servery zamerané na scifi a fantasy?
U příspěvku:Bluegrassové (blaho)přání.
Michal Abaffy (Občasný) - 12.3.2007 > Toho tvojho mága síce nepoznám a navyše som skôr na rock a metal, ale dobre. Pekne sa rýmuje a navyše to nevyznieva nútene, ani násilne.
U příspěvku:Něco málo o lůžkovinách
Michal Abaffy (Občasný) - 12.3.2007 > Toto sa mi najviac páči. Skoro všetci hodnotia buď jedna alebo päť.
U příspěvku:poesie z chalupy
Michal Abaffy (Občasný) - 12.3.2007 > Zvláštne túžby... Mne napríklad stačí ku šťastiu dobré jedlo, pokoj, pekná hudba a nejaká tá kniha. Ale dobre
U příspěvku:Šílenství
Michal Abaffy (Občasný) - 12.3.2007 > Nemôže to byť kratšie?
U příspěvku:Posed
Michal Abaffy (Občasný) - 11.3.2007 > akosi veľmi sentimentálne. Industralizačná ruka... A dievčatá ho odmietali, lebo mu nerozumeli, alebo bol hrozne škaredý? Neviem, neviem... Nebyť tej poslednej vety, tak len dva.
U příspěvku:Cesta domů
Michal Abaffy (Občasný) - 2.3.2007 > Na internete sa dielo takéhoto rozsahu nečíta najlepšie. Skús niečo kratšie.
U příspěvku:Možno
Michal Abaffy (Občasný) - 16.2.2007 > Vieš čomu nechápem? Prečo dávaš po riadku/dvoch/troch voľný riadok.
U příspěvku:Mantra
Michal Abaffy (Občasný) - 16.2.2007 > Neviem, či si si prečítal správu, ak nie, tak sa ospravedlňujem za tvrdosť a nepochopený vtip; rozhodne však nie za podstatu. V skutočnosti som ti spočiatku len chcel pomôcť - kvôli E.A.P. - lepšie vychádzať s ostatnými na toteme. Rozhodne už nechcem ďalej zbrojiť, lebo by to i tak k ničomu neviedlo - a neodpustím si poznámku - tak ako tvoje osočovanie ostatných.
U příspěvku:Mantra
Michal Abaffy (Občasný) - 16.2.2007 > Poe žije> Keď budeš vedieť ako sa aspoň trocha chovať, nemyslím, že ti to niekto ešte povie.
U příspěvku:Jak se vám líbí
Michal Abaffy (Občasný) - 15.2.2007 > Quotidiana> Skoro všade, kde vidím tvoju kritiku, radíš, do akej inej kategórie by malo spadať (to len taká menšia, dobromyseľná poznámka). Musím však súhlasiť. Ešte k dielu: Na mňa príliš ľúbostné, ale nemyslím, že zlé.
U příspěvku:Mantra
Michal Abaffy (Občasný) - 15.2.2007 > Počuj, Poe žije, akosi sa mi nepáčia tvoje reakcie na reakcie. E. A. Poe je môj obľúbený spisovateľ, tak som si myslel, že dobre, prečítam si ťa. I mňa rozčuľuje, keď mi sprdnú dielo bez podkladov, ale zato nemusím štekať a hrýzť, však? Ono to nemusí byť zlé vychádzať s ľuďmi zadobre. A ešte niečo: do budúcnosti si dávaj pozor, lebo infarkt je nebezpečná vec. K dielu sa nevyjadrím, hoci som pôvodne chcel, ako protest voči tvojmu správaniu. Keď trochu pochopíš dôležitosť slušného správania, môžme si pohovoriť. Zatiaľ sa maj.
U příspěvku:Kam se poděl Bůh ?
Michal Abaffy (Občasný) - 8.2.2007 > Akosi neviem, prečo je to v úvahách. Spochybňovať existenciu boha takýmto príkladom je smiešne - ak máte zmysel pre humor, inak smutné. Ja osobne v boha neverím a možno tu o chvíľu napíšem úvahu so serióznymi myšlienkami, prečo pravdepodobne neexistuje.
U příspěvku:Nepřítomnost kýče činí náš život nesnesitelný
Michal Abaffy (Občasný) - 6.2.2007 > ireversible> S maľovaním som neskúšal, ale pri písaní a čítaní máš úplnú pravdu. A zrejme aj pri maľovaní.
U příspěvku:Noční vlak
Michal Abaffy (Občasný) - 6.2.2007 > Mňa teší aspoň, že si navštívil Slovensko a nie nejakú inú krajinu. Inak si to mal zaradiť do poviedok a nie fejtónov.
U příspěvku:O ženách a rybkách
Michal Abaffy (Občasný) - 6.2.2007 > johny45> Hej, som aj tu, aj do ďalšej som už poslal, hoci zatiaľ nezverejnili, a plánujem ísť aj na štvrtú - radšej nenapíšem ich názvy, aby sa niekto nenaštval. Inak nemôžeš odporučiť ešte nejakú?
U příspěvku:O ženách a rybkách
Michal Abaffy (Občasný) - 3.2.2007 > A že sme si tak dobre popísali a že si Slovák s rýdzo slovenským menom - neboj sa, žartujem, aj ja volám Janov "Johny."
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter