Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:zrcadlení II.
Capulet (Občasný) - 18.11.2011 > sadaf> Každej musíme umět "zeditovat sám sebe", i když je to těžký a ne vždycky se to podaří.
U příspěvku:zrcadlení II.
Capulet (Občasný) - 18.11.2011 > Znám to tady víc než dobře. Na tomhle zámku provádím. Jde to vyfotit několikanásobně líp se stejným úsilím.
U příspěvku:Motýlí efekt
Capulet (Občasný) - 18.11.2011 > Periskop> Samozřejmě vím, co znamená "motýlí efekt", jinak bych to tak pochopitelně nepojmenoval. Je mi ale jasný, že bys mě rád nachytal.
Líbí se mi myšlenka, že zdánlivě banální a každodenní pohyb ptáka (nebo jakéhokoliv tvora) může způsobit neuvěřitelný řetězec reakcí v "okolním světě". I když uznávám, že holubí křídlo je možná až moc doslovný.
U příspěvku:zeny, na podiu a na parkete
Capulet (Občasný) - 18.11.2011 > Zajímavý výseky. A hlavně, taky jednou snaha něco vyjádřit. Alespoň trochu kompaktně.
U příspěvku:Krev aristokraticka
Capulet (Občasný) - 15.11.2011 > Skvělej portrét. Na výraz tý slečny se dá dívat pěkně dlouho a nepřestane nudit. Výjmečný.
U příspěvku:dolu schodmi
Capulet (Občasný) - 15.11.2011 > Na mě působí. Díky.
U příspěvku:Tunel vědění
Capulet (Občasný) - 15.11.2011 > Přijde mi to jako klišé. Když jdu do Klementina skoro vždycky tam někdo stojí a takhle to fotí. Chtělo by to originálnější záběr.
U příspěvku:Pink Storm
Capulet (Občasný) - 15.11.2011 > To nebe je samozřejmě jedinečný. Ale první plán (resp. siluety stromů v popředí) je tak zmatečnej, že zmateně "rozmazává" působivost celý fotky. A to je škoda, v tomhle případě.
U příspěvku:My steps
Capulet (Občasný) - 14.11.2011 > Ta čupřina vlasů je mi tam tak hrozně "proti srsti". Ale o to asi právě půjde, že.
U příspěvku:barvičky
Capulet (Občasný) - 13.11.2011 > jaxxana> Problém bude nejspíš v tom, že automatická konverze tady na webu nebude nic moc.
Příště prostě originál snímek zmenši v kvalitním editoru a až pak sem nahraj fotku s delší stranou např. 800px.
U příspěvku:Robin a S.E.
Capulet (Občasný) - 13.11.2011 > cvakal> Subjektivita chápání estetiky je snad nekonečná. A to je na ní tak super.
U příspěvku:barvičky
Capulet (Občasný) - 13.11.2011 > Nechápu. Barvičky na úkor technické kvality?
U příspěvku:Reader
Capulet (Občasný) - 13.11.2011 > Chápu atraktivitu čtoucího bezdomovce. Ale ještě líp by to zafungovalo, kdyby to bylo víc v kontextu s okolím (domem, kolemjdoucími etc.).
U příspěvku:Robin a S.E.
Capulet (Občasný) - 12.11.2011 > Techniky je to, řekl bych, skvělý. Kompozice, ostrost, pozadí i světlo (a to se u takových fotek moc nevidí) je tady super. Ale nevidím v tom takovej ten "estetickej přesah". Ale v učebnici přírodopisu by se to vyjímalo. A technicky (na totem) taky rozhodně nadprůměr.
U příspěvku:..
Capulet (Občasný) - 12.11.2011 > Zajímávý, to rozhodně. Musím ale přiznat, že už se mi celkem zajídají názvy stylu "...". Něco v tom přece vidět musíš, ne? Kdyby to bylo sebe šílenější, dej to názvu. Pro mě rozhodně lepší než nic.
U příspěvku:bodlák
Capulet (Občasný) - 12.11.2011 > K těm rámečkům už jsem se vyjadřoval. To prostě není nic pro mě. Jinak ke snímku samotnýmu... Asi v tom nevidím tu estetiku.
U příspěvku:Ve světě podmanivých dam
Capulet (Občasný) - 12.11.2011 > superfly> ... :) Díky. S těma barvama máš asi pravdu, ještě by se s tím dalo pohnout. Ale jak sám vidíš, ocenil by to někdo? Možná bych mě pak akorát štvalo, že jsem se tím tak dělal.
U příspěvku:Sektorový svět
Capulet (Občasný) - 11.11.2011 > Janahe> Samozřejmě jsem v Tate nemohl čekat dvě hodiny. Ale co mě osobně se tady líbí je právě to napětí mezi lidma, ty tomu říkáš soutěžení (to je jedno). Prostě, proč ty dvě jsou spolu a proč on se kouká směrem od nich, jakoby si blíž netroufl... Asi takhle o tom přemýšlím. :D
U příspěvku:Sektorový svět
Capulet (Občasný) - 11.11.2011 > Janahe> No vidíš. A já jakou dobu čekal, až tam ten kluk bude a až se bude koukat přesně takhle. ;-)
U příspěvku:Ve světě podmanivých dam
Capulet (Občasný) - 10.11.2011 > Cyberian> Je to obchod H&M v Londýně. Tuším, že na Regent´s Street. Tohle jsem stihl vyfotit než přišla uhlazená slečna a překvapivě tvrdě mě upozornila na to, že víc snímků už nevyfotím.
U příspěvku:Přichází soumrak?
Capulet (Občasný) - 10.11.2011 > Musím říct, že tak úplně tomu nerozumím. Ten první/druhý plán snímku je tak hrozně matoucí, je tam hrozná spousta věcí, které na sebe uplně zbytečně stahují pozornost. Mám dojem, že o auta a reklamy na parkoviště vůbec nejde, ne?

Naopak to, co je na celé scéně nejzajímavější, a sice dýmající komín při soumraku, je mimo veškerou pozorovatelovu pozornost. To je škoda. Zaměřil bych se jen na komín.
U příspěvku:Ve světě podmanivých dam
Capulet (Občasný) - 9.11.2011 > čtenář> Děkuji, Čtenáři z devátého září. :)
U příspěvku:poslové příštích pokolení
Capulet (Občasný) - 5.11.2011 > zuska janis> V tomhle mám názor asi až moc vyhraněnej. Ale myslím si, že černým rámečkem se toho dá zkazit podstatně míň.

A je to asi taky v tom, že já si pohled, jakej popisuješ, právě nekoupím nikdy. ;-)
U příspěvku:trávy
Capulet (Občasný) - 5.11.2011 > Ano, trávy...

Hloubka ostrosti by měla být mnohem menší. Aby šlo správně upozornit právě na ty zajímavý "travní detaily". Takhle se popředí ztrácí v pozadí (a naopak).

První snímek rozhodně lepší než ten druhý.
U příspěvku:...
Capulet (Občasný) - 5.11.2011 > Je tam atmosféra, pro mě je to taky příjemně syrový. Myslím, že čtvercovej formát by tomu vůbec neuškodil. No, ale na tomhle černým pozadí je to skoro jedno.

Jakákoliv koncertní fotka, která vypadá alespoň trochu jinak je chvályhodná.
U příspěvku:poslové příštích pokolení
Capulet (Občasný) - 2.11.2011 > Takových barevných rámečků bych se radši vyvaroval. Fotku to dost shazuje.
U příspěvku:Národní divadlo
Capulet (Občasný) - 2.11.2011 > Tak v první řadě, v tomhle počasí je vážně lepší nechat foťák doma. Takhle brutálně difúzní světlo nedovolí žádný stíny (tedy plasticitu) a "stáhne" jakejkoliv kontrast na minimum.

A pohled na Národní divadlo z jakýhokoliv úhlu je dneska dost utopie. Takže cesta by třeba byla vychytat na takovém záběru zajímavý detail a tak podobně.
Takhle radši ne.
U příspěvku:(a)symetrie
Capulet (Občasný) - 27.9.2011 > Škoda, že to není ani jeden z oněch názvů... Bylo by to zajímavé.
U příspěvku:Přírodní lyrika
Capulet (Občasný) - 12.9.2011 > Mima> Asi mi to tentokrát v odhadu velikosti nějak ustřelilo. :D Moje chyba, omlouvám se.
Jinak díky. :)
U příspěvku:Water Dancer
Capulet (Občasný) - 11.9.2011 > Je to pěkný. Světlo po slečně příjemně "klouže". Jen pravý dolní roh mě v popředí trochu ruší. A zkusil bych víc pracovat i s tím rozechvělým odrazem ve vodě. Ten by mohl působit ještě víc.

Každopádně nadprůměrná fottografie tady.
U příspěvku:důl Petr Bezruč - Ostrava
Capulet (Občasný) - 7.9.2011 > Je to rozhodně dobrý, na tom se tady asi všichni shodneme. Jen mám pocit, že se to trochu kácí doprava. To mě z celýho dojmu trošku odpoutává. Ale jinak je to super.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter