Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Poe žije
(muž)
Občasný
Na Totemu: 216x
Napsat zprávu

Je mi 23 let a diletuji v poe žiji

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Barvičky jedna
Poe žije (Občasný) - 27.2.2007 > zirael> Jsem především prozaik, tady jenom tak experimentuju, ale vidim, že jsem v prozaický rovině lepší, řekněme, netlachající... takže děkuju, že jste mi to vysvětlili... dobrá, zůstanu věrný próze.
U příspěvku:Barvičky dvě
Poe žije (Občasný) - 27.2.2007 > miroslawek> Ještě umí taky skákat, brouzdat se, válet se, kroužit, ukazovat, mávat, běhat, sjíždět, smát se, hlaholit, šklebit se, mrouskat, žebrat, umět, rozumbradovat, prostě všechno, nač si vzpomeneš...
U příspěvku:Ne
Poe žije (Občasný) - 25.2.2007 > Naty> I wanna thank you!
U příspěvku:V kruhu
Poe žije (Občasný) - 21.2.2007 > zirael> Ale když píšu ultra bláboly, tak to snad sedí, ne?
U příspěvku:V kruhu
Poe žije (Občasný) - 20.2.2007 > zirael> Nó, z čeho usuzuješ, že je píšu na okraje pivních tácků? Mám si tedy sednout a plodit nespontánně? To by byla škoda, ne? Mám za to, že poezie se rodí spontánně, bez většího zásahu rozumu, čistě z ničeho... z podvědomí.
U příspěvku:Mantra
Poe žije (Občasný) - 17.2.2007 > Aha! Komu jsem říkal, jak se má chovat? Já jenom říkal, jak má vypadat kritika, aby to nebyl žvást, ale KRITIKA! Co je na tom moralistního, prosím, rýpale? Nejsi poněkud vedle?
U příspěvku:Mantra
Poe žije (Občasný) - 16.2.2007 > Já bych to tak nehrotil, Michale... Přeháníš to.
U příspěvku:V kruhu
Poe žije (Občasný) - 15.2.2007 > Děkuju, takhle si představuju radu, díky moc, zirael (bez ironie). Myslíš, že mám talent?
U příspěvku:Mantra
Poe žije (Občasný) - 15.2.2007 > Michal Abaffy: Haťapaťa! Moralisto jeden... Nerad slyším, když mi někdo říká, jak se mám chovat...
U příspěvku:V kruhu
Poe žije (Občasný) - 15.2.2007 > Konečně rada! Dík, opravím tu hrubku! Zpustlé... Dáš mi ještě nějakou radu, kterou bych si mohl vzít k srdci? Jak jsi myslela to s tím: víc přemýšlet a míň chrlit? To mám psát poezii jako chladně vykalkulovanou prózu? Psát poezii prozaicky? Tak jsi to myslela? Naředit to vychrlení více myšlenkami?
U příspěvku:Mantra
Poe žije (Občasný) - 15.2.2007 > Rozčiloval jsem se nad tím, že tu nebyla žádná konstruktivní kritika, born to be child sice naznačil, že nesnesu negativní kritiku, ale mýlí se: snesu negativní kritiku, ale jenom tu, která je podložená (konstruktivní) a vede autora k zamyšlení, kde by si měl dát větší pozor, "kritika" "pěknej nick, jinak nic" je opravdu hodná vola, to tedy s prominutím... Chápu kritiku jako radu a nebo uznání, vám se to nelíbí, dobře, beru to, nerozčiluji se, ale tak mi poraďte, prosím, když mi neporadíte a jen napíšete: je to blbost!, tak teprve to mě rozčílí! Už si rozumíme?
U příspěvku:Mantra
Poe žije (Občasný) - 15.2.2007 > A to je všechno, co mi k tomu řekneš, oleandre? Proč nevíš, proč tu kurva nemáte žádný argumenty?????? Takové reakce jsou jakoby žádné! Mám pocit, že se s těma "kritikama" nějak neserete, prostě napíšete svůj názor a NIJAK ho nepodložíte. Prosím, podložte ho, jinak to je k ničemu, to snad chápete, ne? Taková komunikace ztrácí smysl, přeci!!!
U příspěvku:Mantra
Poe žije (Občasný) - 15.2.2007 > Born to be child: proč nic? Co bylo to NIC? Co je na tom tak špatného? PROSÍM, poraď mi, tahle tvoje hloupá (promiň, ale taková opravdu byla) kritika mi moc nepomohla, můžeš mi napsat opravdickou kritiku? Budu rád za upřímnost, prosím... To tvoje "pěknej nick, jinak nic" má výpovědní hodnotu hovnovou.
U příspěvku:V kruhu
Poe žije (Občasný) - 15.2.2007 > Irena s racky: Kde je chyba v měkkém či tvrdém i/y? Nevím... Zkus být konkrétnější...
U příspěvku:V kruhu
Poe žije (Občasný) - 15.2.2007 > Kdo mi řekl, že chrlení je mou předností? No, s chlácholivým úsměvem, ty jsi to vševědoucí zirael nebyla, hihi, povíš mi, jak se píše dnes? Píšou se dnes básně plné vulgarismů? Plné anekdot? Co dnes "frčí"? Které básníky mi doporučíš? Četl jsem Lubora Kasala, to je současný básník...
U příspěvku:Mantra
Poe žije (Občasný) - 15.2.2007 > Chtěl bych se zeptat, literární kritiku afro, co bylo vlastně špatně na "slepotě řitních otvorů"? Můžeš se VYJÁDŘIT? Nebo se bojíš, hehe?
U příspěvku:Mantra
Poe žije (Občasný) - 15.2.2007 > Tak dobře, jsem nic, tak se odporoučím, komu se nelíbí "slepota řitních otvotů" bude spokojen... Doufám, že se líbíte sami sobě...
U příspěvku:V kruhu
Poe žije (Občasný) - 14.2.2007 > A proč bych to nemohl dělat jako Březina, he? Copak je Březina nedotknutelná svatost? Miluju Otokara, asi ve mně něco z něho zůstalo, a to je špatný? Myslím, že ne... Chrlení je mou předností, tak toho využívám.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter