Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Nestárnoucí hvězda
bkersh (Občasný) - 22.2.2007 > Prvnístředavžití> Vole snad si nemyslel že ti ho sem budu dávat živýho..... :-)
U příspěvku:DrahoslavaJ
bkersh (Občasný) - 20.2.2007 > Lumig> Byla to dost nekvalitní fotografie.
U příspěvku:JanaK
bkersh (Občasný) - 16.2.2007 > Prokletí> Kdyby mně to nebavilo tak to nedělam. :-)
U příspěvku:VW Golf IV
bkersh (Občasný) - 12.2.2007 > Lumig> lesky na boku se zdají vice leskle oproti přednímu narazníku, protože sem měl rozdělanou nejdříve přední čast auta. A poté sem dva měsíce marodil doma, a až po takove době sem kresbu dodělaval, a to už pak není ono když po takove době se k něčemu vracíš.
U příspěvku:VW Golf IV
bkersh (Občasný) - 12.2.2007 > Prokletý Filip> Bude tu ještě vystaveno Chevrolet Camaro z 1977, a pak Ford GT. :-)
U příspěvku:VW Golf IV
bkersh (Občasný) - 12.2.2007 > mauLeus22> Tak každýho něco baví... a mně to baví, a budou ještě další auta :-)
U příspěvku:VW Golf IV
bkersh (Občasný) - 12.2.2007 > sea> Ano tužkou...
U příspěvku:kostel sv. Marie Růžencové v Plzni
bkersh (Občasný) - 12.2.2007 > Efča> prstem nikdy, na popřípadné rozmazávaní sem si vyrobil sám takovou pomůcku, :-)
U příspěvku:Na horizontu
bkersh (Občasný) - 6.2.2007 > caesarborgia> Můžu říct že to nebylo ulně zas plýtváním časem, vyzkoušel sem si něco noveho a to, ikdyž možna to tobě nebude nic říkat a možná i zakroutíš hlavou, ale na obrazku nad horizontem, tedy nad silnicí ty mraky, teda obloha, vyzkoušel sem si tim udělat tuo, a to se může kdykoliv b udoucnu hodit, aspon to mi na kresb přijde pro mně zajímavý :-)
U příspěvku:Na horizontu
bkersh (Občasný) - 4.2.2007 > caesarborgia> Jen tak, to bylo z nudy, kreslil sem to jen tak narychlo podle tapety na mobilu. :-)
U příspěvku:BMW
bkersh (Občasný) - 3.2.2007 > pusto z hlavy> To zadní má širší, protože opravdu je širší, speciálně upravený auta mývahí vzadu širší profily. Proč je PP tak nějak ve vzduchu asi proto že sem uplně nevychytal pozadí a prostředí, které sem udělal jen tak z hlavy. Ale budou lepší auta. :-)
U příspěvku:Pohlcení mysli
bkersh (Občasný) - 3.2.2007 > No tak třeba ty paprsky, ty mi napadly jen tak při kresbě tohohletoho portretu, tak sem je udělal tak jak mi to napadlo, vím že takhle paprsky nevypadaj a že by měli byt jiny ty okraje a všechno ale zvhledem k tomu že sem to kreslil poprve auplně z hlavy tak sem to udělal tak jak sem to udělal. :-) příšě kdybych to zase dělal ty paprsky tak bych se je snažil udělat zase jinak. Ano je to o učení a neustalem kreslení, alespon podle mně. :-)
U příspěvku:Pohlcení mysli
bkersh (Občasný) - 2.2.2007 > zabicka> Už sem to slyšel od několika lidí, že mam kreslit podle realu, ale ne nebudu, držim se fotek, ale neříkem že jenom fotek. Ale převažně ano, hodně lidí i tech co nikdy nedrželov ruce tužku řía že se musi kreslit jen podle realu a ten kdo kresli podle fotek neumi kreslit, ale není to pravda. znam plno lidí co kresli podle fotek. A po velke dizkusi sme dospěli k nazoru že sou to dva směry kreslení a každy je uplně odlišny a jiny, ty co kresli podle fotek maj jiny nazory, a ty co podle realu taky, a vzajemně se to pak hašteří mezi sebou. :-)
U příspěvku:Tak to jsem já
bkersh (Občasný) - 2.2.2007 > Efča> nos nevim, ale někdo mi tu píéše u každe kresby že mam divny nosy, nevíš kdo? :-). Nosy mi přijdou normalní, a když se koukneš do zrcadla nebo na někoho vedle sebe nikdo nema rovny nos, a když se na něj divaš pak z jineho uhlu tak prostě nemuže byt stejny, a nekreslim žadny modely, a kolikrat i modelky nemaj rovny nosy, s tim už asi nic neudělaš, a jinak kreslim podle fotek, a většinou je to nakresleny tak jak je to na fotce, i když třeba ty první kresby nebyly až tak přesné, ale jinak je to většinou tvarově stejné. klidně mi pošli email, a pošlu ti svoji foto podle ktere sem kreslil, jinak tě ujištuju že mam špičatej jazyk, no a co sem slyšel od přitelkyně tak i šikovnej, hehe :-).
U příspěvku:Mádl a Kotek
bkersh (Občasný) - 31.1.2007 > kafka> To sem byl akort po dlouhej nemoci, a zničeho nic sem dostal chut kreslit, a žadny jiny obrazek sem neměl po ruce tak sem se pustil do tutoho, jinak je až tolik nemusím, takže nezáměrný záměr. :-)
U příspěvku:Vzpomínka
bkersh (Občasný) - 31.1.2007 > holka_magor> Ten zapalovač tam právě musí být. :-)
U příspěvku:Vzpomínka
bkersh (Občasný) - 30.1.2007 > Dani> Jo tužkou, vše co vidíš je tužkou, :-).
U příspěvku:Kocurová Jitka
bkersh (Občasný) - 29.1.2007 > No tady mi šlo hlavně o tu holku, takže pozadí není tak vyrazné, proto. :-)
U příspěvku:Na horizontu
bkersh (Občasný) - 29.1.2007 > Lumig> To byla jen takova rychlokresba ani sem se nějak nesnažil.....
U příspěvku:Vzpomínka
bkersh (Občasný) - 29.1.2007 > surma> Díky. :-)
U příspěvku:Vzpomínka
bkersh (Občasný) - 29.1.2007 > Prokletí> Nene, na karláku ani nikdy nehodlám být. :-)
U příspěvku:Pocit bezpečí
bkersh (Občasný) - 28.1.2007 > surma> Jasně, no ja ted nemam ani moc času na kreslení takže moc nekreslim až tak ale snažim se, věnuju se hodně futsalu, no a take ted přitelkyni, a take chodim do prace, no a když tu chvilku a hlavně chut mam, tak si něco nakreslim. Momentalně mně baví auta a to dost hodně. Jinak co se týče mé techniky, tak ja sem spokojenej, a když si to řeknu sam pro sebe tak ja sem za ten rok co sem ted kreslil , dost spokojenej, jinak vždycky sem chtěl umět nakreslit portrte dřív, ktery sem neuměl, a tak sem taky rad že už to umi a vim jak na to, splnil sem si tak nějak svuj sen. A kreslim jen tak pro sebe, když se mi něco libi tak si to nakreslim, a pak vystavim, pro mně je to lepší než si zaramovat fotku, když si pak mohu říct že sem zto nakreslil. A pak kreslím pro kamarady a znamý, a ty z toho maj radost a ja pak taky.:-)
U příspěvku:Pocit bezpečí
bkersh (Občasný) - 28.1.2007 > surma> V poho budu rád když se budeš vyjadřovat k mým kresbám, ale no koukal jsem že ti je teda bych asi měl vykat, vam je už přes 40cet pokud ce nepletu, a pokud vy sam se věnujete delší dobu kreslení, tak byste také mohl i pochopit že pokud člověk začíná tak nikdo po něm nemůže chtít aby kreslil jak nějakej buhví světoznamej umělec a bezchybně. A že s každou další kresbou je možnost zlepšení a objevování chyb. Plno lidi to většinou ani nechce chapat, ale nebudu rozvadět proč. Ja jen chci říct že to co tady budu mit v galerii, a každy den mi tu naskočí nova kresba až do nějakeho 20 unora, tak to sou kresby ktere už mam davno hotove a nic s nima neudělam, a tuto sou me uplně prvni kresby. A spíše bych ocenil nazor typu, heled tamta čast se mi nezda a tak podobně, a ne typu te jak mrtvola je to humus a hnus, jo at to klidně někdo piše ale když to píše u každe kresby tak podle mně není normalní. :-), Jinak to tu beru v pohodě, a nikoho si nechci s přatelit. A jinak překreslovaní fotek mně baví, a není to obkreslovaní ale překreslovaní a te velky rozdíl. :-) Zatím se měj.
U příspěvku:Pocit bezpečí
bkersh (Občasný) - 27.1.2007 > surma> Jinak sem koukal na tve stranky, musím říct že tve kresby nejsou vubec muj styl, i když par kreseb je celkem zajímavych, máš napady to jo, kolikrat sem měl podobným zpusobem pokresleny sešity ve škole, ale to už je taky nějakej čas zpět. Ale jinak dobry stranky, chvalim. :-).
U příspěvku:Pocit bezpečí
bkersh (Občasný) - 27.1.2007 > surma> Nevím proč mi píšeš o tom že mi nikdo nenutí, také o nějakem nuceni sem nic nepsal, a jak koukam musíš odpovídat uplně navšechno, asi nemáš kolikrát co napraci, vid? :-) . no a tomu druhemu sem moc neporozuměl :-). Nato že pišu jsou to moje první kresby , ano jsou to moje první kresby, a ano od listopadu 2005 sem zklidil dost nazoru a také i kritiky jestli ti to udělá radost, ale že píšeš že když se s tim piplam od listopadu 2005 že by to mělo vypadat tak vzhledem k tomu že sou to moje první kresby tak ty asi nemohli jinak vypadat :-). jinak oukam že všude se najde někdo kdo se snaží to druhym znepříjemnovat tak trochu, i když tvrdí že ne, to nebylo ted myšleno doslova to znepříjemnovat. Ale nechapu proč sem pořad něco pišeš když podle všech tvych nazoru se ti moje kresbyvubec nelíbí (???) Ale tak každy se potřebuje nějak zviditelnit že. :-)
U příspěvku:Pocit bezpečí
bkersh (Občasný) - 27.1.2007 > surma> 12-16h?? No fakt skvělý kresby trvaj klidně i 20hodin, pak když se dělaj na větší formát tak i 30hodin. Momentálně nakreslim portret tak do 10 max. A jinak třeba auta dělam takových 10-15hodin. Jinak techniku, tady zklamu asi každého, techniku už mam svou a nikdo mi ji nevymluvý a nezmění. Už sem to probíral na několika forech , kde mi tvrdili že se nesmí rozmazavat, ale nevim že by to bylo někde nařízený jak kdo ma kreslit, :-), mě to tak vyhovuje, takto budete muset asi překousnout, zatim se mějte všichni. :-)
U příspěvku:Pocit bezpečí
bkersh (Občasný) - 27.1.2007 > Prokletí> Té tvuj názor, hádat se s Tebou a nikym nehodlam :-), jinak pokud se Ti to nelíbí, tak tě nikdo nenutí na to koukat, :-).
U příspěvku:Pocit bezpečí
bkersh (Občasný) - 27.1.2007 > Prokletí> Trochu mně to docela mrzí že pořad zatím píšešjen o smrti a o tom že je někdo mrtvej, no ale co asi nadělam, je to tvuj názor, že.
U příspěvku:Božský Antonio
bkersh (Občasný) - 25.1.2007 > tučňákův kámoš> Hitler? Nééé, hitler byl na krátko.... hehe :-)
U příspěvku:Božský Antonio
bkersh (Občasný) - 25.1.2007 > Dani> Ano fotky známých jsou nejhorší na kritiku to už sem poznal, :-).
U příspěvku:Božský Antonio
bkersh (Občasný) - 25.1.2007 > Karhaj(Sinner)> Dík za podporu :-). No podle mně právě že ty slabší práce by se měli ukzzovat, protože díky tomu pak vidíš svoji kresbu i jinýma očima, a pravě pak víš co udělat jinak co zkusit přiště jinak a podobně, i když kolikrat chyby vidim sam, když kresbu dodělam. Kvuli bodum to sem ale ani nedávám! Jen kvuli komentářům. A zároveň hlavně kvuli tomu že zde mohu reprezentovat sam sebe. :-)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter